پاورپوینت داروهای روان گردان25 اسلاید (روانپزشکی)

دسته بندیروانپزشکی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات25
حجم فایل169 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اعتیاد به ترکیبات شیمیایی رایجترین نوع موجود است و مواردی که به طور معمول به کار می روند شامل داروهای مسکن و خواب آور ، محرک های مغزی ، مواد استنشاقی ، الکل ، مواد افیونی و یا حشیش هستند .
داروهای مسکن و خواب آور شامل گروه داروهای بنزودیازپین هستند و این ترکیبات باعث اختلال عملکرد شغلی و اجتماعی خواب آلودگی و اختلال درک است . از علایم آن پوست سرد و نمناک و عوارض آن ناراحتی کبدی و گوارشی در نهایت در اثر مصرف زیاد مرگ را به دنبال دارد .
گروه دیگری از مواد اعتیادآور که ممکن است کمتر جلب توجه کند مواد استنشاقی است مانند چسب موکت ، تینر ، بنزین ، گاز فندک اتر و مایع خشک شویی است . پس از مصرف این مواد فرد دچار نشیگی ، سردرد ، تهوع ، پرخاشگری ، اختلال تکلم ، افزایش ضربان های قلب است .
این گونه مواد باعث از بین رفتن سلول های مغزی ، کاهش بهره هوشی و آسیب های جدی به کبد و کلیه و عضلات و ریه می شود . اما از آنجایی که این مواد مستقیم اثر بر مغز دارد احتمال کم خونی و سکته بسیار زیاد است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

یاتاقان (مکانیک)

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات11
حجم فایل49 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 پوسته یاتاقان از فولاد یا برنز ساخته شده است این فولاد استحکام و مقاومت لازم را به یاتاقان می دهد

در روی  این  قسمت یک یا  چند لایه  مواد  یاتاقانی به  ضخامت چند هزارم اینچ قرار گرفته است علت

استفاده از مواد نرم در یاتاقان این است که در صورت تاثیر عوامل خارجی فقط مواد یاتاقانی از بین میرود

و میل لنگ سالم خواهد ماند یاتاقانها دارای شیار  روغن بوده و این شیار روغن را در تمام سطح یاتاقان پخش می کند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

هیدرولیک (مکانیک)

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات18
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 18 صفحه

هیدرولیک شاخه ای از فیزیک است که با خواص مکانیکی سیالات سر و کار داشته و موارد استفاده این خصوصیات را در علوم مهندسی بررسی می کند. با وجودی که فقط در حدود 50 سال از عمر این علم می گذرد ، ولی آن را نمی توان شاخه تازه ای از علوم دانست و در حقیقت پاسکال ، دانشمند فرانسوی در قرن هفدهم اصول و قوانین اساسی این علم را پایه گذاشت. عدم توانایی در تولید واشرها و تهیه سطوح کاملا پرداخت شده ، شاید دلایل عمده عدم رشد این علم تا قبل از قرن بیستم باشد. با توجه به پیشرفتهای چشمگیری که در طی چند دهه گذشته در ساخت مواد در زمینه ها و روشهای ماشینکاری حاصل شده است ، موارد استفاده از سیالات در کنترل حرکات مختلف روز به روز بیشتر می گردد. مجموعه پیشرفتهای فنون در عصر فضا و کامپیوتر در سالهای اخیر سرعت و کارایی سیستمهای هیدرولیکی را به گونه ای چشمگیر دگرگون ساخته است ، ولی مبانی حاکم بر همه دستگاهها و اجزای گوناگون همچنان ثابت است. سیستم هیدرولیکی با آب ، روغن و یا سیالات دیگر کار می کند. در این سیستمها در کنار مایع از هوای فشرده یا برخی گازها و سیالات تراکم پذیر هم می توان استفاده کرد.

