تجربیات مدون معاون پرورشی (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات31
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه                                                                                     2

ویژگیهای مربی از دیدگاه قرآن                                                                   3

بیان مسئله                                                                          8

نیایش 1:                                                                          9

نیایش 2 :                                                                          11

آموزش احکام نماز به صورت غیرمستقیم                                                 13

( احیای وظیفه فراموش شده مربیان پرورشی ! ) :                                      14

   تشکیل صندوق خیریه و جلب کمک افراد خیر :                           15

سرود ، تئاتر بدون تحمیل بار مالی بر مدرسه :                                16

استمرار طریق تربیت ، بیرون از مدرسه :                                        17

ساماندهی مراسم صبحگاهی و ایام ا... با حضور دانش آموزان و مدیریت خودشان : 17

برگزاری یک مسابقه همیشگی اما نه به سبک همیشگی                       18

پیچیدن آوای روحانی قرآن و ادعیه در فضای مدرسه :                        21

شرح وظایف مربیان پرورشی مدارس                                             22

مشاهده                                                                                       25

تعبیر و تفسیر رفتارهای مشاهده شده                                           28

بهار مؤمن                                                                           29

نتیجه گیری                                                                        29

منابع :                                                                               31

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تجربیات مدون دبیر ورزشی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات36
حجم فایل49 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

قدمه                                                                                         2

طرح سه مرحله ای تدریس یکی از طرح های سازماندهی و تنظیم ساعت آموزش تربیت بدنی است .                                                                                                           3

2- مرحله پیاده کردن هدف یا مرحله ی اصلی                                               4

3- مرحله بازگشت به حالت اولیه                                                                   5

7- مدیریت کلاس                                                                                           5

قبل از آموزش                                                                                                 6

حضور و غیاب                                                                               7

1-4) روش های گروه بندی کلاس                                                                   8

3-4) ثبت وضعیت دانش آموزان                                                                    10

5-4) شیوه های استقرار در زمین ورزش                                                        12

9- کاربرد گروهها                                                                                             14

دستورالعمل و اصول کلی روش تدریس تربیت بدنی                                        16

سرپرستی و اداره کردن فعالیت های ورزشی                                             21

1- اطلاع ازسهم سیستمهای انرژی در رشته                                                   25

2- استفاده از اصل اضافه باردرتمرینات                                                           26

4- شناخت روشهای تمرینی                                                                           27

فضای موجود                                                                               30

مشکلات و چاش های معلم تربیت بدنی                                                  32

نتیجه گیری                                                                                  35

منابع                                                                                                                36

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تجربیات مدون دبیر شیمی با عنوان: تدریس و یاددهی تعادل شیمیایی (شیمی)

دسته بندیشیمی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات30
حجم فایل220 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 30صفحه

تاریخ تعادل شیمیایی در تحقیق و آموزش                                                3                                  5                                    تعادل شیمیایی در دوره های آموزش شیمی

مشکلاتی که در درک و فهم تعادل شیمیایی وجود دارند                               7

درک ماهیت تعادل شیمیایی                                                                  9

راهبردهای تدریس پیشنهاد شده                                                             17

ارائه ی تبدیلات شیمیایی ناکامل و برگشت پذیر                                         17

تدریس یا ارائه ی دینامیک تعادل                                                          19

تدریس اصل لوشاتلیه برای پیشبینی تغییرات در تعادل شیمیایی                     23

تدریس قانون تعادل به صورت مدل کمی برای درک تعادل شیمیایی                 25

توسعه ها و تحقیقات آینده                                                                    27

نتیجه گیری                                                                                     30

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان :آموزش شیمی مبتنی بر روشIT (شیمی)

دسته بندیشیمی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات46
حجم فایل63 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 46صفحه

عنوان                                                                                                                 صفحه

چکیده..................................................................................................................................................... 3

مقدمه...................................................................................................................................................... 5

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله................................................................................... 8

گردآوری اطلاعات (شواهد1)............................................................................................................ 11

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله اول..................................................................................... 13

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 13

اجرای راه حل، مرحله اول................................................................................................................ 13

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله اول................................................................................... 14

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 17

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله دوم.................................................................................... 17

پیشینه تحقیقات.................................................................................................................................. 18

مفهوم نوآوری در آموزش................................................................................................................... 21

ویژگی های نوآوری در آموزش........................................................................................................ 23

نوآوری و تحول در کلاس درس...................................................................................................... 23

استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس.................................................................... 23

