دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

عنوان دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 21 اسلاید مقدمه تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دن
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 172 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

مقدمه

تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخشهای خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار خاص، یکی از معدود انتخاب ها و گزینه های فراروی شرکتهای کوچکی است که دیر وارد یک بازار می شوند.

اگر شرکتی بتواند با موفقیت، کسب و کاری سودآور در بخش کوچکی از بازار دست و پا کند و در عین حال از رقابت با رقبای بزرگتر پرهیز کند، می تواند به خوبی دوره تغییرات شدید و شکست شرکت های ضعیف و کوچک را بگذراند .

در این فایل به صورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکتهای پیرو پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم

استراتژی جهش بلند

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند

استراتژی حمله از اطراف

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله از اطراف

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله از اطراف

استراتژی محاصره

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی محاصره

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی محاصره

استراتژی حمله چریکی

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله چریکی

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله چریکی


دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 15 اسلاید مقدمه در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت بایدتلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 164 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 15 اسلاید

مقدمه:

در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت بایدتلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد.

هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار عبارت اند از:

حفظ سهم بازار کنونی؛

افزایش رشد حجم فروش.

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر می باشد:

مقدمه

استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

استراتژی افزایش نفوذ

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی افزیش میزان استفاده

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی توسعه بازار

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار


دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید40 مقدمه بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوندبا کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باق
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 367 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید:40

مقدمه:

بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند.با کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند ،آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر عقب نشینی کنند بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهندومحصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند .

این فایل با فرمت پاورپوینت و در 40 اسلاید شامل بخشهای زیر می باشد:

ویزگیهای مرحله افول

خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول

  • اهداف بازاریابی در مرحله افول

استراتژی های مرحله افول بازار

متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ

متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور

متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول

عوامل مزیت رقابتی

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیک در ماتریس لیتل

استراتژی توسعه طبیعی

توسعه گزینشی

مرحله عمر کالا و موقعیت رقابتی

پیش بینی افول بازار

انواع روش های پیش بینی فروش

عوامل تعیین کننده جذابیت بازار

وفاداری

مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع و توانایی های سازمانی


دانلود پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان

عنوان دانلود پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان دسته مدیریت (مدیریت منابع انسانی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 22 اسلاید این فایل در زمینه آزمون و انتخاب کارکنان بوده و شامل موارد زیر است اصول آزمون و انتخاب کارکنان، اهمیت دقت در گزینش، معتبر بودن آزمون ، قابل اعتماد بودن آزمون، شیوه تعیین قابل اعتماد بودن یک آزمون، رعایت اصول اخلاقی و مقررات در
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 237 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان

دسته: مدیریت (مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

این فایل در زمینه آزمون و انتخاب کارکنان بوده و شامل موارد زیر است:

اصول آزمون و انتخاب کارکنان، اهمیت دقت در گزینش، معتبر بودن آزمون ، قابل اعتماد بودن آزمون، شیوه تعیین قابل اعتماد بودن یک آزمون، رعایت اصول اخلاقی و مقررات در آزمون ، شیوه تعیین معتبر بودن یک آزمون ، استفاده از آزمون ها در عمل چگونه می توان در عمل افراد را آزمود؟، گزینش، مرکز ارزیابی مدیریت ، مصاحبه با کارکنان آینده ، انواع مصاحبه، مصاحبه ها تا چه اندازه مفید هستند؟ ، شیوه اجتناب از اشتباهات متداول به هنگام مصاحبه ، رهنمود هایی برای انجام دادن یک مصاحبه ، استفاده از سایر روش ها برای انتخاب کارکنان، بررسی سابقه و تماس با معرف ها ، آزمون صداقت گفتار ، کشف نادرستی


دانلود مقاله بررسی اقتصادی آلمان و آمریکا

مقاله بررسی اقتصادی المان و امریکا
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
مقاله بررسی اقتصادی آلمان و آمریکا

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله بررسی اقتصادی المان و امریکا*


