دانلود تحقیق بررسی تعیین و رتبه بندی عوامل مؤثر بر فروش در پتروشیمی خراسان

تحقیق بررسی تعیین و رتبه بندی عوامل مؤثر بر فروش در پتروشیمی خراسان

تحقیق-بررسی-تعیین-و-رتبه-بندی-عوامل-مؤثر-بر-فروش-در-پتروشیمی-خراسانقسمتی از چکیده: با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکتها با این واقعیت روبه رو شدند که، امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینک شرکتها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار باید مبارزه کنند. بنابراین هزینه های جذب مشتریان جدید رو به افزایش...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.