استفاده از CD های آموزشی در تدریس..................................................................................... 24

استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس.......................................................................................... 25

استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس............................................................................................ 26

استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT................................................... 27

اجرای راه حل ، مرحله دوم.............................................................................................................. 28

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله دوم................................................................................... 30

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله دوم.................................................................................................... 33

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله سوم................................................................................... 34

اجرای راه حل، مرحله سوم.............................................................................................................. 34

گردآوری اطلاعات (شواهد2) و تجزیه و تحلیل، مرحله سوم.................................................. 35

ارزیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن................................................................................ 35

نتایج حاصل از اقدام........................................................................................................................... 36

نتیجه گیری و پیشنهادات................................................................................................................. 37

منابع مورد استفاده.............................................................................................................................. 46

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تجربیات مدون مربی پرورشی (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات31
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه                                                                                     2

ویژگیهای مربی از دیدگاه قرآن                                                                   3

بیان مسئله                                                                          8

نیایش 1:                                                                          9

نیایش 2 :                                                                          11

آموزش احکام نماز به صورت غیرمستقیم                                                 13

( احیای وظیفه فراموش شده مربیان پرورشی ! ) :                                      14

   تشکیل صندوق خیریه و جلب کمک افراد خیر :                           15

سرود ، تئاتر بدون تحمیل بار مالی بر مدرسه :                                16

استمرار طریق تربیت ، بیرون از مدرسه :                                        17

برگزاری یک مسابقه همیشگی اما نه به سبک همیشگی                       18

پیچیدن آوای روحانی قرآن و ادعیه در فضای مدرسه :                        21

شرح وظایف مربیان پرورشی مدارس                                             22

مشاهده                                                                                       25

تعبیر و تفسیر رفتارهای مشاهده شده                                           28

نتیجه گیری                                                                        29

منابع :                                                                               31

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تجربیات مدون تدریس درس دین و زندگی ( الهیات و معارف اسلامی) (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات37
حجم فایل38 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه                                                                                         صفحه

نقش انگیزه و راهکارهای ایجاد آن در فراگیری درس دین و زندگی                              2

برخی از عوامل بر انگیزاننده از طرف معلم عبارتند از :                                  4

اهمیت و فایده روش های تدریس فعال درس دین و زندگی                                      6

انواع روش های فعال تدریس الهیات و معارف اسلامی                                   10

ویژگی های یادگیری مشارکتی (همیاری)                                                 12

روش تدریس به شیوه پرسش و پاسخ                                                     15

تدریس به شیوه مباحثه                                                                     18

تدریس به روش داستان گویی                                                              21

روش الگویی                                                                                  23

روش گردش علمی:                                                                          25

روش تلفیقی :                                                                                26

مهم ترین ویژگی های روش های تدریس فعال :                                          27

استفاده از روش گروهی در روش های فعال تدریس:                                              31

نتایج و پیامد ها                                                                                        32

جایگاه قرآن و راه کارهای ارتقاء آموزش آن                                                         33

نتیجه گیری                                                                                  36

     منابع                                                                                    37

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت متابولیسم لاکتات و فعالیت ورزشی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات24
حجم فایل2.264 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

متابولیسم لاکتات و فعالیت ورزشی

v    اسید لاکتیک یک شهرت بدی دارد. افراد زیادی آن را مسئول خستگی، کوفتگی عضلانی و کرامپ می دانند. این افراد اسید لاکتیک را به عنوان یک محصول زائد می دانند که باید به هر قیمتی از تولید آن جلوگیری شود.

v    اما این محصول سوخت تعداد زیادی از بافت ها را فراهم می آورد، به کربوهیدراتهای رژیم غذایی جهت استفاده شدن کمک می کند و به عنوان سوخت برای تولید گلیکوژن و گلوکز در کبد خدمت می کند در حقیقت اسید لاکتیک یک راه طبیعی برای کمک کردن به شما در موقعیت های استرس زا است.

 

برخی عناوین اسلایدها

 

لاکتات

تبدیل پیروات به لاکتات در یکی از شرایط زیر اتفاق می افتد:

افسانه و حقیقت

اطلاعاتی در مورد اسید لاکتیک

کنترل متابولیسم اسید لاکتیک هنگام فعالیت ورزشی

مطالعات مقطعی بر روی انسان:

آستانه لاکتات

روش های برآورد لاکتات خون

HRmax و HRR

پروتکل

رابطه ای که به نظر نمی رسد تحت تاثیر جنس، نوع تمرین، نوع فعالیت ورزشی، ویژگی تمرین یا شدت تمرین قرار گیرد.

