دانلود پاورپوینت آشنایی با معاملات آتی در بورس کالای ایران

پاورپوینت آشنایی با معاملات آتی در بورس کالای ایران

پاورپوینت آشنایی با معاملات آتی در بورس کالای ایران در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

پاورپوینت آشنایی با معاملات آتی در بورس کالای ایران در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

تاریخچة بازارهای آتی

بورس شیکاگو  (CBOT)

بورس تجاری شیکاگو (CME)

قراردادهای آتی

مشخصات قرارداد آتی

طرفین قرارداد آتی

چند نمونه از مزایای قرارداد های آتی

پوشش ریسک

بازارهای  صعودی

بازارهای نزولی

امکان ورود به بازار های بزرگتر با سرمایه کمتر

آربیتراژ

مثالی از آربیتراژ

نمونه ای از یک قرارداد آتی
نرخ تسویه
به روزرسانی حسابها

بستن قرارداد یا Offsetting
اعلام افزایش وجه تضمین

حداقل وجه تضمین

انواع تسویه

تسویه نقدی (غیر فیزیکی)

تحویل فیزیکی

تسویه فیزیکی خریدار

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پاورپوینت بررسی روابط مؤثر با کارکنان

پاورپوینت بررسی روابط مؤثر با کارکنان

پاورپوینت بررسی روابط مؤثر با کارکنان در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی روابط مؤثر با کارکنان در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

اتحادیه های کارگری و روابط کار

روابط استراتژیک کار: هماهنگی روابط کار با اتحادیه ها با استراتژی رقابتی سازمان

اتحادیه و استراتژی منابع انسانی

تکامل اتحادیه های کارگری

قانون واگنر – 1935

قانون تفت-هارتلی 1947 (قانون روابط بین مدیریت و نیروی کار)

قانون لندرام-گریفین (قانون افشا و گزارش مدیریت و نیروی کار)

روندهای رایج در سازمانهای کارگری

واکنش اتحادیه ها به روندهای اخیر

تفاوت های بین المللی در سازمانهای کارگری

سازماندهی اتحادیه – قانون واگنز

مذاکرات دسته جمعی

شرایط موثر بر همکاری در مذاکرات

مذاکره مبتنی بر منافع(در مقابل پافشاری بر مواضع)

شکایت و دادخواهی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



چکیده فارسی

چکیده

هدف : این صفحه کمک می کند تا تاثیر هزینه های صرف شده برای آگهی و تبلیغات را برروی وفاداری مارک را بوسیله آزمایش تاثیرات و همزمان هزینه های صرف شده بر روی اگهی و تبلیغات، ذخیره شدن تصویر، کیفیت درک شده و رضایت روی وفاداری مارک مدل بندی کند.

طراحی / روش شناسایی / دیدگاه

مدل پیشنهادی مقایسه می شود با 3 مدل روابط بین رقابتی و تاثیر متغیرهای مستقل روی وفاداری مارک – اطلاعات از خدمات بانکداری و خرده فروشی ها در کره جنوبی استفاده می شود تا به منظور بررسی تاثیر غیر مستقیم ادراک مشتری در هزینه های تبلیغاتی در وفاداری به مارک.

یافته ها


نتایج روشن می کند پیچیدگی تاثیرات مخارج تبلیغات روی وفاداری مارک با نقشهای میانی ایفا شده به وسیله تصویر ذخیره شده کیفیت درک شده و رضایت نتایج مهم بدست آمده در هر دو بازنگری و تفاوت خدمات خرده فروشی در روابط شرکت- مشتری ، پیشنهاد می کند که یافته ها تنومند و قوی هستند .


چکیده لاتین


Purpose – This paper aims to model the effect of advertising spending on brand loyalty by examining the simultaneous effects of advertising spending, store image, perceived quality and satisfaction on brand loyalty.


Design/methodology/approach – A proposed model is compared with three competing models of the relationships amongst, and impact of, independent variables on brand loyalty. Data from the banking and discount store services in South Korea are used to examine the indirect effects of customer perceptions of advertising spending on brand loyalty.


Findings – Results elucidate the complexity of advertising spending effects on brand loyalty, with mediating roles played by store image, perceived quality and satisfaction. Significant results obtained in both banking and retail services differing in firm-customer relationships suggest that the findings are robust.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

چکیده فارسی

این مقاله سعی می کند تا مدل مفهومی برای توضیح گرایش مصرف کننده به سوی خرده فروشان را مبتنی بر تئوری استراتژی رابطه مند و هزینه تراکنش توسعه دهد. خصوصا این مطالعه تاثیرات بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش را بر رضایت مشتری و ریسک ادراک شده را مورد تحقیق قرار می دهد. به علاوه، تاثیر رضایت مشتری و ریسک درک شده بر وفاداری مشتری سزاوار ملاحظه بیشتری است. برای ارزیابی قابلیت اجرای این مدل مفهومی، این مقاله حوزه ی تحقیق را به بازارهای خرید محدود کرد. نتایج نشان می دهد که بازاریابی رابطه مند به طور معناداری تاثیر مثبتی بر رضایتمندی مشتری و تاثیری منفی بر ریسک درک شده دارد.  در مورد تاثیر هزینه ی تراکنش به طور معناداری تاثیر منفی بر رضایت مشتری و تاثیر مثبتی بر خطر درک شده دارد.از این گذشته، هم بازاریابی رابطه مند و هم هزینه تراکنش می تواند از طریق رضایت مندی مشتری و خطر درک شده ی مشتری، بر وفاداری او اثر بگذارد.

