بخشی از مقدمه: تغییرات سازمانها با تغییرات رفتاری افراد وابسته است، از طرف دیگر اگر افراد تغییر را دوست نداشته باشند، باید دقت داشت که پویایی جزء ماهیت کار است. با این وجود، تغییراتی که سازمانها در استراتژی و ساختار بدان نیازمند هستند، کلیدهای تحریک افراد هستند...
بخشی از چکیده: پژوهش حاضر با هدف تعییین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی در بانک ملت شعب استان ایلام انجام شده است. روش تحقیق مورد استفاده، توصیفی و از نوع تحلیلی- همبستگی می باشد....
بخشی از چکیده: در عصر اطلاعات و ارتباطات ، همانطور که تجارت و بازرگانی دستخوش تغییر سرعت ،نوآوری و جلب نظر بیشتر مشتریان شده ،نوع رهبری نیز دچار تغییر شده است .از این رو ،رهبران نیز باید با شرایط جدید و مدرن رهبری کنند (احمدی ، 213 :1386)...
بخشی از چکیده: هدف از این پژوهش تعیین عوامل موثربر قیمت مسکن در شهربندرعباس بوده است. جامعه اماری در این تحقیق شامل کلیه کارشناسان سازمان بنیاد مسکن در شهرستان بندرعباس می باشد. نمونه گیری به روش خوشه ای و از میان کارشناسان در ادارات تابعه ینیاد مسکن شهرستان بندرعباس انتخاب شدند....
بخشی از چکیده: سرمایه فکری به عنوان دارایی نامشهود یک سازمان می باشد و شامل دانش، تجربه، مهارت شخصی، روابط خوب و یا توانایی فناوری است. سرمایه انسانی ترکیبی از دانش، مهارت ها و تجربیات کارکنان یک بنگاه، سرمایه رابطه ای عبارت است از روابط با افرادی که بنگاه اقتصادی با آن ها به کار تجاری می پردازد...
قسمتی از چکیده: ارزیابی عملکرد بهعنوان یک ارزیابی دورهای، رسمی و اغلب مکتوب از عملکرد شغلی کارکنان است که بهمنظور دستیابی به اهداف مختلف مورداستفاده قرار میگیرد. شناخت کارکنان ساعی و اعطای پاداش به آنها، ایجاد انگیزه برای بهبود عملکرد آنان و سایر کارکنان، ازجمله علل اصلی ارزیابی عملکرد...
قسمتی از چکیده: با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکتها با این واقعیت روبه رو شدند که، امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینک شرکتها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار باید مبارزه کنند. بنابراین هزینه های جذب مشتریان جدید رو به افزایش...
قسمتی از مقدمه: مقدمه نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391)...
قسمتی از چکیده: با توجه به لزوم و اهمیت مطالعه کارایی بانکها، جهت شناسایی واحد های ناکارا و برنامه ریزی برای بهبود عملکرد بانکها، در پژوهش حاضر به اندازه گیری کارایی 20 شعبه از شعب بانک تجارت در شهر تهران و در دوره زمانی سالهای 1389 و 1390 با استفاده از تحقیق روش تحلیل پوششی دادها و کارت...
بخشی از چکیده: ارتباط بین نقش های اجتماعی، سیاسی، محیطی، اقتصادی در تجارت رو به افزایش گذاشته است، چالشی که سازمان ها با آن روبرو هستند این است که آنها باید هم زمان به افزایش سودآوری و پاسخگویی به انتظارات اجتماعی جدید و سپس مدیریت هم زمان این دو پیامد به ظاهر متناقض که نیازمند توسعه استراتژی...