دانلود آبجکت آماده وسایل نقلیه و ماشین در اتوکد

دانلود ابجکت برای اتوکد ماشین و وسایل نقلیه
دسته بندی معماری
بازدید ها 18
فرمت فایل rar
حجم فایل 756 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
آبجکت آماده وسایل نقلیه و ماشین در اتوکد

فروشنده فایل

کد کاربری 9
کاربر

این محصول آبجکت ها و مدل های آماده مربوط به تمامی وسایل نقلیه و ماشین ها در نرم افزار اتوکد می باشد می باشد که شکل آن را در تصویر ملاحظه می نمایید

برای عزیزانی که در طراحی های خود نیاز به مدل های آماده دارند پیشنهاد می شود


دانلود تحقیق کامل در روستا با موضوع روستای امامه

دانلود تحقیق کامل درس روستا با موضوع روستای امامه در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 12
فرمت فایل pptx
حجم فایل 47596 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 155
تحقیق کامل در روستا با موضوع روستای امامه

فروشنده فایل

کد کاربری 9
کاربر

این محصول تحقیق فوق العاده کاملی در مورد درس روستا و با موضوع روستای امامه می باشد که در فرمت قابل ویرایش پاورپوینت و در 155 اسلاید ارائه شده است

در این پروژه بسیار کاملی تمامی اطلاعات مربوط به این روستا جمع آوری شده است، هر آنچه این پروژه نیاز دارد اطلاعات آن بدست آمده است
که این اطلاعات از موقیت و مکان جغرافیایی گرفته تا امکانات و جمعیت و نوع ساخت و ساز نمای در و پنجره ها بحث شده است
هر موضوع ریز و کوچکی از قلم نیفتاده و این ویژگی این تحقیق را بسیار کامل کرده است
در زیر مختصری از این روستا آورده شده است

امامه از روستاهاى بزرگ دهستان رودبار قصران شهرستان شمیران استان تهران ایران است. امامه دو آبادى است که در کنار هم قرار گرفته،یکى را امامه بالا و دیگرى را امامه پایین مى‌نامند. این روستا در پنج کیلومترى مشرق راه اصلى تهران به شمشک و نرسیده به فشم واقع است و راه آن‌ماشین‌رو است. امامه آبادیى است مرتفع و کوهستانى و سردسیر در دامنه جنوبی البرز مرکزی که آبش از رود محلى و قنات و چشمه تامین میگردد.در امامه بالا بیش از ٣٠٠٠ و در امامه پایین بیش از ١۵٠٠ گوسفند نگهدارى مى‌شود. ٣۶ هکتار باغ دارد که محصولات آن غلات بن‌شن،لبنیات،سیب،گیلاس،هلو،آلبالو است.



دانلود تحقیق کوره قوس الکتریکی (Electric Arc Furnace (EAF

دانلود تحقیق با موضوع کوره قوس الکتریکی
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 21
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1617 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
تحقیق کوره قوس الکتریکی (Electric Arc Furnace (EAF

فروشنده فایل

کد کاربری 9
کاربر

این محصول تحقیق بسیار کاملی در مورد کوره قوس الکتریکی و یا (Electric Arc Furnace (EAF می باشد

این تحقیق در فرمت قابل ویرایش پاورپوینت و با توضیحات مفصل در هر بخش ارائه شده است که تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 45 عدد می باشد
در این تحقیق به موارد زیر اشاره شده است که حهت اطمینان شما خریداران محترم و اطمینان از مباحث تحقیق ارائه گردیده است
ساختمان کوره ها
نمای شماتیک
توضیح کامل در مورد ساختمان کوره ها
مواد نسوز
بخش های مختلف کوره
کوره قوس اسیدی و بازی
شرایط فسفر زدایی و گوگرد زدایی
تجهیزات الکتریکی
راکتور و ترنسفورماتور
وظایف سیستم
الکترودها
مصرف الکترود در قوس
پروسه ذوب
منابع