نگاهی گذرا بر رشته های مختلف صنعت نمایانگر گستردگی کاربرد هیدرولیک است. به عنوان مثال در کشاورزی ، خودروسازی ، صنایع هوایی ، راه و ساختمان ، صنایع شیمیایی ، صنایع دفاعی ، صنایع چوب ، صنایع دریایی ، جابجایی مواد ، ماشین کاری ، معدنکاری ، بسته بندی ، صنعت نفت ، صنعت چاپ ، لاستیک سازی ، راه آهن ، نساجی ، صنعت فولاد و حتی منازل و مراکز عمومی کاربرد هیدرولیک دیده می شود. مثلا در صنایع هوایی خلبان به یاری هیدرولیک ، باز و بسته شدن چرخها ، سکانهای عمودی ، بالابر ها و بالچه ها را مهار می کند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل اضطراب علی دانش آموز مقطع ابتدایی را درمان نمایم . (زبان های خارجی)

دسته بندیزبان های خارجی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات8
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چکیده :

اینجانب معلم زبان انگلیسی زبانسرای اوستا با بیش از ده سال سابقه در سطوح مختلف این آموزشگاه مشغول به تدریس می باشم شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچ وقت از بنده اش دریغ نمی وزد و افتخار می کنم که می توانم راهرو و ادامه دهنده راه انبیاء و اولیاء الهی باشم و آنچه را که خود آموخته ام به دیگران بیاموزم در چند جلسه اول تدریس یکی از کلاسهای سطح پایین مقطع ابتدائی آموزشگاه در اوایل سال 92 متوجه شده ام که یکی از دانش آموزان به نام علی همیشه در حال اضطراب و نگرانی می باشد در حالی که بچه ای آرام به نظر می رسید و خیلی گوشه گیر و کم حرف بود . بعد از چند جلسه هیچ گونه فعالیتی از خود نشان نمی داد و اضطراب را در او پیدا کنم در این زمینه در عوامل به وجود آورنده این مشکل چند فرضیه مطرح شد؟ که برای پیدا کردن جوابهای فرضیه شروع به گردآوری اطلاعات کردم که علت اصلی این ترس و نگرانیها درگیری خانوادگی بین پدر و مادر علی بود .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرم قرارداد بنگاهی اجاره و رهن مسکن به صورت دقیق با فرمت ورد در دو صفحه (سایر گروه ها)

دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات2
حجم فایل8 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بسمعه تعالی

اجاره نامه

ماده 1 : طرفین قرارداد

1-1- موجر / موجرین ................................ فرزند ...................... شناسنامه ............. صادره از ................ کد ملی .........................

متولد ............... ساکن ..................................................................................تلفن.............................................................

با وکالت / قیمومیت / ولایت / وصایت .................... فرزند ................ شناسنامه .............. متولد ............... به موجب .............................

2-1- مستاجر / مستاجرین ................................... فرزند .............. شناسنامه ................... صادره از .......... کد ملی ..........................

متولد ................ ساکن .....................................................................................تلفن.........................................................

با وکالت / قیمومیت / ولایت / وصایت .......................... فرزند ................... شناسنامه ............ متولد .......... به موجب ............................

ماده 2 : موضوع قرارداد و مشخصات مورد اجاره

عبارتست از تملیک منافع .................... دانگ / دستگاه / یک باب .................. واقع در .........................................................................

دارای پلاک ثبتی شماره .................. فرعی از ......................... اصلی بخش ............................ به مساحت .................... متر مربع دارای سند

مالکیت بشماره سریال ..................... بنام ............................ مشتمل بر .................... اتاق خواب با حق استفاده از برق / آب / گاز بصورت اختصاصی / اشتراکی / آبگرمکن / ارکاندیشن / کولر / پارکینگ به شماره .......... و انباری به متراژ................ متر مربع تلفن / دایر / غیر دایر به شماره .................................... و سایر لوازم و منصوبات و مشاعات مربوطه که جهت استفاده مستاجر هنگام تحویل مورد اجاره به شرح...

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سمینار طراحی برای اسمبلیDesign For Assembly (مکانیک)

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات45
حجم فایل2.338 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سمینار طراحی برای اسمبلیDesign For Assembly

 

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

 سمینار طراحی برای اسمبلی,طراحی اسمبلی پروژه اسمبلی ,سمینار طراحی برای اسمبلی (dfa)

 

تعریف  DFA:

DFA مجموعه ای از DFXها است. که  هر X مشخصاتی از محصول است . هر DFX قسمتی از دانش، فرآیندها، تحلیل ها و طرح های پیشنهادی برای بهبود محصول است.

دو نوع DAX‌ وجود دارد:

1)DFX در مقیاس کوچک: اگر فرآیند های بهبود روی یک قطعه و توسط یک مهندس انجام شود را گویند.

2)DFX در مقیاس بزرگ:  اگر فرآیند های بهبود روی چند قطعه که روی یک قطعه ی پایه سوار می شوند و توسط چند نفر انجام می شود صورت گیرد راDFX  در مقاس بزرگ گویند.

توصیه هایی که برای DFX  در مقیاس کوچک  می شود برای DFX  در مقیاس  بزرگ کاربرد ندارد. DFX زمانی مفید است که از ابتدای فرآیند طراحی برای بهبود محصول استفاده شود. و خواهیم دید که روشهای DFX  در طراحی اولیه اجباری است. DFX یک روش امتیاز دهی برای مراقبت از طراحی می باشد. اگر چه این روش مفید است ولی ممکن است معایبی نیز داشته باشد مانند اینکه اعتماد زیاد به این امتیازها موجب طراحی نادرست شود  و این باعث می شود طراح فکر کند که تجربه برای طراحی مورد نیاز نیست.

روش عمومی برای DFA :

Redford‌ مراحل طراحی یک محصول را با به کارگیری DFA  به صورت زیر فرض کرد:

  1. طراحی محصول به گونه ای که اهداف DFA  تحقق یابد.

  2. توجه به هزینه ها.

  3. پیدا کردن فرآیندها و روشهای ساخت و مونتاژ بهتر برای هر قطعه:

فهرست مطالب :

تعریف  DFA

تاریخچه DFA

روش عمومی برای DFA

کاهش هزینه های تولید محصول با استفاده از روش DFA

راندمان مونتاژ

 قوانین تجربی برای طراحی به منظور مونتاژ آسان

دسته بندی فرآیند مونتاژ دستی

نکاتی برای جایگذاری صحیح قطعات

روشهای رایج اتصال

سیستم دسته بندی برای جابه جایی دستی

اثرتقارن قطعه روی زمان جابه جایی

سیستم دسته بندی برای اتصال و جایگذاری

اثر اندازه و ضخامت قطعه روی زمان جابجایی

اثر وزن روی زمان جابجایی

اثر تقارن برای قطعاتی که شدیدا در یکدیگر گیر می کنند یا در هم می پیچند

اثر طراحی پخ روی عملیات جایگذاری

نتایج حاصل از تاثیر پخ روی زمان جایگذاری قطعات با پخهای متفاوت

جلوگیری از گیر کردن قطعات در مونتاژ

اثر محدودیت دسترسی و محدودیت دید بر روی جایگذاری اتصالات رزوه دار در طرحهای مختلف

اثر تعداد رزوه روی زمان برداشتن ابزار، درگیری با پیچ و جابجایی ابزار

اثر محدودیت دسترسی روی زمان بستن مهره با ابزارهای متفاوت

اثر نحوه نگه داشتن قطعه

توضیح روش BD توسط مثالی از DFA 

اصول طراحی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت آناتومی عضلات پشت بدن انسان (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات46
حجم فایل2.53 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آناتومی عضلات پشت بدن انسان

طویل سینه ای: (Longissimus thoracis)

در ناحیه توراسیک این عضله به وسیله تاندون های مدور بر زوائد عرضی تمامی مهره های سینه ای و به وسیله زوائد عضلانی به ده دنده تحتانی اتصال می یابد.

