دانلود تحقیق بررسی رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک

تحقیق بررسی رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک

تحقیق-بررسی-رابطه-یادگیری-محوری-با-ارزش-مشتری-در-شعب-بانکبخشی از چکیده: در دنیای رقابتی امروز شرکت هایی موفق هستند که بتوانند ارزشهای بیشتری برای مشتریان به وجود آورند بنابراین سازمانهای موفق مشتری را محور عملیات سازمان قرار می دهند و در تلاش برای به وجود آوردن و افزایش مداوم ارزش مشتری هستند. عوامل متعددی درایجاد و ارتقای ارزش مشتری موثر هستند؛که ...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.