پاورپوینت بررسی کیفیت زندگی کاری در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 16 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت بررسی کیفیت زندگی کاری در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
فهرست مطالب
مقدمه
کیفیت چیست؟
مفاهیم کیفیت زندگی کاری
سطوح کیفیت
برنامه های کیفیت زندگی کاری
موانع برنامه های کیفیت زندگی کاری
عوامل موثر در بهبود کیفیت زندگی کاری
شاخص های بهبود کیفیت زندگی کاری
محورهای کیفیت زندگی کاری از دیدگاه جان بلچر
استراتژیها و راهبردهای بهبود کیفیت زندگی کاری
نتیجه گیری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه در 51 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت doc به همراه فایل زبان اصلی پروتکل
تعداد صفحات | 51 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | پکیج های درمانی روانشناسی |
پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه در 51 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت doc به همراه فایل زبان اصلی پروتکل
ویژگی های کلی محصول :
آماده سازی در ۱2 جلسه درمانی
شامل توضیحات کامل درباره بیماری، تشخیص آن ، مفهوم ، اصول شناخت بیمار، شرح کامل 12 جلسه ارزیابی و درمان و منابع
توضیح کاملِ تک تکِ مراحل هر جلسه
در 51 صفحه ورد قابل ویرایش با زبان فارسی با فونت bnazanin اندازه ۱۴ فاصله خطوط ۱.۵
رفرنس دهی معتبر + تمامی منابع استفاده شده
برگرفته از فصل 6 کتاب International Handbook of Cognitive and Behavioural Treatments for Psychological Disorders که به رایگان همراه فایل دریافت می کنید .
نحوه دریافت : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 37 هزار تومان ، قادر به دانلود خواهید بود .
فهرست مطالب موجود :
معرفی
بروز علائم به 3 دسته گروه تقسیم می شوند.
تئوری یادگیری
تکنیک های مدیریت اضطراب
تئوری پردازش احساسی
تکنیک های ارائه شده
درمان پردازش شناختی
پروتکل درمان پردازش شناختی ( جلسه به جلسه )
جلسه اول (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه دوم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه سوم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه چهارم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه پنجم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه ششم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه هفتم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه هشتم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه نهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه دهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه یازدهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
جلسه دوازدهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)
حساسیت پذیری چشمی و پردازش مجدد
دستورالعمل های آینده
مراجع و منابع (6 صفحه)
بخشی از متن :
اختلال پس از سانحه (PTSD) یک الگو از علائم را توصیف می کند که ممکن است در افرادی که تجربه ی استرس های پس از حادثه را داشته اند، پیشرفت کند.
PTSD با یک تشخیص رسمی در 1980 با ظهور DSM-III (APA,1980) ایجاد شد. اگر چه بسیاری از علائم PTSD از قبل شناخته شده بود. معیار ها به طور عمده از مطالعه بر روی سربازان جنگی حاصل شد. اما از آن زمان PTSD به طیف گسترده ای از گروه های آسیب دیده مانند بازماندگان تجاوز جنسی، سوء استفاده جنسی در کودکی، سوء استفاده فیزیکی ( مانند خشونت )، مجازات و همچنین بلایای طبیعی یا انسانی به کار برده شد. برای تشخیص PTSD مطابق DSM-IV (APA, 1994) فرد ابتدا باید تجربه، شواهد یا در غیر این صورت با یک رویداد که شامل مرگ واقعی، تهدید به مرگ ، آسیب جدی یا تهدید جسمی، فیزیکی است، داشته باشد. ثانیا ، پاسخ فرد به این رویداد شامل ترس شدید، بیزاری یا درماندگی باشد. بنابراین رویداد به عنوان ضربه ای تعریف می شود که شامل مرگ و یا آسیب جدی یا تهدید به مرگ و آسیب است و فرد نقش منفی قوی ای در پاسخ به رویکرد دارد.
