دانلود پرسشنامه استاندارد مشکلات بین فردی (بارخام و همکاران، 1996)، در قالب word و در 6 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
تعداد صفحات | 6 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
دانلود پرسشنامه استاندارد مشکلات بین فردی (بارخام و همکاران، 1996)، در قالب word و در 6 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
توجه: خریدار گرامی هر دو پرسشنامه زیر استاندارد بوده و از هر لحاظ کامل می باشد.
توضیح :
پرسشنامه مشکلات بین فردی (بارخام و همکارن، 1996):
فرم 32 سوالی مقیاس مشکلات بین فردی، یک ابزار خود گزارش دهی است که گویه های آن در رابطه با مشکلاتی است که افراد به طور معمول در روابط بین فردی تجربه می کنند. این فرم توسط بارخام و همکاران (1996) به عنوان یک نسخه کوتاه از فرم اصلی (فرم 127 سوالی) به منظور استفاده از این ابزار در خدمات بالینی طراحی شد. این مقیاس دارای 8 زیر مقیاس می باشد: مردم آمیزی، جرأت ورزی، مشارکت با دیگران، حمایت از دیگران، پرخاشگری، گشودگی، در نظر گرفتن دیگران و وابستگی به دیگران. فرم تهیه شده توسط بارخام و همکاران (1996) دارای روایی و اعتبار بالایی می باشد. این مقیاس بعد از هنجاریابی در ایران از 32 گویه اولیه، گویه های 6، 19 و 31 به دلیل بار عاملی ضعیف و قرار گرفتن همزمان بر روی بیش از یک عامل (با بارهای عاملی نزدیک به هم) از فهرست گویه های پرسشنامه حذف شدند. و در نهایت این مقیاس به 29 گویه تقلیل یافته است (فتح و همکاران، 1392).
پرسشنامه مشکلات بین شخصی (هرویتز و همکاران، 1988):
این پرسشنامه توسط هرویتز و همکاران (1988) ساخته شده است دارای 60 گویه و 6 مولفه شامل قاطعیت، مردم آمیزی، اطلاعت پذیری، صمیمیت، مسئولیت پذیری و مهارگری می باشد.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 29 و 60
تعداد مولفه : 6 و 6 مولفه
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 6
دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب هستی (گود و گود، 1974)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
تعداد صفحات | 3 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب هستی (گود و گود، 1974)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
توضیح :
این مقیاس توسط گود و گود در سال 1974 ساخته شده است و شامل 32 گویه و 5 مولفه می باشد. که میزان اضطراب هستی آزمودنی را در یک مقیاس دو ارزشی (صحیح نمره 1 و غلط نمره 2) اندازه گیری می کند. آزمودنی باید پاسخ خود را به صورت صحیح یا غلط ابراز کند و مجموع نمرات هر فرد، نمره اضطراب هستی او را نشان می دهد و دامنه نمره ها در این آزمون بین 32 تا 64 قرار می گیرد. نمره کلی شخصی با استفاده از جمع نمره 32 گویه محاسبه می گردد.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 32
تعداد مولفه : 5 مولفه (بی هدف بودن کارها، پوچ بودن معنای زندگی، عدم توانایی در متقاعد کردن دیگران، عدم علاقه نسبت به انجام کارها و عدم احساس مسئولیت نسبت به دیگران)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 3
کمپرسورها شیرها ومدارات پنوماتیکی در 150 اسلاید pptx
تعداد صفحات | 150 |
حجم | 4 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مهندسی برق |
کمپرسورها شیرها ومدارات . پنوماتیکی در 150 اسلاید pptx همراه با عکس
انواع کمپرسور/ ملاک انتخاب کمپرسور/روش های تنظیم
پاورپوینت بررسی سنسورهای القایی در 14 اسلاید pptx
تعداد صفحات | 14 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مهندسی برق |
سنسورهای القایی در 14 اسلاید pptx
قسمت های تشکیل دهنده /پارامتر/نحوه نصب همراه با عکس
تحقیق تاثیر اشتغال زنان بر رضایت همسرانشان از زندگی در 14 صفحه word
تعداد صفحات | 14 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | روانشناسی |
تحقیق تاثیر اشتغال زنان بر رضایت همسرانشان از زندگی در 14 صفحه word
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر اشتغال زنان بر رضایت همسرانشان از زندگی مشترک صورت گرفته است.چهارچوب نظری پژوهش بر اساس نظریات دوگانگی. همراه با منابع |
دانلود پرسشنامه استاندارد شایستگی اجتماعی (کوهن و رسمن، 1972)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
تعداد صفحات | 4 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
دانلود پرسشنامه استاندارد شایستگی اجتماعی (کوهن و رسمن، 1972)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
توضیح :
مقیاس شایستگی اجتماعی توسط کوهن و رسمن (1972) به دو صورت فرم 73 گزینه ای و 64 گزینه ای ساخته شد و توسط موراج (1985) به منظور استفاده دانش آموزان دبستانی هنجاریابی شد و گویه های آن به 44 سوال کاهش یافت. مقیاس شایستگی اجتماعی سطح کارکردهای هیجانی – اجتماعی کودک را در مدرسه بررسی می کند که معلم با توجه به تعامل کودک با همسالان و بزرگسالان و چگونگی استفاده کودک از محیط کلاسی برای یادگیری، آن را تکمیل می کند. این مقیاس دو خرده مقیاس را در بر می گیرد که شامل: همکاری – تسلیم در مقابل خشم – مخالفت و تمایل – مشارکت در مقابل سردی – کناره گیری می باشد.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 44
تعداد مولفه : 2 مولفه (همکاری – تسلیم در مقابل خشم – مخالفت و تمایل – مشارکت در مقابل سردی – کناره گیری)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 4
پکیج جامع آموزش های قبل از کنکور در 96 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 96 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مقالات فارسی و انگلیسی |
پکیج جامع آموزش های قبل از کنکور در 96 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
قسمت اول:
مقدمات کار قبل از گام نهادن در مسیر آمادگی برای کنکور
ارکان موفقیت در کنکور
پیش از شروع کار، باید تمام فاکتورهای زیر را در خود ایجاد و تقویت کنید. سپس آنها را تبدیل به یک شعار همیشگی و ملکه ذهن خود کنید.
از راههای موثر انگیزه دادن به خود میتوان به در نظر گرفتن اهداف کوتاه مدت ( مثلا افزایش ساعات مطالعه) و درآوردن آن به شکل یک عادت پس از اجرایی شدن، اندازه گیری دستاوردهای کسب شده و استفاده از جملات امیدبخش اشاره کرد.
الف) هدف باید متعالی و ارزشمند باشد. و این تعالی برای هر شخصی تعریف خاص خودش را دارد
ب) هدف باید واضح و مشخص باشد و داوطلب کاملاً به آن آگاهی و اعتقاد داشته باشد. بسیاری از داوطلبان شرکت کننده در کنکور از اهداف واقعی خود بیخبرند. وقتی از آنها پرسیده میشود «هدف شما از مطالعه و تحمل سختیهای شرکت در کنکور چیست؟» از «علاقه»، «استعداد»، «درآمد» و امثال اینها صحبت میکنند اما پس از چند لحظه اعتراف می کنند که علاقهای به رشتة مد نظر خود ندارند یا برای کسب درآمد نیازی به تحصیل احساس نمیکنند و استعدادی هم در میان نیست. مشخص نبودن هدف یکی از مهمترین عوامل عدم موفقیت داوطلبان است.
