دانلود ترجمه مقاله تئوریهای مدیریت پیشرفته

ترجمه مقاله تئوریهای مدیریت پیشرفته

ترجمه مقاله تئوریهای مدیریت پیشرفته در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 12 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تئوریهای مدیریت پیشرفته در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 12 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :  Managing human resources toward achieving knowledge management


عنوان فارسی مقاله :  تئوریهای مدیریت پیشرفته


تعداد صفحات فایل فارسی :  27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  12 صفحه پی دی اف


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده:


این پژوهش روابط بین مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش را می سنجد . به خصوص رابطه میان چهار حوزه مدیریت منابع انسانی(آموزش، تصمیم گیری ، ارزیابی عملکرد، جبران خدمات و پاداش)و پنج مقوله مدیریت دانش(کسب دانش، ثبت دانش ، انتقال دانش ، خلق دانش و کاربرد دانش) مورد کنکاش قرار گرفته است. نتایج آماری نشان می دهد که دانش سازمانی مستلزم یک دیدگاه مدیریتی متفاوت نسبت به سازمان غیر دانشی است. بنابراین نقش مدیریت منابع انسانی یگانه است. براساس رشد کارمند تمرکز باید روی دستیابی به کیفیت، خلاقیت، رهبری و مهارت حل مسئله قرار بگیرد. طراحی یک سیستم جبران خدمات و پاداش باید روی ارتقای عملکرد گروهی ،اشتراک دانش و تفکر خلاق باشد. ارزیابی عملکرد باید مبنای ارزیابی فعالیتهای مدیریت دانش، و داده ای برای هدایت تلاشهای مدیریت دانش باشد.

 

 


Abstract:

This research examines the linkages between human resource management and knowledge management. Specifically, the association between four areas of human resource management (training, decision‐making, performance appraisal, and compensation and reward) with the five areas of knowledge management (knowledge acquisition, knowledge documentation, knowledge transfer, knowledge creation, knowledge application) is explored. The statistical results suggest that a knowledge organisation requires a different management approach than the non‐knowledge organisation. Hence, the role of human resource management is also unique. In terms of employee development, the focus should be placed on achieving quality, creativity, leadership, and problem solving skill. The design of a compensation and reward system should be on promoting group performance, knowledge sharing, and innovative thinking. The performance appraisal must be the base of evaluation of employee’s knowledge management practices, and an input for directing knowledge management efforts.



فهرست مطالب 

 

مقدمه

تعریف دانش

تعریف مدیریت دانش

آیا فن آوری اطلاعات معادل مدیریت دانش است؟

رابطه بین مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش

روش شناسی

نتایج

آموزش

تصمیم گیری

ارزیابی عملکرد

جبران خدمات و پاداش

بحث

نتایج


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.