استفاده از معیار بورگ برای RPE .

نقش لاکتات در تغذیه عضلات و نرون ها

عضلات

مغز

در مغز LDHدوایزوفرم آنزیم LDH وجود دارد:

منابع

1-آرترو ولتمن(1995)؛ پاسخ لاکتات خون به فعالیت های ورزشی؛ مترجمان عباسعلس گائینی، محمد فرامرزی(1383)؛نشر چکامه.

2-پیتر یانسن(2001)؛ تمرینات آستانه لاکتات؛ مترجمان شهرام فرج زاده موالو،فریبرزهوانلو،فرزین حلبچی و فرشاد نجفی (1386)؛ انتشارات کمیته ملی المپیک.

3-Jonathan Handy. Lactate- The bad boy of metabolisem, or simply misunderstood?, Current Anaesthesia & Critical Care(2006) 17,71-76.

4- L.H.Bergerson, Is lactate food for neurons? Comparison of monocarboxylate transporter subtypes in brain and muscle,. Neurosclence 145 (2007) 11-19.

5- Tiago R. Figueira, Fabrizio Caputo, Jailton G. Pelarigo, Benedito S. Denadai., Influence of exercise mode and maximal lactate-steady-state concentration on the validity of OBLA to predict maximal lactate-steady-state in active individuals., Journal of Science and Medicine in Sport (2008) 11, 280—286.

6- Marianne Fillenz., The role of lactate in brain metabolism.,  Neurochemistry International 47 (2005) 413–417 .

7-  Chiappa GR, Roseguini BT, Alves CN, Ferlin EL, Neder JA, Ribeiro JP. Blood lactate during recovery from intense exercise: impact of inspiratory loading. Med Sci Sports Exerc 2008;40(1):111-6.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تجربیات مدون تدریس دبیرزبان انگلیسی- نمونه1 (زبان های خارجی)

دسته بندیزبان های خارجی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات34
حجم فایل68 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه:                                                                                        2

تجربیات مدون :                                                                              2

کلاس زبان یا بسته های آموزشی ؟                                                        3

مهمترین مهارت در یادگیری زبان چیست ؟                                              4

چگونه سئوال درست و خوب طراحی کنیم؟                                              6

دلایل مهم استفاده از یک دیکشنری انگلیسی انگلیسی درکلاس:                     7

چگونه یک معلم فعال ، پرانرژی و تاثیر گذار باشیم ؟                                    11

آموزش زبانانگلیسینیاز به تغییر دارد:                                                   15

مشکلات و موانع آموزش زبان انگلیسی درایران:                                          19

بررسی کتاب های درسی زبان انگلیسی در مدارس ایران :                               26

راهکارهایی برای بهتر فهمیدن زبان انگلیسی :                                            30

نتیجه گیری                                                                                  33

منابع                                                                                         34

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات222
حجم فایل2.529 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

موضوع رفتار سازمانی پاسخ به سوالات زیر است:

1- چرا هر کس به گونه ای خاص رفتار می کند.
2- به چه دلیل در موقعیت ها یکسان افـراد عکس العمل های متفاوتی بروز می دهند؟
3- چرا بین چند سازمـان که تشکیلات ظاهـرا مشابهی دارنـد یکسان اداره می شوند برخی موفقترند.
4- چـرا مـدیـرانـی که مـوفقترنـد بیشتر اوقات خود را صـرف کارکنان سازمان خود می کنند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عصمت پیامبر و امامان (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات19
حجم فایل19 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فصل اول

عصمت در لغت و اصطلاح

بخش اول

دلایل عقلی و نقلی که تفسیر جبری عصمت را مردود می سازد

فصل دوم :

عصمت پیامبران در دیافت و ابلاغ وحی

بخش اول :

لزوم عصمت پیامبران از معصیت

بخش دوم : عصمت پیامبران در قرآن

بخش سوم : عصمت از خطاء در تطبیق شریعت و امور عادی

بخش چهارم : عصمت و اختیار

بخش پنجم : عقاید و آراء در مورد عصمت

فصل سوم : دلایل عقلی عصمت امام

بخش اول : 1 ـ برهان امتناع تسلسل

بخش دوم : برهان دوم : برهان حفظ شریعت

فصل پنجم : دلایل نقلی عصمت ( بخش اول )

بخش دوم : اقوال مفسران اهل سنت

دیدگاه شیعه

نتیجه گیری

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود