دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-وپیشینه-پژوهش-بازاریابی-رابطه-مند-و-وفاداری-مشتری-(فصل-دوم)از آغاز دهۀ 1990 بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت بهترین استراتژی برای سازمانها مشتری مداری است به عبارت دیگر اساس سازمانها مشتری است. امروزه در بازارهای رقابتی سازمانها موظفند خواسته ها، تمایلات مشتریان خود را درک کنند و رضایت خاطر مشتریان..دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.