طویل گردنی : (Longissimus cervicis)

در داخل لونگیسیموس سینه ای واقع است و به وسیله تاندون های نازک طویل از زوائد عرضی پنج مهره فوقانی سینه ای مبدأ گرفته و به وسیله تاندون های مشابهی به زوائد عرضی دومین تا ششمین مهره گردنی اتصال می یابد

. عمل: لونگیسیموس های سینه ای و گردنی ستون مهره را کشیده و آن را به یک سمت خمیده می کنند. لونگیسیموس سینه ای نیز می تواند دنده ها را به پایین بکشد.

  

 

عناوین اسلایدها

Superficial layerl layer

Intermediyal layer

Deep layer

Superficial layer layer

عضله ذوزنقه Trapezius

عضله گوشه ای (بالا برنده کتف) Levator Scapulae

عضله متوازی الاضلاع Rhomboids

Intermediate layer

دندانه ای خلفی فوقانی

Serratus posterior superior

دندانه ای خلفی تحتانی

Serratus posterior inferior

Deep layer

راست کننده ستون مهره ها   (erector spinae)

 عضلات مهره ای(splenius)

عضلات عرضی-خاری(transver spinalis)

عضلات بین خاری-بین عرضی

interspinal-intertransver

عضلات ساب اکسی پیتال(sub occipital)

عضله اکستنور دنبالچه ای(extensor coccygeus)

Deep layer...

عضلات مهره ای(splenius)

گردنی(cervicis)

راسی(capitis)

عضلات عرضی-خاری(transver spinalis)

Deep layer...

عضلات بین خاری-بین عرضی

interspinal-intertransver

Deep layer...

عضلات ساب اکسی پیتال(sub occipital)

تحتانیinferior oblique capitis            

عضله اکستنور دنبالچه ای(extensor coccygis)

erector spinae

1.عضلات خاصره ای(ستون خارجی):       Iliocostalis         

2.عضله طویل (ستون میانی): Longissimus                   

عضله شوکی (ستون داخلی) Spinalis                            

اسپینالیس سینه ای

اسپینالیس  گردنی

اسپینالیس راسی

Iliocostalis...

خاصره ای کمری: (Iliocostalis Lumborum)

خاصره ای سینه ای: (Iliocostalis Thoracis)

Iliocostalis...

خاصره ای گردنی : (Iliocostalis Cervicis)

طویل سینه ای: (Longissimus thoracis)

طویل گردنی : (Longissimus cervicis)

طویل راسی (Longissmus capitis )

عضله شوکی: (Spinalis)

شوکی سینه ای : (Spinalis Thoracic)

شوکی گردنی : (Spinalis Cervicis)

عضله شوکی راسی: (Spinalis Capitis)

گروه عضلات مهره ای: (Splenius)

مهره ای راسی: (Spienius  Capitis)

مهره ای گردنی (Splenius Cervicis)

گروه عضلات عرضی – خاری


                         (transver-spinalis)

عضلات سمی اسپینالیس : (Semispinalis)

سمی اسپینالیس سینه ای : (Semispinalis Thorasis)

سمی اسپینالیس گردنی : (Semispinalis Cervicis)

سمی اسپینالیس کاپیتیس: (Semispinalis Capitis)

عضله چندسر (Multifidus)

عضلات چرخاننده : (Rotatores Muscles)

گروه عضلات اینتر اسپینال:


 (Interspinales Muscles)

اینتر اسپینال های سینه ای : (Interspinalis Thoracis)

اینتر اسپینال های کمری : (Interspinales Lumborum)

اینتر اسپینال های گردنی : (Interspinales Cervicis)

گروه عضلات اینتر ترانسورساریس  : (Interertransversarii)

گروه عضلات پس سری (suboccipital)

مورب راسی فوقانی obliquus capitis superior

راست راسی خلفی کوچکRectus Capitis Pos.Min

عضله مایل راسی تحتانی Obliquus capitis Inf

عضله مایل راسی فوقانیObliquus capitis sup  

عضله اکستنور دنبالچه ای(extensor coccygeus)

لیگامنت های تنه و ستون فقرات

لیگامنت فلاو(زرد) ligamenta flava

لیگامنت طولی قدامی Anterior longitudinal ligament

لیگامنت طولی خلفی Posterior longitudinal ligament

لیگامنت بین عرضی Intertransverse ligament

 

منابع

آناتومی تنه؛ دکتر مرتضی دلاورخان

آناتومی و فیزیولوزی پایه؛ دکتر طهماسب پور

آناتومی عمومی؛ دکتر علی امینی

اطلس عضلات اسکلتی؛ علیرضا صابری کاخکی

تشریح مصور و موضعی تنه؛ دکتر امامی میبدی

حرکت شناسی؛ دکتر تندنویس

کالبد شناسی و فیزیولوژی انسان؛ دکتر ابراهیمی

مرور آناتومی تنه؛ دکتر بهرام الهی

مبانی آناتومی و حرکت؛ دکتر دبیدی روشن

ماهیچه شناسی؛ آناتومی گری دکتر حاجی کریم همدانی

حرکت شناسی و مفاصل  تنه و ستون فقرات.آی.آ.کاپانچی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه بین نگرش مذهبی و خودشناسی (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات26
حجم فایل88 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه بین نگرش مذهبی و خودشناسی

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

پروپوزال , پروپوزال رشته روانشناسی و علوم تربیتی

 

بیان مسئله

 

ضروری ترین شناخت برای انسان شناخت او در زمینه بینش است. انسان در ابتدای زندگی خود در غفلت و بی خبری به سر می برد. آگاهی های بینشی، انسان را از خواب غفلت بیدار می کنند. اینکه از کجا آمده و به سوی چه مقصدی در حرکت است و اکنون برای فردای خود چه راهبردی داشته باشد. انسان در شناخت خود از ابعاد گوناگون تأثیرمی پذیرد یکی از این ابعاد نگرش مذهبی می باشد. از دیدگاه قرآن ، مذهب جزء سرنوشت آدمی است و از نظر روانشناسان نیز مذهب عبارت است  از مشاهده و ادراک آن چیزی که انسان را منقلب می سازد و به عنوان یک نیاز فردی و اجتماعی از گذشته وجود داشته و هرگز از بین نخواهد رفت. از نظر روانشناسان آرامش درونی و احساس رضایت از زندگی ، از ویژگی های اساسی در افراد سالم و بهنجار است و بررسی حالات و روحیات فرد مؤمن روشن از نور حقیقت و سرشار از لذت معنوی است (مطهری. 1357) از طرف دیگر اراده آزاد واحساس کنترل داشتن بر رویدادهای زندگی نیز عامل دیگری است که در خود شناسی افراد نقش قابل توجهی دارد. بررسی ارتباط بین خود شناسی و سلامت روانی بیانگر آن است که بین نگرش  مذهبی و خودشناسی رابطه مثبتی وجود دارد. در مطالعات متعددی که در زمینه رابطه نگرش مذهبی و خودشناسی انجام شده با نتایج بیانگر آن است که افراد مذهبی بطور کلی دارای شناخت بهتری از خود هستند . با توجه به اینکه دختران از پسران مذهبی ترند (باگلی،1997)­1 دختران نسبت به پسران شناخت بهتری نسبت به خود دارند. در پژوهشی که توسط واتسون 2  (1995) انجام شده ، نشان داده که بین نگرش مذهبی و خودشناسی همبستگی معناداری وجود دارد.

از آنجایی که دین در مکاتب مختلف و ادیان آسمانی بعنوان عامل مؤثری برای رفع نواقص شخصیتی و رفتاری و موجب رشد و تعالی و محرک به سوی شناخت خود و کمال مطرح شده است .و باورها و اعتقادات برخاسته از دین عالیترین خاستگاه و تعدیل خواسته ها و محکمترین پناهگاه در فراز و نشیب زندگی است و از طرفی در مطالعات عنصر مهم و مؤثر در این زمینه داشتن شناخت نسبت به خود عنوان شده است. پژوهش حاضر سعی دارد که با توجه به مطالعات انجام شده (واتسون،1990:شرکت،1992: باگلی 1997) در این زمینه و آثار عمیق دین مبین اسلام در فرهنگ کشورمان ، به بررسی رابطه بین نگرشی مذهبی و خودشناسی در دانشجویان بپردازد.

