دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم)

ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-مفاهیم-نگرش-به-تبلیغات-اینترنتی-(فصل-دوم)واژه اتیدیود ، معادل فارسی متعددی همچون طرز تلقی، وجهه نظر، بازخورد، وضع روانی، ایستار، گرایش و نگرش دارد. ولی اکنون اصطلاح نگرش قبول عام یافته و به صورت-های مختلف نیز تعریف شده است (ترکان و کجباف، 1387). نگرش یک سازه فرضی است، زیرا به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست بلکه بیشتر با اظهارات کلامی و ...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.