ج) هدف باید ثابت باشد. معمولاً تغییر هدف آثار سوء و جبران ناپذیری را بر جای میگذارد. در نظر بگیرید داوطلبی برای قبولی در رشته پزشکی شروع به مطالعه میکند و طبق عادت نادرست، وقت خودرا تماماً مصروف یادگیری دروس اختصاصی میکند اما پس از مدتی بنا به دلایلی تصمیم به شرکت در آزمون زبان انگلیسی می گیرد و در مدت کوتاه باقیمانده تا کنکور مجبور است دروس عمومی را که مدت مدیدی از آنها غافل بوده است مطالعه کند. تأثیر ناخوشایند تغییر هدف در چنین مواردی آشکار است.
د) هدف باید واحد باشد. در نظر داشتن چند هدف آن هم اهدافی که همسو نیستند (مثلاً انتخاب رشتههایی که در یک زیر گروه نیستند) موجب تحمیل تکالیفی بیش از حد توان بر داوطلب میشود.
3. داشتن برنامه مناسب : این عامل نیز از جمله ارکان اصلی موفقیت در کنکور است. یک برنامه مناسب باید دارای حجم متعادل باشد و در فواصل منظم دارای دوره هایی برای مرور آنچه تا به حال خوانده شده است باشد.
4. داشتن روش مطالعه اصولی
روش مطالعه PQRST
III. مطالعه Read← مطالعه دقیق تر و پیدا کردن پاسخ سوالات مرحله قبل. در جریان مطالعه حتما باید خلاصه نویسی، حاشیه نویسی، نکته برداری و برجسته سازی داشته باشیم. اما این کار را نباید در اولین تایم مطالعاتی انجام دهیم. چرا که به کل مطلب اشراف نداریم و در مرتبه اول همه مطالب برای ما مهم جلوه میکنند. پس باید در هنگام مرور این موارد انجام شوند و در روزهای قبل از آزمون، آزمونهای مروری، ایام عید و دوران جمع بندی خرداد از آنها استفاده شود. در خلاصه نویسی از علائم اختصار و نمودارهای درختی زیاد استفاده کنید.
IV. تلقین و تکرار Self-Recitation← پس از اتمام هر مبحث آن را از حفظ و به زبان خودتان برای خودتان بیان کنید. بهتر است این کار با صدای بلند انجام شود.
*نکته* در هنگام تست زنی حتما تعدادی تست را مارک دار کنید تا برای مرور به سراغ آنها بروید. تست مارک دار الزاما تست نکته دار یا سخت نیست. تست مارک دار تستی است که با پاسخ دادن به آن کل مبحث مربوط به آن مرور میشود.
5. بهداشت روان : داوطلبین باید در کنار تلاش سخت برای کنکور حتما در برنامه خود ساعات کافی برای خواب ( 8 ساعت در 24 ساعت)، تفریح و شادی داشته باشند. کنترل استرس کنکور نیز از موارد بسیار مهم این بحث میباشد.
6. استفاده از تجربیات خود و افراد موفق در کنکور و به کار گیری دائم آنها در عملکرد خویش
7. مدیریت زمان و اولیت بندی کارها
از نظر مدیریت زمان کارها به چند دسته تقسیم می شوند:
۱- کارهای مهم و فوری: این کارها خود به خود انجام می گیرد.
۲- کارهای مهم و غیر فوری: این دسته کارهایی هستند که افراد موفق و ناموفق را از هم جدا می کنند و معمولا افراد ناموفق آن را به تعویق می اندازند.
۳- کارهای فوری و غیر مهم: این کارها در جهت اهداف انسان نیستند اما انجام می شود.
۴- کارهای کم اهمیت و غیر ضروری: بعضی افراد به خاطر ناتوانی در انجام کارهای مهم و فوری ( گاهی برای تفنن و گاهی برای فرار از تمرکز حواس ) خود را به این کارها سرگرم می کنند.
موفقیت در مدیریت صحیح زمان وابسته به انتخاب بین کارهای مهم و غیر مهم است، پس برای موفقیت تحصیلی:
۱- از کارهای غیر مهم صرف نظر کنید
۲- کارها را اولویت بندی کنید.
۳- راهزنان وقت را بشناسید.
۴- راههای ایجاد وقت را یاد بگیرید.