هدف اصلی:

بررسی رابطه بین نگرش مذهبی و خودشناسی

اهداف فرعی:

  1. – بررسی میزان خودشناسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد

  2. – بررسی نگرش مذهبی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد

رابطه نگرش مذهبی و خودشناسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه عزت نفس و انگیزه با پیشرفت تحصیلی‎ (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات21
حجم فایل153 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه عزت نفس و انگیزه با پیشرفت تحصیلی‎

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

بررسی رابطه عزت نفس دانش اموزان با پیشرفت تحصیلی‎,پروپوزال بررسی رابطه عزت نفس دانش اموزان با پیشرفت تحصیلی,یشرفت تحصیلی,,,

 

بیان مسئله

عزت نفس، احساس ارزش، درجه تصویب تأیید، پذیرش و ارزشمندی است که شخص نسبت به خویشتن احساس می‌کند (شاملو، 1372). وقتی سخن از عزت نفس و انگیزه به میان می‌آید ارزش شخصی یا احساسی که از فرد در نظر اعضای گروه مجسم می‌شود مطرح می‌گردد. یکی از پیچیده‌ترین و ناراحت کننده‌ترین مسائل شخصیتی عقده حقارت است. کودکانی که احساس بی‌لیاقتی و عقب‌ماندگی می‌کنند کمتر برای موفقیت و انجام دادن کارها به تلاش و کوشش دست می‌زنند. رشد سالم شخصیت ایجاب می‌کند که شخص نه فقط برای شناخت خود، بلکه بیشتر برای پذیرش خود فعالیت کند پژوهش‌های ارزشمندی درباره‌ی ارتباط خودشناسی فرد در رابطه با رشد سالم و سازگاری‌های شخصیتی افراد انجام گرفته و نتایج مثبت و سودمندی به بار آورده است(پارسا، 1376).

در زمینه رابطه‌ی بین احساس ارزشمندی و عزت نفس و انگیزه با پیشرفت تحصیلی، نظر مربیان و اساتید و متخصصان تعلیم و تربیت بر این است که عوامل روحی و روانی تأثیر بسیار بالایی در موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دارد پژوهش‌های زیادی در زمینه پی بردن به رابطه عزت نفس و انگیزه و پیشرفت تحصیلی صورت گرفته است. گسترده‌ترین این تحقیقات پژوهشی است که به وسیله گیل دات انجام شده نتایج تحقیق مؤید رابطه بالا بین انگیزه پیشرفت و عزت نفس و انگیزه است. یکی دیگر از این پژوهش‌ها در زمینه‌ی عزت نفس و انگیزه یافته‌های کوپر اسمیت است که در سال 1967 منتشر شد. به نظر کوپر اسمیت منابع عزت نفس و انگیزه شامل موارد ذیل‌اند:

1.         پای بند بودن به آداب و قوانین اجتماعی و اخلاقی 

2.         مهم بودن: وقتی شخص متوجه گردد که اهمیت دارد و در زندگی دیگران مهم است عزت نفس و انگیزه او بالا می‌رود.

3.         موفقیت

4.         قدرت: وقتی شخص احساس قدرت کند، در نتیجه می‌تواند روی سایرین اثر گذاشته و متعاقباً عزت نفس و انگیزه او بالا می‌رود.

بنابراین ارزش وجودی عزت نفس و انگیزه به عنوان بعدی از ابعاد شخصیت انسان و ارتباط آن با موفقیت‌ها و با شکست و ناکامی‌های فرد قابل ملاحظه و تبیین است. در این تحقیق که بررسی رابطه عزت نفس و انگیزه و پیشرفت تحصیلی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان در شهر تهران  در سال تحصیلی 94-93 است سعی می‌کنیم که این رابطه را با استفاده از پرسشنامه عزت نفس و انگیزه به نتیجه برسانیم. حال سؤال این است که عزت نفس و انگیزه و پیشرفت تحصیلی چه رابطه‌ای با هم دارند؟

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

در این پایان نامه بعد از جمع آوری پرسشنامه های پر شده ، این پرسشنامه های با استفاده از نرم افزار Excel مرتب شده و اطلاعات مربوط به افراد شرکت کننده در این پژوهش از نظر میزان سواد،سن و ... طبقه بندی می گردد. اطلاعات برگرفته از پرسشنامه وارد نرم افزار SPSS می گردد و به کمک از آمار توصیفی و استنباطی برای تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده استفاده می‌گردد.

 

رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال دانشگاه علامه پذیرش بانکداری الکترونیکی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات21
حجم فایل66 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال دانشگاه علامه پذیرش بانکداری الکترونیکی

ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

 مدل پذیرش تکنولوژی , بانکداری الکترونیکی

بیان مسئله

 

پیشرفتهای تکنولوژی به صورت بنیادی جهان را دگرگون ساخته است، و روش و طریقه ای را که افراد در امور تجاری و شخصی رفتار می کنند تغییر داده است (Bandura,2002). به صورت خاص، در طول دو دهه گذشته صنعت بانکداری منابع قابل توجهی را در استفاده از تکنولوژی های اطلاعاتی سرمایه گذاری نموده است. در پاسخ به خصوصی سازی، رشد شبکه های جهانی و افزایش سطح درآمدها صنعت بانکداری تکنولوژی های جدید را بر پایه ارائه خدمات به کار گرفته است که بانکداری الکترونیکی نامیده می شد و هدف از آن دستیابی و حفظ مزیت های استراتژیک می باشد (Joseph& Stone,2003). تکنولوژی بانکداری الکترونیکی به فعالیت های مالی اشاره دارد که با استفاده از تکنولوژی الکترونیکی انجام می شود. این طیف از ماشین های تحویل دار خودکار ([1]ATM) تا دیگر خدمات مانند پس انداز های مستقیم، پرداخت صورت حساب الکترونیکی،  انتقال سرمایه الکترونیکی، تلفن بانک و بانکداری آنلاین را شامل می شود. این تکنولوژی های الکترونیکی مالی در مراحل مختلف توسعه قرار دارند. برای مثال ماشین های تحویل دار خودکار نزدیک به 30 سال است که مورد استفاده قرار می گیرند و به طور گسترده مورد قبول مشتریان قرار گرفته است.

از طرف دیگر تلفن بانک، پرداخت صورت حساب الکترونیکی و بانکداری آنلاین از جمله های فعالیت های اخیر اضافه شده به خدمات بانک ها می باشد که نیازمند کامپیوتر و اینترنت می باشد و به اندازه ماشین های تحویل خودکار  در میان مشتریان دارای مقبولیت نمی باشدKolodinsky & Hogarth, & Hilgert, 2004)). از دید مشتریان بانکداری الکترونیکی مزایای بسیاری برای افراد فراهم می آورد، مانند دسترسی سریع حساب و موجودی خود، توانایی انتقال های بانکی خود از راه دور و سرمایه گذاری و تکمیل کاربردهای الکترونیکی. با بانکداری الکترونیکی زمان و مکان مفهوم خود را از دست می دهند و این خدمات در هر زمان و صرف  نظر از مکانی که افراد در آن  قرار دارند قابل دسترسی می باشد.

در سطح سازمانی، کاربرد بانکداری الکترونیکی اجازه می دهد بانک ها به نیازهای مختلف مشتریان در مکان های متفاوت به صورت همزمان پاسخ گویند. هدف و نیت صنعت بانکداری استفاده آسان تر و مناسب تر مشتریان از این تکنولوژی ها می باشد. بانکداری الکترونیکی محوری اساسی در کمک به بانک ها در انتقال از مکان های چند گانه به یک بازار جهانی و پر منفعت می باشد. ( Giannakoudi,1999). رهبران صنعت بانکداری الکترونیکی را برای جستجوی و بدست آوردن مزیت های کاهش در هزینه های پرسنلی به کار می برند. نگرش ها در مورد ارزشهایی که بانکداری الکترونیکی برای سازمانها به همرا ه دارد بسیار متفاوت می باشد و شامل بهبود تصویر ذهنی مشتریان، حفظ مشتریان، تعهد مستمر میان بانک ها و مشتریان، مزیت های رقابتی بر پایه کارایی کسب شده از حوزه های مختلف و افزایش خدمات مشتری می باشد.

 بانکداری الکترونیکی همچنین کارکنان را از وظایف تکراری، ساده و روزمره رها ساخته و به آنها اجازه می دهد زمان خود را  به فعالیت های درآمد زا اختصاص دهند.

از منظر مالی، بانکداری الکترونیکی می تواند به طور قابل ملاحظه ای بر نرخ تنزیل بانکداری تاثیر داشته باشد. به طور ویژه، بانکداری الکترونیکی هزینه های عملیاتی و اداری را کاهش داده و از این طریق مزیت های هزینه ای قابل ملاحظه ای را برای صنعت بانکداری به همراه دارد ( Aladwini,2001). از نقطه نظر رقابتی، مزیت های بانکی خصوصا از طریق بانکداری الکترونیکی این فرصت را فراهم می اورد تا بانک ها بتوانند با موسسات بزرگ مالی رقابت کنند. با وجود ظهور این سیستم های تکنولوژی بانکداری الکترونیکی نوآورانه که برای افزایش رفاه زندگی ما و تسهیل انجام فعالیت های روزانه  طراحی شده است، پذیرش مصرف کننده دارای یک نوع تاخیر زمانی می باشد و تعداد  مصرف کنندگان این نوع از خدمات در حد انتظار رشد ننموده است (Flavian, et al,2004). هنوز هم میلیون ها نفر از افراد از بانکداری الکترونیکی استفاده نمی کنند و انتظار هم نمی رود در آینده ای نزدیک از آن استفاده کنند (Wang & Lin & Tang,2003). علیرغم معدود بودن استفاده از بانکداری الکترونیکی محققان هنوز به دنبال دلایل مقاومت افراد در کاربرد این نوع تکنولوژی می باشند. بر اساس تحقیقات موسسه فارستر 20درصد اروپایی ها از خدمات بانکداری اینترنتی استفاده می کنند که این مقدارنسبت به دو سال قبل بیش از دو برابر شده است و پیش بینی می شود تا سال2007 به حدود 130 میلیون نفر برسد(ساهوت،2003).  بانکداری الکترونیک رامی توان استفاده از تکنولوژی پیشرفته شبکه ها ومخابرات جهت انتقال منابع(پول) درسیستم بانکداری معرفی نمود. درواقع بانکداری الکترونیک به معنای یکپارچه سازی بهینه کلیه فعالیتهای یک بانک ازطریق بکارگیری تکنولوژی نوین اطلاعات، مبتنی بر فرایند بانکی منطبق برساختار سازمانی بانکها است که امکان ارائه کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم می سازد.(ونوس ومختاران ،1381،ص 17).

 

فرضیه اصلی:

بین عوامل موثر پذیرش بانکداری الکترونیکی و استفاده گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی از بانکداری الکترونیکی رابطه وجود دارد.

فرضیات فرعی:

1-بین آموزشهای مقدماتی و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی رابطه وجود دارد.

2-بین سهولت استفاده از تکنولوژی بانک و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی رابطه وجود دارد.

3-بین خودکارآمدی کامپیوتری و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی رابطه وجود دارد.

4-بین مرکز کنترل و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی رابطه وجود دارد.

5-بین متغیرهای جمعیتی و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی رابطه وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود