دانلود ترجمه مقاله مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی

ترجمه مقاله مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی

ترجمه مقاله مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف




عنوان انگلیسی مقاله :  A comparison of public and private sector perceptions and use of knowledge management


عنوان فارسی مقاله :  مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی


تعداد صفحات فایل فارسی :  22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  13 صفحه پی دی اف

 

دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :



خلاصه :

مدیریت دانش یک بخش ظهور یافته و التقاطی از دانش است که مدیریت سیستماتیک دانش را پوشش می دهد. در کل نمونه ها و درون کلیه سطوح سازمانها، تازگی نسبی حوزه ها به عنوان فلسفه مدیریت منتج شده از اغلب تحقیقات و مطالعات کاربردی و عملی مبتنی بر سازمانهای بخش خصوصی .

تقریباً دانش کمی راجع به مدیریت دانش در بخش خصوصی وجود دارد. و همچنین دانش کمتری روی مقایسه های مدیریت دانش در بخش خصوصی با عمومی. مقایسه مفاهیم هر دوی سازمانهای بخش خصوصی و عمومی از جهت مدیریت دانش جهت بهبود فهم کلی و توسعه یادگیری خاص بخش خصوصی صورت گرفته است.

ابتدا با استفاده از یک مدل توسعه یافته از مدیریت دانش، ابعاد کلیدی مدیریت دانش مشخص شده اند.

دوم: یک تحقیق روی سازمانهای بخش خصوصی و عمومی استفاده شده است تا مفاهیم ابعاد مدیریت دانش را بررسی کند.

سوم: سری هایی از ترکیب های اجتماعی کیفی کارگاهها که شامل هر دوی سازمانهای بخش خصوصی و عمومی می شود وجود دارد . که در جهت دستیابی به دید عمیق تری از مقایسه های بخشی صورت گرفته است.

این یافت شده است که مدیریت دانش توسعه یافته است به عنوان فلسفه مدیریت در بخش خصوصی .این توسعه منتج شده از فشار ممتد و پیاپی جهت افزایش کارایی، منابع کاهش یافته و بهبود کیفیت در بخش خصوصی



Abstract:

Knowledge management is an emergent and eclectic body of knowledge which covers the systematic management of knowledge, of all kinds, within all levels and types of organisations. The relative newness of the area as a management philosophy has resulted in most research and practical application studies being based in large private sector organisations. There is relatively little information on knowledge management in the private sector, and even less on private‐public sector knowledge management comparisons. Compares the perceptions of both private and public sector organisations in regard to knowledge management to improve overall understanding and to develop sector specific learning. First, the key dimensions of knowledge management are identified using a developed knowledge management model. Second, a survey of public and private sector organisations is used to investigate perceptions of the knowledge management dimensions. Third, there are a series of qualitative social constructionist workshops, involving both private and public sector organisations which were run to gain a deeper insight into sectoral comparisons. It was found that knowledge management was more developed as a management philosophy in the public sector. This development has been caused by continual pressure for increased efficiency, reduced resources and improved quality within the public sector.




فهرست مطالب :


مقدمه 

ابعاد کلیدی مدیریت دانش

ترکیب دانش 

جذب و انتشار دانش

کار بردها و مزایای مدیرت دانش

روش شناسی تحقیق 

بررسی تحقیق 

کارگاههای مشارکتی

نتایج و مباحثه

ترکیب و تعریف دانش 

تجسم دانش

توزیع دانش

استفاده هاو مزایای راش

نتایج


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.