در نسخه های قبلی DSM (APA, 1980; 1987) یک عامل استرس زای آسیب زننده به عنوان یک رویداد خارج از تجربه ی معمولی انسان تعریف شده است که تقریبا هر کسی آن را به شدت مضطرب می یابد.متاسفانه، به لحاظ تکنیکی، تجربه های رایج آسیب زننده مانند سوء استفاده های دوران کودکی، خشونت خانوادگی و تجاوز جنسی به علت فراوانی آن ها حذف شده اند. تعریف DSM-IV مشکل را از بین برده و تأکید می کند که تهدید مستقیم یا غیر مستقیم به طور ویژه باعث آسیب رساندن یک رویداد باشد. این از مطالعات متعدد تحقیقاتی حاصل شد که فهمیدند که تجربه ی تهدید زندگی یک عامل پیش بینی کننده مهم در پیشرفت PTSD است (Blank,1993; Davidson & Smith, 1990; Kilpatrick & Resnick, 1993; March, 1993).
نمونه ای از جلسات پروتکل درمانی :
جلسه 1:
اهداف اصلی جلسه 1، آموزش، جمع آوری اطلاعات و ایجاد ارتباط است. به مراجع اطلاعاتی راجع به PTSD شرح داده می شود، اطلاعات تئوری پردازش ( از جمله ترکیب و تطابق ) چرایی PTSD و چگونگی حفظ آن توسعه می یابد.
معالج، مراجع را دعوت به بحث درباره ی نشانه ها می کند که برای او مشکل تر است و تأکید می کند که برای افرادی که در معرض آسیب بوده اند، تجربه ی چنین مواردی از علائم رایج است. در چارچوب این اطلاعات ، معالج یک مرور کلی از اجزای درمان ارائه می دهد. اهداف اصلی درمان را بیان می کند و پایه ی درمان را فراهم می سازد ( تئوری و منطق CPT را در بالا ببینید )
هدف از این کار این است که به مراجع کمک کند بفهمد که درمان چیست و اهمیت پیشگیری از درمان را بفهمد. از آنجایی که رفتار اجتنابی یک جزء اصلی از PTSD است وممکن است با درمان همراه شود، به مراجع هشدار داده می شود و تشویق می شود که از تمایل به انجام جلسات درمان آگاه شود یا تکالیف خانه واگذار شده را کامل کند. معمولا با پیش بینی رفتار اجتنابی و مشخص کردن هر تلاش بعدی برای دوری از اجتناب کردن، اکثر مراجعین کاملا با پروتکل درمانی موافقت می کنند. یکی دیگر از اهداف مهم این است که از مراجع دعوت می شود که درمان را به عنوان یک همکاری بین مراجع و معالج ببیند و درک کند که موفقیت بستگب به تلاش مراجع و معالج دارد. علاوه بر این، معالج از مراجع می خواهد به طور خلاصه آنچه برایش اتفاق افتاده را شرح دهد. بسیاری از مراجعین ما در حال حاضر تحت یک ارزیابی گسترده اند. بنابراین نیازی به بررسی عمق این مرحله ، نه در مورد ویژگی های آسیب و نه نشانه های بیمارنیست. به هر حال، با در نظر گرفتن آسیب، معالج قادر به تعیین یک حالت غیر داورانه برای پروتکل درمان است و می تواند بیان کند که تمرکز درمان به طور مستقیم بر تجربه ی آسیب خواهد بود. این همچنین اجازه می دهد تا معالج و مراجع با یکدیگر آشنا شده و برای معالج شروع پیش بینی مراجع است. در پایان جلسه، از مراجع خواسته می شود که حداقل یک صفحه در مورد مفهوم آسیب خود با توجه به باور هایش در مورد خود و دیگران بنویسد.
جلسه ی 2:
هدف این جلسه، شروع شناسایی نقاط ضعف مراجع است. در ابتدا معالج از مراجع در مورد اظهار نظراتی که نوشته است و چیز هایی که از آن یاد گرفته است سوال می کند. این به طور مختصر پردازش می شود و مراجع برای تلاش هایش در شروع تفکر درباره ی تجربه ی آسیبش تشویق می شود. سپس، از مراجع خواسته می شود تا اظهار نظرات خود را با صدای بلند بخواند. وظیفه معالج این است که به نکات مهم اظهار نظرات گوش کند. هنگامی که مراجع تمام کرد، معالج به مراجع کمک می کند تا نکات مهم را شناسایی کرده و برخی را به طور خلاصه شرح دهد. تلاش به هیچ چالش واقعی ای در این مرحله نمی شود. گاهی اوقات ممکن است معالج نقطه ضعف بعدی را برای تعیین این که باورهایش چقدر عمیق است استفاده کند. به عنوان مثال، برای یک مراجع که می گوید فکر می کند که به هیچ مردی نمی تواند اعتماد کند، معالج می تواند بپرسد آیا هیچ مردی نیست که شما به او اعتماد کنید؟ حتی یک نفر؟
بیشتر مراجعین می توانند حداقل یک یا دو مرد را معرفی کنند و این می تواند به آن ها کمک کند تا بفهمد که این باور مطلق نیست. دیگران ادامه می دهند که آن ها هرگز ملاقات با فردی که قابل اعتماد بود نداشته اند. این به معالج می گوید که مراجع چه انعطافی نشان می دهد و کار چقدر پیش می رود. این پروسه همچنین به مراجع دیدگاه های دیگر ممکن را معرفی می کند. بیشتر مراجعین این وظیفه را تکمیل می کنند. با این حال، هنگامی که رفتار های اجتنابی قوی اند، برخی مراجعین ممکن است بدون انجام تکالیف خود به مرحله ی بعدی بروند. در چنین مواردی ضروری است که معالج با ملایمت آن را برچسبی با عنوان اجتناب بزند ( هرچند بهانه ای برای مراجع ) و سپس مراجع را مجبور به انجام تکلیف در جلسه با معالج کند و تکلیف دوباره واگذار می شود. این، این پیام را القا می کند که تکالیف مهم اند و نمی توان از آن ها اجتناب کرد. پس از آن ارتباط بین افکار و احساسات معرفی شده است. به عبارت دیگر، آنچه ما فکر می کنیم بر چگونگی احساس و علم ما مؤثر است. به عنوان مثال یک دانش آموز در امتحان شکست می خورد او به خود می گوید:"من یک احمق هستم ". این اندیشه منجر به احساساتی مانند غم و ناراحتی ( در خود) می شود. اگر ، با این حال، او به خود بگوید :" تو خیلی مطالعه نکردی ، تو باید برای امتحان بعدی بیشتر مطالعه کنی."، دانش آموز ممکن است احساس ناراحتی کمی داشته باشد که او مطالعه نکرده و قصد دارد دفعه ی بعد بهتر عمل کند. افکار دقیق یا اظهار نظرات خود منجر به احساسات مناسب می شود در حالیکه تصورات نادرست و اظهار نظرات احساسات نا مناسب و غیر ضروری را ایجاد می کند. تصورات نا درست یا نامنطبق نتیجه ای از تشبیه و جایگزینی نامناسب اند. درک این ارتباط بعد از درمان زمانی که مراجع به چالش فکر کردن درباره ی این نکات می رسد مهم است. به منظور آموزش به مراجع، چگونگی مرتب سازی افکار و احساسات ، صفحات A و B و C معرفی شده اند ( شکل 1-6 ). ستون A برای رویداد هاست. ستون B برای افکار و ستون C برای احساسات است. در مثال بالا " من در امتحان شکست خورده ام " در ستونA نوشته شده است. " من یک احمق هستم " در ستون B و "من احساس غم و ناراحتی می کنم " در ستون C نوشته شده است. گاهی اوقات ما کلمات " من احساس می کنم" را در مقابل یک فکر قرار می دهیم ( من احساس می کنم یک احمق هستم ) و آن را یک احساس در نظر میگیریم در حالیکه واقعا یک فکر است ( من احمق هستم ) که باعث غم و عصبانیت می شود. بنابراین، مراجع 4 احساس اساسی ارائه می دهد : عصبانیت، غمگین بودن، خوشحالی و ترس. هر یک از این ها می تواند شدت متفاوتی داشته باشند و یا با سایر احساسات ترکیب و احساسات جدیدی بسازند. بنابراین ، از مراجع خواسته می شود برای تشخیص احساسش بر این 4 احساس تمرکز کند. برای تکلیف خانه، مراجع باید حداقل 2 صفحه ی A-B-C را هر روز انجام دهد.یکی باید درباره ی فکر در مورد تجاوز و دیگری می تواند در مورد یک اتفاق روزمره مثبت یا منفی باشد. از آن جایی که اکثر افراد راحت تر وقایع و یا احساسات را می یابند به مراجع برای شروع ستون A یا C معرفی می شود.
