دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداری مشتریان (فصل دوم)

ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداری مشتریان (فصل دوم)

ادبیات-نظری-و-سوابق-تحقیق-تعاریف-وفاداری-مشتریان-(فصل-دوم)بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزی، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتری و توجه به رضایت مندی و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتری. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.