دانلود تحقیق با عنوان خشک کن (خشک کن پاششی)

دانلود تحقیق با موضوع خشک کن ها
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 10
فرمت فایل docx
حجم فایل 71 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
تحقیق با عنوان خشک کن (خشک کن پاششی)

فروشنده فایل

کد کاربری 9
کاربر

این محصول دو تحقیق در مورد خشک کن ها می باشد که در فرمت قابل ویرایش ورد و در 17 صفحه ارائه شده است

این محصول مناسب برای افرادی است که پروژه و تحقیق متناسب با این موضوع دارند

نمونه ای از متن:

خشک کن های سینی دار

خشک کن های سینی دار که گاها" کابینی یا قفسه ای نیز گفته می شود برای خشک کردن جامداتی که بایستی روی سینی نگهداری شوند. از جمله مواد خمیری یا جامدات مشابه استفاده می شود. این دستگاه شامل یک کابین با تعدادی سینی می باشد که قابل خارج کردن ازآن می باشند . بعد از بارگذاری ، کابین بسته می شود و هوای گرم شده بین تعدادی از سینی ها جریان می یابد تا رطوبت موجود در جسم را تبخیر کند . گاز خنثی ، حتی بخار داغ به جای هوا می تواند استفاده شود ، زمانیکه مایع تبخیر شونده از جسم قابل اشتعال باشد . وقتی مواد به خشکی مورد نظر رسید ، کابین باز می شود و سینی ها با سینی های جدید عوض می شوند و عملیات مجددا " تکرار می شود .

مواد گرانولی، روی توری هایی به عمق کم ریخته می شوند به طوری که هوا یا گاز دیگر می تواند به آرامی از این بستر عبور کند. بدین طریق سریعتر جامد خشک خواهد شد. نوعی خشک کن که برای این منظور استفاده می شود خشک کن سیرکولاسیونی می باشد.

(Through- Circulation Drier) جامدات کریستالی و موادی که طبیعتا" دانه ای هستند مثل سیلیکاژل در این خشک کن ها به خوبی خشک می شوند. مواد خمیری نیز می توانند توسط یک اکسترودر به صورت گرانول درآمده و بدین طریق به راحتی خشک شوند.

مشکل عمده این نوع خشک کننده ها ناهمگونی میزان رطوبت در محصول نهایی خروجی از آن می باشد. این نیز به خاطر عدم یک نواختی جریان گاز در قسمتهای مختلف این خشک کن می باشد، که می بایست حتی الامکان از ایجاد مناطق مرده جلوگیری کرد. بنابراین با برقرارکردن سرعت بالا (3تا4متردرثانیه) در گاز می توان یک نواختی رطوبت در مناطق مختلف خشک کن را بالا برد.


دانلود مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

دانلود مقاله اشنایی با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 20
فرمت فایل doc
حجم فایل 97 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 98
مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران*

_ فن آوری اطلپروتکل ب


مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به موجب قانون، تنها مرجع رسمی کشور است که عهده دار وظیفه تعیین، تدوین و نشر استانداردهای ملی (رسمی) میباشد.

تدوین استاندارد در رشته های مختلف توسط کمیسیون های فنی مرکب از کارشناسان مؤسسه، صاحبنظران مراکز و مؤسسات علمی، پژوهشی، تولیدی واقتصادی آگاه ومرتبط با موضوع صورت میگیرد. سعی بر این است که استانداردهای ملی، در جهت مطلوبیت ها و مصالح ملی وبا توجه به شرایط تولیدی، فنی و فن آوری حاصل از مشارکت آگاهانه و منصفانه صاحبان حق و نفع شامل: تولیدکنندگان ،مصرف کنندگان، بازرگانان، مراکز علمی و تخصصی و نهادها و سازمانهای دولتی باشد.پیش نویس استانداردهای ملی جهت نظرخواهی برای مراجع ذینفع واعضای کمیسیون های فنی مربـوط ارسال میشود و پس از دریـافت نظـرات وپیشنهادهـا در کـمیته ملـی مرتبـط بـا آن رشته طرح ودر صورت تصویب به عنوان استاندارد ملی (رسمی) چاپ و منتشر می شود.

پیش نویس استانداردهایی که توسط مؤسسات و سازمانهای علاقمند و ذیصلاح و با رعایت ضوابط تعیین شده تهیه می شود نیز پس از طرح و بـررسی در کمیته ملی مربوط و در صورت تصویب، به عنوان استاندارد ملی چاپ ومنتشرمی گردد. بدین ترتیب استانداردهایی ملی تلقی می شود که بر اساس مفاد مندرج در استاندارد ملی شماره ((5)) تدوین و در کمیته ملی مربوط که توسط مؤسسه تشکیل میگردد به تصویب رسیده باشد.

مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از اعضای اصلی سازمان بین المللی استاندارد میباشد که در تدوین استانداردهای ملی ضمن تـوجه به شرایط کلی ونیازمندیهای خاص کشور، از آخرین پیشرفتهای علمی، فنی و صنعتی جهان و استانداردهـای بین المـللی استفـاده می نماید.

مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می تواند با رعایت موازین پیش بینی شده در قانون به منظور حمایت از مصرف کنندگان، حفظ سلامت و ایمنی فردی وعمومی، حصول اطمینان از کیفیت محصولات و ملاحظات زیست محیطی و اقتصادی، اجرای بعضی از استانداردها را با تصویب شورای عالی استاندارد اجباری نماید. مؤسسه می تواند به منظور حفظ بازارهای بین المللی برای محصولات کشور، اجرای استاندارد کالاهای صادراتی و درجه بندی آنرا اجباری نماید.

همچـنین بمنظـور اطـمینان بخـشیدن به استفاده کنندگـان از خـدمات سازمانها و مؤسسات فعال در زمینه مشاوره، آموزش، بازرسی، ممیزی و گواهی کنندکان سیستم های مدیریت کیفیت ومدیریت زیست محیطی، آزمایشگاهها و کالیبره کنندگان وسایل سنجش، مؤسسه استاندارد اینگونه سازمانها و مؤسسات را بر اساس ضوابط نظام تأیید صلاحیت ایران مورد ارزیابی قرار داده و در صورت احراز شرایط لازم، گواهینامه تأیید صلاحیت به آنها اعطا نموده و بر عملکرد آنها نظارت می نماید. ترویج سیستم بین المللی یکاها ، کالیبراسیون وسایل سنجش تعیین عیار فلزات گرانبها و انجام تحقیقات کاربردی برای ارتقای سطح استانداردهای ملی از دیگر وظایف این مؤسسه می باشد.

کمیسیون استاندارد فن آوری اطلاعات – ارتباطات و مبادله اطلاعات بین سیستمها – شبکه های محلی و شهری- مشخصات مشترک – بخش چهارم : پروتکل بارگذاری سیستم

رئیس

سمت یا نمایندگی

صادقی ، غلامحسین (لیسانس مهندسی مخابرات )

شرکت مخابرات ایران

اعضاء

بنیادی رام ، سیامک(محقق – دکترای مخابرات )

دانشگاه امیرکبیر

رسولی ، احمدرضا(فوق لیسانس نرم افزار)

شرکت مخابرات ایران

رشیدی ،‌پرویز(لیسانس مهندسی سخت افزار)

شرکت تعاونی تولید تجهیزات مخابرات

سید موسوی، سید حسن (دکترای مخابرات )

دانشگاه شاهرود

محسنی بهبهانی ، عالیه (لیسانس مهندسی برق )

شرکت مخابرات ایران

دبیر

انوشه ،‌سمیه (لیسانس کامپیوتر)

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

فهرست مطالب

1 هدف و دامنه کاربرد………………………………………………………………1

2 کلیات…………. ………….…………………………………………..………3

3 مراجع الزامی ……….………….….……………………………………………5

4 اصطلاحات و تعاریف………………….…….………………………………….7

5 منبع موثق ………………….………………………………………………… 8

6 معماری ………………….……………………………………..…………….8

7 تعریف سرویس………………………………………………………..………10

7-1 System –Load request ……………..….…………………..…………………11

7-2 System – Load indication ………………..……………….…………………12

7-3 System –Load response .………………………………….…………..……..13

7-4 System –Load confirm ………………….……...……..…………….………14

8 مشخصات پروتکل…..………..…….………………………………….………16

8-1 خلاصه ای از واحدهای داده پروتکل (PDU ها)…………….…………………….16

8-2 Load Request PDU …………………………………………….……………17

8-3 Load Response PDU ……………….…………………………….…………22

8-4 Groupstatus PDU …………………………………………….……………..26

8-5 Group status Request PDU …………………………………………………28

8-6 Load Data PDU …………………….………………………………………29

8-7 عناصر عملیات ………………………………………………………………31

8-8 استفاده از سرویس های لایه ای …………………………………………….…55

الف

8-9 کد گذاری ASN.1 ……………………………………………………………57

9 کلاس های شئ مدیریت شونده پروتکل بارگذاری سیستم …………………………61

9-1 کلیات ……………………………………………………………………….61

9-2 تعاریف شئ مدیریت شونده پروتکل بارگذاری سیستم ……………………..……63

9-3 تعاریف کلاس شئ مدیریت شونده پروتکل بارگذاری سیستم ….………………....72

10 تطابق ………..………………………………………………………………..82

10-1 تطابق با این استاندارد ملی ……………………………………………………82

10-2 اظهار تطابق …………………………………………………………………83

پیوست الف (الزامی ) پروفرمای اظهار تطابق پیاده سازی پروتکل (PICS)………………84

پیوست ب (الزامی ) تخصیص مقادیر شناساننده های شئ ……………………………100

پیوست پ (الزامی ) عملکرد های سیستم ……………………………………………103


دانلود مقاله درباره بوت ها و ربوت های نرم افزاری

دانلود مقاله درباره بوت ها و روبوت ها و انواع روبوت ها
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 11
فرمت فایل doc
حجم فایل 7 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
مقاله درباره بوت ها و ربوت های نرم افزاری

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*مقاله درباره بوت ها و ربوت های نرم افزاری*

(Bota) بوتها

یا روبوتهای نرم افزاری، نسخه های نرم افزاری روبوتهایی هستند که برای عمل کردن از طریق قوانین الگوریتمی رفتار برنامه ریزی می شوند. آنها برای ارتباط برقرار کردن با کاربران کامپیوتر یا عمل کردن به عنوان جانشین انسان یا انجام وظایف خاصی از قبیل جستجوی اطلاعات، سرگرم کردن مردم یا کمک در کارهای مربوط به وظایف ایجاد می شوند. مثلاً بوتهای پستی (mail bots) پیام های پست تلکترونیک جمع شده در صندوقهای پست الکترونیک را فیلتر می کنند. بوتهای سخنگو (chatter bots) برای برقرار کردن مکالمه با مردم برنامه ریزی می شوند. بوتهای منحل کننده می توانید پیام‌های ناخواسته را ردیابی کرده و آنها را از تابلوی اعلانات یا گروه های مباحثه حذف کنند. بوتهای بازی برای ایجاد کاراکترهایی که محیط های بازی را پر می کنند طراحی می شوند.

Bridge(پل)

پل یک واحد فعال است که برای متصل کردن دو شبکه منطقه محلی (LAN مخفف عبارت Local area network) به کار می رود. برای استفاده از پل سه دلیل وجود دارد، گسترش حجم LAN به حدی که از حداکثر طول مشخص شده فراتر رود کاستن از مقدار ترافیک جابه جا شده در کل LAN و ایجاد اتصال های درونی انواع غیر مشابه LAN، شبکه های LAN متصل شده به هم، به شاخه های یک LAN بزرگتر تبدیل می شوند. یک پل دو درگاه دو جهتی برای اتصالهای LAN دارد و یک جدول ارسال از آدرس های شناخته شده شبکه را نگهداری می کند. پل پیامها را وارد می کند و آدرس‌های کنترل دسترسی متوسط (MAC) مقصد و مبدأ را استخراج می‌کند. آدرس مبدأ و درگاهی که پیام از آن دریافت می شود در جدول ارسال، وارد می شوند. بنابراین پل می داند که کدام کامپیوتر به کدام LAN تعلق دارد.


دانلود مقاله اصول بازار یابی تلفنی

مقاله اصول بازار یابی تلفنی
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 10
فرمت فایل doc
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
مقاله اصول بازار یابی تلفنی

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*مقاله اصول بازار یابی تلفنی*


اصول بازاریابی تلفنی

چکیده
طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائزاهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند و در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد دوجانبه حرکت کند. یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند. در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است.




مقدمه
یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه های ارتباطی دوطرفه (نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم) در این مقاله، به یکی از کانال های بازاریابی مستقیم یعنی بازاریابی تلفنی پرداخته شده است.



بازاریابی تلفنی

اگر بدون وقت قبلی به محل استقرار مشتری مراجعه کنید، زمان زیادی را در راه صرف می کنید و امکان دارد طرف در محل حاضر نباشد و یا اینکه ممکن است مدتی را در انتظار باشید ولی بازهم شما را نپذیرد. پس بهتر است ملاقاتهای حضوری حتی الامکان با وقت قبلی باشد. تلفن را دست کم نگیرید. از تلفن استفاده کنید. این وسیله سرعت کار شما را افزایش می دهد و اگر هم مشتری نبود زمان اندکی را از دست داده اید. بدانید که تلفن برای شروع ارتباط بسیار مناسب است (مگر برای مشتریان قدیمی که با تلفن سفارش می دهند).

برای برقراری ارتباط با افراد مهم یکی از بهترین زمانهای تماس تلفنی، صبح زود است و یکی آخر وقت که منشی ها رفته اند. منشی ها بسیار خوب هستند اما باید پذیرفت که بعضی از مواقع مانع برقراری تماس می شوند. باید تکنیک های بازاریابی تلفنی را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید.


دانلود پاورپوینت پل ملینیوم لندن

بررسی پل ملینیوم لندن
دسته بندی معماری
بازدید ها 12
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2873 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
پاورپوینت پل ملینیوم لندن

فروشنده فایل

کد کاربری 4366
کاربر

اطلاعاتی کامل از کانسپت تا مراحل اجرای پل ملینیوم لندن


دانلود نظام آموزشی روسیه

همانند بسیاری از دولتهای پیشین بلوک شرق، دولت فدراسیون روسیه از سال 1993، به اجرای سیاست اعمال حداقل حمایت ملی از نظام آموزش ملی مبادرت نمود
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 12
فرمت فایل doc
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
نظام آموزشی روسیه