مقدمه :

بعد از چندین دهه از پیشرفت ،اقتصاد آلمان با افت مواجه می شود. آلمانی ها رهبری قوی را در بخش های اصلی بازار جهان نشان داده اند. و از اشتغال ثابت و موقعیت اجتماعی برخوردار بودند. سال 1990 تغیری ایجاد شد. اقتصاد آلمان خیلی کمتر از دیگر کشورهای پیشرفت کرده است و موقعیت بازار کار به طرز چشمگیری باقی ماند. آلمالنی ها هنوز در زمینه های بازار سنتی ثابت قدم و قوی هستند. اما به موقعیت دیگر کشورها در بازسازی اقتصادی که بر مبنای دانش باشد نبوده است به خصوص آمریکا خیلی بیشتر در عمق بخشیدن نیازهای جهانی سازی موفق بوده است . در مقایسه با آلمان ،اقتصاد آمریکا نسبت رشد بتالا و کاهش بیکاری در طی دهه پیش نشان داد. آمریکا نه تنها موقعیتش را در زمینه های زیادی در بازار جهانی بهبود بخشید بلکه قادر شد کهد روند بازار جهانی را تعیین کند و یکی از بهترین فروشنده ها در بخش های مختلف در نظام اقتصادی جدید شود.

هنگامی که به دلایل پیشرفت آلمان در طی دهه گذشته می نگریم ،نه تنها از آمریکا ،بلکه از چندین کشور اروپایی دیگر هم عقب افتاده است که این دلایلی آشکار است که ما می تعوانیم به روشنی ببینیم . برای نمونه فشار زیاد جریان پیوند دوباره انعطاف پذیری بازار کار و مقدار زیاد کاغذ بازی بعضی از دلایل تحلیلی از موقعیت اقتصادی جدید نشان می دهد که آلمان مشکلاتی در تغییر علاوه بر این دلایل ،تحلیلی از موقعیت اقتصادی بازار اقتصادی جدید نشان می دهد که المان مشکلاتی در تغییر نظام اقتصادی از یک مشکل سنتی بر مبنای صنعت به مشکلی که به داشتن مدرن و تحقیق و توسعه دست یافته است ،داشته است. یک توضیح برای این مشکلات در سیاست تکنولوژی برای کارخانه های کوچک و متوسط یافت می شود. در همه نظام های اقتصادی پیشرفته در طول دهه گذشته شرکت های کوچک و متوسط نقشی را برای شکوفا کردن عقاید نو آوری شده و ایجاد شغل بدست آوردند.


دانلود مقاله بررسی اشتغال زایی بخش مسکن

مقاله بررسی اشتغال زایی بخش مسکن
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
مقاله بررسی اشتغال زایی بخش مسکن

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله بررسی اشتغال زایی بخش مسکن*

بررسی اشتغال‌زایی بخش مسکن

چکیده

مسکن به عنوان یک کالای مصرفی بادوام فارغ از اینکه در کدام مرحله از نیازهای بشری قرار گیرد از اهمیت والایی برخوردار است و به دلیل ماهیت چندی بعدی‌اش دارای کاردکردهای متنوع اقتصادی، اجتماعی، فرهگی و روانی است. در حال حاضر کمبود مسکن مناسب و متناسب با درآمد اکثریت افراد جامعه یکی از مسایل و مشکلات کشور می‌باشد که پس از حدد جهار دهه برنامه‌ریزی و سیاستگذاری مرتفع نشده است.

بروز بیکاری و فقدان شغل در میان موج جمعیت کشور نیز یکی دیگر از معضلات و مشکلات شاخص اقتصاد کنونی کشور به ویژه در استان‌های بزرگ و مهم می‌باشد و این مطلب به وضوح ثابت شده است که بیکاری بجز آثار اقتصادی دارای تبعات اجتماعی ـ فرهنگی ناگواری است که سلامت جامعه را تحت الشعاع قرار می‌دهد بطوریکه توجه ویژه‌نامه سوم توسعه اقتصادی نیز به ایجاد اشتغال معطوف گردیده است.

