دانلود مبانی نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات (فصل دوم)

مبانی نظری بازاریابی خدمات و فروشندگی خدمات (فصل دوم)

مبانی-نظری-بازاریابی-خدمات-و-فروشندگی-خدمات-(فصل-دوم)خدمت فعالیت ویا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد یا به عبارتی دیگر یک فعالیت تجاری است که بدون فعالیت فیزیکی تولیدی یا صنعتی بوده و محصولی که به مصرف کننده آن ارئه می گردد خدمت است...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.