فروشنده فایل

کد کاربری 1024
کاربر

نظام آموزشی روسیه

تاریخچه آموزشی
همانند بسیاری از دولتهای پیشین بلوک شرق، دولت فدراسیون روسیه از سال 1993، به اجرای سیاست اعمال حداقل حمایت ملی از نظام آموزش ملی مبادرت نمود.دراین اثنا، بنا بربند40قانون آموزش و پرورش، 10درصد از درآمد ملی به عنوان بودجه آموزشی بدین امر اختصاص یافت.بدهی های مراکز آموزشی و نبود تجهیزات به روز ، از جمله عمده ترین مشکلات پیش روی مراکز آموزشی مستقر درنواحی فقیر نشین کشور و شهرهای کوچک و حاشیه ای بوده است و این در حالیست که مدارس ایالتی و حرفه ای مستقردر نواحی بزرگ شهری، از جمله مسکو و پترزبورگ، درشرایط بسیار مناسب مالی قرار داشته اند.
با توسعه مدارس خصوصی افزایش بی عدالتی در برخورداری شهروندان روسی از حق آموزشی عمومی با کیفیت بالا مشهود گردید.به نحویکه در طراحی سیاست آموزشی ملی فدراسیون روسیه طی سال 1998، این معضل بطور اختصاصی مورد توجه قرار گرفت.در این اثنا همچنین،افزایش نرخ برنامه های آموزش پایه حرفه ای فاقد راندمان بالای کاری بواسطه حذف شتابزده بیکاری در بازارکار،شکست نظام مدیریت قدیم آموزش پایه حرفه ای و کاهش نرخ افراد استخدامی ثابت در بازار کار، به بروز تنش اجتماعی در کشور منتهی گردیدکه اول از همه در جامعه معلمین مشهود است.طی سالهای 1996-1994،افزایش اعتراض معلمین تا سرحد اعتصاب به پیش رفت.بروز چنین حوادثی درزمینه آموزش، با انعکاس گسترده ای در حوزه فعالیتی مجلس دومای ایالتی مواجه گردیدکه به نوبه خود به اتخاذ سیاست « آموزش و پرورش و امنیت ملی» در می سال 1996 منجر گردید.متعاقب اتخاذ چنین سیاستی، نظام آموزشی روسیه مستقیماً تحت تاثیر پایه امنیت ملی قرار گرفته و مشخص گردید که نقاط ضعف موجود در حوزه آموزش خود عامل اصلی بروز نتیجه غیر منطقی وخطای سیاسی دولت است.
از جمله دستاوردهای اتخاذ سیاست آموزش و پرورش و امنیت ملی می توان به موارد ذیل اشاره نمود :
تضمین فراهم سازی آموزشی عمومی متوسطه آزاد برای کلیه شهروندان روسی
افزایش سهم هزینه های آموزشی و پرورشی در بودجه کشور
برقراری فرصتهای متساوی برای کلیه شهروندان روسی جهت دستیابی به آموزش وجلوگیری از طبقاتی شدن سطوح مختلف اجتماع دردستیابی به امکانات آموزش و پرورش بر اساس قانون اساسی فدراسیون روسیه و قانون آموزش و پرورش
ایجاد شرایط مناسب جهت توسعه تاسیسات آموزشی با اشکال متفاوت ملکیتی
توسعه برنامه های آموزشی درجهت جلوگیری از کاهش نرخ سواد و پائین آمدن توسعه روشنفکری و فرهنگی شهروندان روسی
با اتخاذ سیاست آموزش و پرورش و امنیت ملی و تصویب آن در مجلس دومای روسیه،در خواست دولت روسیه فدرال جهت درنظرگرفتن شرایط اصلاحات آموزشی مورد پذیرش واقع گردید.از این روی،ماموریت اجرای طرح سوم اصلاح نظام آموزشی در دستور جولای سال1997دولت گنجانیده شد.
از جمله مهمترین مسائل پیش روی اعمال اصلاحات آموزشی مذکور می توان به موارد ذیل اشاره نمود :
عدم تعیین معیاری مشخص جهت افزایش سرمایه گذاری آموزشی توسط دولت روسیه و کاهش چشمگیر بودجه فدرال طی سالهای1997-1995
عدم برآورد نیازهای قانونی جاری آموزشی در روند اجرای اصلاحات آموزشی توسط دولت فدراسیون روسیه
عدم تخصیص بودجه جبرانی در حوزه اصلاحات آموزشی
کاهش سریع بودجه فدرال در ارائه خدمات عمومی آموزشی
عدم مسئولیت پذیری دولت فدراسیون روسیه در انتشار کتب درسی مقاطع مختلف آموزشی
افزایش نرخ جرم و جنایت درمیان کودکان به واسطه آموزش سهم عمده ای ازآنان درخارج از نظام رسمی آموزشی
آموزش پیش دانشگاهی
آموزش پایه
سن ورود به دوره : 6 سالگی
سن اتمام دوره : 17 سالگی
ساختار آموزش پایه طی سالهای1997-1990