پاورپوینت بررسی انواع عایق های رطوبتی در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
تعداد صفحات | 35 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | معماری و شهرسازی |
پاورپوینت بررسی انواع عایق های رطوبتی در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
عایق قیروگونی
معایب قیر
مزایای قیر
انواع قیر
عایقهای پیش ساخته( ایزوگام )
مزایای عایقهای رطوبتی پیش ساخته
معایب عایقهای رطوبتی پیش ساخته :
کاربردهای پیشنهادی عایق های پیش ساخته :
مواد تشکیل دهنده عایق:
پایه رزینی :
زمان خشک شدن رزین :
شرایط نگهداری :
انواع عایق های رطوبتی قیری پلیمری
ویژگیهای ابعادی عایق های رطوبتی قیری پلیمری :
اجزای تشکیل دهنده عایق های رطوبتی جدید
روش اجرای عایق های رطوبتی جدید پیش ساخته :
مقایسه خصوصیات چند نوع عایق جدید
ورزپلاست4S/F
مزایای ورز پلاست4S/F
مشخصات کلی ورزپلاست4S/F
برخی از کاربردها :
ورزفلکس4A/F:
مزایای ورزفلکس4S/F
مشخصات کلی ورزفلکس 4A/F
پاورپوینت بررسی اجرای خط مشی گذاری در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 18 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت بررسی اجرای خط مشی گذاری در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
فهرست مطالب
اجرای خط مشی دولتی
نظریه لئونارد وایت در مورد اجرای خط مشی دولتی
خط مشی عمومی و اجرا
ارتباط خط مشی و مجریان
خط مشی عمومی
موانع اجرای کامل (اثر بخش) خط مشی های دولتی
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
پاورپوینت بررسی بازیگران و محیط خط مشی در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 21 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت بررسی بازیگران و محیط خط مشی در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
فهرست مطالب
مقدمه
طبقه بندی خط مشی
کارگزاران منتخب
قوه مجریه
قوه مقننه
کارگزاران منصوب
گروههای ذینفع
سازمانهای تحقیقاتی
رسانه های جمعی
سازمان دولت
ساختار دیوانسالاری
ساختار جامعه
نظام بین المللی
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 49 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
فهرست مطالب
مقدمه
کلیات و مفاهیم
مدیریت دولتی و نطام سیاسی
مدیریت دولتی و نظام سیاسی
علم سیاست و خط مشی گذاری دولتی
نظریه سیاست و فلسفه دولت
فلسفه ، حکومت و جمهوریت
نظریه مدیریت : مکتبها و فرایندها
فرایند تصمیم سازی و خط مشی گذاری
حوزه های تحلیل در خط مشی گذاری عمومی
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
پاورپوینت بررسی نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت بررسی نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
فهرست مطالب
تعریف گروه های ذی نفوذ
ویژگی های گروه های ذی نفوذ
صور گوناگون فعالیت های گروه های ذی نفوذ
طبقه بندی انواع گروه های ذی نفوذ ( گابریل آلموند )
گروههای ذی نفوذ فردی
گروههای ذی نفوذ بی هنجار
گروههای بی انجمن
گروههای نهادینه
گروههای انجمنی
طبقه بندی گروه های ذی نفوذ از لحاظ سازمان یافته بودن از دیدگاه گابریل آلموند
طبقه بندی گروه های ذی نفوذ بر اساس ابعاد محلی – انجمنی
طبقه بندی گروههای ذی نفوذ براساس ابعاد میزان سیاسی بودن و نحوه عضویت از دیدگاه ووتن
طبقه بندی گروههای ذی نفوذ طبقه بندی گروههای ذی نفوذ برحسب کارکردهای چندگانه نظام اجتماعی
گروههای ذی نفوذ از نظر ساختاری
گروههای ذی نفوذ از لحاظ شدت تأثیرگذاری بر امور سیاسی و خط مشی دولتی
روش های تأثیرگذاری ( نفوذ ) گروههای ذی نفوذ
کانالها یا راههای تأثیرگذاری ( نفوذ ) گروههای ذی نفوذ
نقش های گروههای ذی نفوذ
تعریف احزاب سیاسی
مهمترین عوامل شکل گیری احزاب سیاسی
طبقه بندی احزاب بر حسب عقاید و گرایش های عقیدتی(لارنس لاول)
طبقه بندی احزاب در نظام های مختلف سیاسی
مقایسه گروه های ذی نفوذ و احزاب
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
پاورپوینت بررسی سطح بوروکراسی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 32 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت بررسی سطح بوروکراسی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
فهرست مطالب
مقدمه
موضع مارکس در زمینه بوروکراسی
جامعه شناسی سیاسی وبر
سلطه کریزما (فرهی)
سلطه سنتی
سلطه قانونی
بوروکراسی وبر
مدیریت (بورنهام)
شش اصل سیستم های نوین بوروکراسی
جایگاه مقام اداری
کنترل سیاسی در بوروکراسی سنتی
درون سیستم اداری
مشکل بوروکراسی در اداره امور دولتی
نتیجه گیری
منابع
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
پاورپوینت بررسی مدیریت دولتی نوین در 412 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 142 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت بررسی مدیریت دولتی نوین در 412 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
فهرست مطالب
ساختار انقلاب های علمی
پارادایم
پارادایم مدیریت دولتی سنتی
ویژگیهای بوروکراسی وبر
رعایت تطابق اصل تخصص با تقسیم کار در استخدام کارکنان
ایجاد سلسله مراتب اداری
تدوین مجموعه های قوانین، آیین نامه ها و مقررات سازمانی
رعایت اصول و روابط رسمی در جریانات اداری
استخدام کارکنان متخصص بنا بر اصل شایستگی ، کاردانی و صلاحیت فنّی
ویژگیهای مثبت بوروکراسی وبر
انتقادهای وارده بر بوروکراسی
به وجود ساختار غیررسمی
غیر شخصی بودن رفتار
کارشناس بی مسئولیت
تحلیل رفتاری بخش دولتی با رویه ها و قوانین
مدیریت دولتی جدید
تأکیدات مدیریت دولتی جدید
مقایسه مدیریت دولتی سنتی و مدیریت دولتی نوین
مبانی تئوریک مدیریت دولتی جدید
پنج اصل محوری در مدیریت دولتی نوین
فشارهای وارده بر شکل گیری مدیریت دولتی
پیدایش تئوری انتخاب عمومی
رابطه دولت - ملت
جهانی شدن
چالشهای فرا روی مدیریت دولتی نوین
نقد مدیریت دولتی جدید
هیوز : مساله ایدئولوژی
رابرت دنهارت : ماورای منافع شخصی افراد
تاثیر مدیریت دولتی نوین بر اصلاحات اداری در کشورهای در حال توسعه
مدیریت دولتی و بهره وری
رگه های مدیریت دولتی نوین در ایران
ایرادهای مدیریت دولتی نوین
مدیریت دولتی در ایران : نگاهی تاریخی
مدیریت دولتی شوش دولت فدرال ایلام
اداره امور امپراطوری مادها
امپراطوری جهانی هخامنشی
سازمان و نظام اداری امپراطوری هخامنشی
خط مشی اداری نسبت به اقوام
بوروکراسی پارسها (هخامنشیان)
محیط بوروکراسی
ساختار و فرآیند بوروکراسی
حرفه ای کردن بوروکراسی
بوروکراسی و مدیریت دولتی
اصطلاحات اداری داریوش
اندازه بزرگ بوروکراسی و دولت اداری هخامنشیان
مورد کاوی: اندازه دولت در ایران
بسترهای فرهنگی و ارزشی جامعه ایران
منابع
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
پاورپوینت آشنایی با بورس اوراق بهادار در 43 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 43 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | حسابداری |
پاورپوینت آشنایی با بورس اوراق بهادار در 43 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
فهرست مطالب
مقدمه
معرفی بورس
بورس کالا
مزایای بورس اوراق بهادار از سه دیدگاه اقتصاد کلان
مزایای بورس اوراق بهادار از دیدگاه واحدهای اقتصادی (شرکت های سرمایه پذیر)
مزایای خرید بورس اوراق بهادار از دیدگاه سرمایه گذاران
پنجاه شرکت فعال تر
میزان داد و ستد سهام در تالار معاملات
تناوب داد و ستد سهام در تالار معاملات
معیار تأثیرگذاری شرکت بر بازار
نسبت P/E
فرایند سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار
معیارهای انتخاب کارگزار
فرآیند دریافت و اجرای سفارش
سفارشهای خرید و فروش
تعیین کد معاملاتی برای مشتریان
اجرای سفارش مشتریان
صدور اعلامیه خرید و فروش و گواهینامه موقت سهام
هزینه انجام معاملات
تسویه حساب با مشتریان
نمودار گردش خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.