راهزنان وقت:
۱- صحبتهای کم اهمیت
۲- میهمانان ناخوانده
۳- مطالعه مطالب کم اهمیت و غیرضروری
۴- روشهای غیر صحیح و عادات نادرست مطالعه
۵- تلفنهای مزاحم و غیر ضروری
۶- نداشتن انضباط کاری
۷- سستی و بی ارادگی در تصمیم گیری
۸- دوباره کاری
۹- ناتوانی " نه " گفتن به خواستههای نابجا
۱۰ - نداشتن تمرکز حواس
۱۱- عادت امروز و فردا کردن
۱۲- ترس از شکست
راههای ایجاد وقت:
۱- زنده کردن وقت مرده ( مثل زمانهایی که در انتظار هستیم، زمانی که در اتوبوس می گذرد و ... )
2- انجام کارها به طور همزمان
3- تنظیم کردن وقت خواب
4- کنترل بیشتر روی وقت تفریح
5- نه گفتن به درخواستهای غیر مهم
6- عقب انداختن کارهای غیر مهم
همیشه این سه اولویت را در نظر داشته باشید:
اولویت اول ← مسائل دینی و معنوی
اولویت دوم ← حفظ سلامتی
الویت سوم ← کنکور و مسائل درسی
اولیت چهارم ← سایر موارد
دانلود طرح جابر با موضوع درون آشیانه
تعداد صفحات | 15 |
حجم | 3 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | تجربیات مدون |
دانلود طرح جابر با موضوع درون آشیانه
این مجموعه شامل پکیج کامل طرح جابر پیرامون موضوع عنوان شده می باشد. محتوای این مجموعه شامل پوستر های مربوطه پیرامون طرح مربوطه،مطالب علمی آموزشی در باره این طرح و همچنین مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد. این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین گرامی می باشد.. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش می باشند .
گزارش کارآموزی عیب یابی کابل در 82 صفحه word
تعداد صفحات | 82 |
حجم | 6 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | zip |
دسته بندی | مهندسی برق |
گزارش کارآموزی عیب یابی کابل در 82 صفحه word رشته کنترل برق گرایش ابزار دقیق
هم اکنون آماده دانلود است .
گزارش کارآموزی پست فشار قوی پالایشگاه گاز پارسیان شامل word قابل ویرایش در 46 صفحه
تعداد صفحات | 46 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مهندسی مکانیک |
گزارش کارآموزی پست فشار قوی پالایشگاه گاز پارسیان شامل word قابل ویرایش در 46 صفحه
چکیده
یکی از مهمترین وظایف سیستمهای قدرت تامین انرژی مشترکین با کمترین هزینه و در حد قابل قبولی از
قابلیت اطمینان می باشد . بنابراین انجام مطالعات قابلیت اطمینان در شبکه های تولید از اهمیت بالائی برخوردار است .
یکی از مهمترین بخشها در این مطالعات پستهای انتقال و فوق توزیع می باشند که نقش مهمی را در افزایش و یا کاهش قابلیت اطمینان شبکه دارا می باشند.
هدف از این مقاله بدست آوردن قابلیت اطمینان و همچنین هزینه های ناشی از قطعی های خواسته یا ناخواسته در پستهای فشار قوی می باشد. برای رسیدن به این هدف در ابتدا انواع شینه بندی رایج و متداول پستهای فشار قوی در ایران نام برده می شوند. سپس به عنوان مثال برای یکی از شینه بندی ها شبکة معادل قابلیت اطمینان ارائه می شود.
در ادامه پس از ارائه نحوه محاسبه شاخصهای قابلیت اطمینان و هزینة حاصل از قطعی ها در پستهای فشار قوی برای انواع شینه بندی ها قابلیت اطمینان و هزینة های قطعی شبیه سازی می شود و نتایج حاصل تجزیه و تحلیل می شوند.
در نهایت نیزقابلیت اطمینان انواع گوناگون شینه بندیها مورد مقایسه قرار می گیرد.