دانلود بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی

بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی

بررسی-رابطه-بین-فرهنگ-بازار-محوری-و-عملکرد-بازرگانیقسمتی از چکیده: هدف اصلی پژوهش حاضر ، بررسی رابطه بین فرهنگ بازار محوری و عملکرد بازرگانی در شرکت های صنایع تبدیلی استان گلستان می باشد .فرهنگ بازار محوری به عنوان متغیر مستقل شامل ابعاد مشتری محوری ، رقیب محوری و هماهنگی بین وظیفه ای می باشد و عملکرد بازرگانی به عنوان متغیر وابسته مشتمل بر سه...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.