دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش فرهنگ بازارمحوری (فصل دوم)

مبانی نظری وپیشینه پژوهش فرهنگ بازارمحوری (فصل دوم)

مبانی-نظری-وپیشینه-پژوهش-فرهنگ-بازارمحوری-(فصل-دوم)مدیریت بازاریابی عبارت است از (( تجزیه و تحلیل ،طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب بابازارهای موردنظر به منظور دستیابی به هدف های سازمان )) . باریه هاپسون ،جک لوگاری ،استیو مورگاتروید :مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.