براین اساس و با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های بخش ساختمان و مسکن و اینکه نمی‌توان مسکن را به صورتی منفک از تولید و دیگر خدمات جمعیتی مطرح ساخت انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری در امر مسکن نه تنها مشکل کمبود آنرا بسامان سازد بلکه این توانایی را خواهد داشت تا بطور همزمان تعداد قابل توجهی فرصت شغلی برای طیف گسترده‌ای از نیروی کار در سایر بخش‌ها ایجاد نماید.

در این راستا با بکارگیری جدول داده ـ ستانده و آمارهای اشتغال استان اصفهان به بررسی اهمیت و میزان اشتغال‌زایی بخش‌های مختلف اقتصادی این استان با تأکید بر بخش ساختمان و مسکن پرداخته شد. همچنین با محاسبه برخی شاخص‌های قابل استخراج از این جدول به تأثیر فعالیت‌های اقتصادی در توسعه استان می‌توان دست یافت.

واژه‌های کلیدی: بخش مسکن، اشتغال‌زایی، جدول داده ـ ستانده ، توسعه اقتصادی اصفهان


Faculty of Admin. Sciences & Econ. Journal,

University of Isfahan.

Vol.16, No.3,4 , 2004

Analysis of Employment in Construction Sector and Its Role in Economic Development

of Isfahan Province

M. Sameti , Ph.D.

M. M.Naraghi

Abstract

Housing has an eminent importance as a persistent consuming category, and due to its multi-dimension nature, it has various economic, social, cultural and psychological functions. At present, shortage of suitable housing in proportionate to the income of most of the people in society is one of the problems and difficulties of the country that has not been solved after about 4 decades of planning and policy-making. Unemployment and lack of job between the active populations of the country is also another problem indicative of the country present economy particularly in the great and important provinces.

In this direction, using the Input-output Table and occupation statistics of Isfahan province we can survey the importance and occupation rate of various economic sectors at this province with emphasis on the construction and housing sector. Also we can obtain the effect of economic activities in the province development by calculating some indices derivable from this table.

Research findings indicate that housing and construction sector of Isfahan province has an important role concerning the potential for creating occupation. Even though governmental or service sector have indicated more employment ability compared to the construction and housing sector, their indirect employment power is more limited. On the strength of obtained results from calculation of backward linkages, dissemination power and output-employment elasticities we can regard this sector as a leading sector.

Keywords: Construction Sector, Job Creation , Input-Output Table


مقدمه

توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصادی است. جهت اجرای پروژه های اقتصادی نیازمند تأمین منابع مالی هستیم.

یکی از روشهای تأمین منابع مالی لازم برای سرمایه گذاری، پس انداز ملی است. اما در اکثر کشورهای در حال توسعه، به واسطه پایین بودن سطح درآمدها، حجم پس انداز ملـی بسیار ناچیـز است. در صورتیکـه پس انداز صورت پذیرد، غالبا صورت غیر اقتصادی دارد و به تشکیل سرمایه نمی انجامد.

روش دیگر تأمین منابع مالی، جلب سرمایه گذاری خارجی است. در سرمایه گذاری خارجی به جای تولیدات، عمدتا عوامل تولید از قبیل سرمایه (پول و ماشین آلات)، تکنولوژی، سیستم های مدیریت هستند که از مرزهای اقتصادی عبور می کنند.

ما در ایـن مقالـه سعـی مـی کنیم با طـرح و بسط مـوضـوع جلب سرمایه گـذاری مستقیـم خارجــی (Foreign Direct investment)، اهمیت و نقش آن در رشد اقتصادی، افزایش تولید، ایجاد اشتغال، ارتقاء دانش تکنولوژی یک کشور و نیز اثرات و امتیازهای مثبت آن را معرفی نماییم.


دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد

عنوان دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد دسته مدیریت منابع انسانی فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 16 اسلاید این فابل در زمینه ارزیابی عملکرد بوده و شامل بخشهای زیر است مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد چرا باید عملکردها را ارزیابی نمود؟ چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟ روش های اصلی ارزیابی مصاحبه در مورد نتیجه ارزیابی گامی در ارزیابی عملکرد اثربخش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 222 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
پاورپوینت ارزیابی عملکرد

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد

دسته: مدیریت منابع انسانی

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

این فابل در زمینه ارزیابی عملکرد بوده و شامل بخشهای زیر است:

مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد

چرا باید عملکردها را ارزیابی نمود؟

چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟

روش های اصلی ارزیابی

مصاحبه در مورد نتیجه ارزیابی

گامی در ارزیابی عملکرد اثربخش

حل مساله های متداول ارزیابی

مسایل حقوقی در ارزیابی عملکرد

مدیریت کیفیت جامع بر اساس ارزیابی عملکرد مدیران

قابل دفاع بودن سیستم ارزیابی


دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

عنوان دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه دسته مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید22 اسلاید این فایل در زمینه ارتباطات گروهی و عملکرد گروه بوده که در 22 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 942 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:22 اسلاید

این فایل در زمینه" ارتباطات گروهی و عملکرد گروه" بوده که در 22 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

نیاز های شکل گیری گروه

دلائل شکل گیری گروه

جهت گیری عملکرد و ارتباطات گروه

ارتباطات در تعاملات اجتماعی گروه

ابعاد موثر بر جذابیت گروه

حساسیت اجتماعی گروه ها

آزادی برای مشارکت در گروه

فرصت برای مشارکت

رهبری دموکراتیک

گروه های معطوف به رشد اعضا

آموزش حساسیت

مشاوره و روان درمانی گروهی

گروه های تجزیه و تحلیل مراوده ای

ارتباطات در فرایند تصمیم گیری گروه

طوفان مغزی

تصمیم در گروه ریسک پذیری

وظایف ارتباطی مدیر در حوزه تصمیم گیری

الگوهای تصمیم گیری در گروه (ارئه توسط اسموک و زاجونس)

ارتباطات در گروه های معطوف به سمت اهداف تولید


دانلود پاورپوینت ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت کارکنان

عنوان دانلود پاورپوینت ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت کارکنان دسته مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید27 اسلاید این فایل در زمینه ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت کارکنان بوده که در 27 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت ر
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 79 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت کارکنان

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:27 اسلاید

این فایل در زمینه" ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت کارکنان " بوده که در 27 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

سطوح فعالیت ارتباطات غیررسمی

ارتباطات شفاهی

سودمندی ارتباطات غیررسمی

کانالهای غیررسمی چند جهتی

کانالهای فعال

انتخاب کانال ارتباطی

عوامل موثر بر ایجاد کانالهای غیررسمی

شایعه و ارتباطات غیررسمی

مفهوم شایعه

متوقف کردن شایعه

فرایند دو مرحله ای جریان اطلاعات

ارتباطگران اصلی سازمان

معیارهای استفاده مشترک از اطلاعات

دربانهای تکنولوژیکی

اهمیت و نقش دربان تکنولوژیکی

وظایف دربان تکنولوژیکی

نیروهای بازدارنده و جلو برنده


دانلود پاورپوینت نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی

عنوان دانلود پاورپوینت نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید23 اسلاید دسته مدیریت رفتار سازمانی طراحی اسلایدهای بسیار زیبا این فایل در زمینه نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت رفتار سازمانی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 298 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:23 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

طراحی اسلایدهای بسیار زیبا

این فایل در زمینه " نقش ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت رفتار سازمانی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعریف ارتباطات

نقش ارتباطات

ارزیابی اصول ارتباطات

نظریه های طبقه بندی فرآیند ارتباطات

جهت های ارتباطات

شبکه های ارتباطات

موانع ارتباطات موثر

عوامل مؤثر بر اثر بخشی ارتباطات کارکنان در سازمان

ارتباطات در رویکردهای سنتی ، روابط انسانی و منابع انسانی

نتیجه

منابع و مآخذ