 

چکیده لاتین

 

This study attempts to develop the conceptual model for explaining consumers’ preference toward retailers based on the relationship marketing strategy and transaction cost theory. Specifically, this study investigates the impacts of relationship marketing and transaction cost on customer satisfaction and perceived risk. In addition, the influences of customer satisfaction and perceived risk on customer loyalty deserve further consideration. To assess the applicability of this conceptual model, this study confined the research scope to shopping malls. The results show that relationship marketing significantly has positive effect on customer satisfaction and negative effect on perceived risk. As to influence of transaction cost, it significantly has negative effect on customer satisfaction and positive effect on perceived risk. Furthermore, both relationship marketing and transaction cost could influence customer loyalty through customer satisfaction or customer’s perceived risk.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری در 17 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری در 17 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی




چکیده فارسی

از آنجا که هزینه ی جذب مشتریان جدید بالاتر از هزینه ی نگهداری مشتریان قدیمی است ، نگهداشتن وفاداری مشتریان یک مسئله حیاتی برای شرکتهای خدماتی است این تحقیق بررسی می کند که چطور کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری تاثیر می گذارد کیفیت روابط از دو جنبه تشکیل شده است : رضایت و اعتماد .

سابقه ی رضایت واعتماد بررسی شده اند،برای آزمایش مدل تحقیقی پیشنهاد شده یک روش تحقیقی نمونه گیری استفاده شده است.برگه نظرخواهی بین کاربران تلفن همراه در تایوان توزیع شد ومقدار کلی 311 پرسش نامه برگردانده شد . مدلسازی معادلات ساختاری برای تست فرضیه ها استفاده شد. رضایت ، اعتماد و موانع تعویضی بر روی وفاداری تاثیر می گذارد  . براساس سوابق دریافته  شده که سر گرم کننده بودن وکیفیت 


خدمات بر رضایت تاثیر دارند در حالی که کیفیت خدمات و صمیمیت بر روی اعتماد تاثیر می گذارد . از دیدگاه مدیریتی این تحقیق پیشنهاد می کند که کارورز نمی بایست تنها در صدد پیشرفت کیفیت خدمات باشد بلکه می بایست سرزندگی را فراهم کند تا رضایت مشتری را تضمین کند . فراهم کنندگان خدمات هم چنین بایدکیفیت روابط و موانع تعویضی را  بسازند تا امکان نقص را کاهش دهند و به وفاداری مشتری دست یابند . 


چکیده لاتین


Because the cost of attracting new customers is much higher than the cost of retaining old customers, keeping customers loyal is a crucial issue for service firms. This research explores how relationship quality and switching barriers influence customer loyalty. Relationship quality consists of two aspects: satisfaction and trust. Antecedents of satisfaction and trust are explored. To test the proposed research model, a survey research methodology was used. Paper survey was distributed to mobile phone users in Taiwan. A total of 311 valid questionnaires were returned. Structural equation modeling was used to test hypotheses. Satisfaction, trust, and switching barriers have positive effects on loyalty. In terms of antecedents, it was found that playfulness and service quality impact satisfaction while service quality and intimacy affect trust. From a managerial perspective, this research suggests that practitioner should not only keep improving service quality, but also provide playfulness to ensure customer satisfaction. Service providers should also build relationship quality and switching barriers to reduce the possibility of defection and enhance customer loyalty.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی در 27 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های  توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی در 27 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی




چکیده فارسی

هدف از این تحقیق بررسی ارزش نام تجاری (برند ) مصرف کنندگان کره جنوبی و وفاداری آنها نسبت به نام تجاری اقلام لوکس مد روز خارجی و کانالهای توزیع برای آن نامهای تجاری است از جمله گروه فروشگاههای بزرگ / فروشگاههای اختصاصی، خرده فروشی ، فروشگاههای اینترنتی و خرید از طریق تبلیغات تلویزیون خانگی. علاوه بر این، این پژوهش به بررسی تأثیر انواع کانالهای توزیع بر ارزش نام تجاری (برند ) و وفاداری برند با مقایسه برندهای لوکس مد روز خارجی می پردازد.

این بررسی یک روش تحقیق کمٌی را اجرا کرده و برای آزمودن فرضیه های آن از تحلیل فاکتور، متد anova ، آزمون دانکن و تحلیل چندگانه رگرسیون استفاده نموده است . هنگام آزمودن ارزش نام تجاری (برند ) برای هر یک از نمونه های متنوع کانال توزیع، شرکت کنندگان ارزش نام تجاری را به شیوه های مختلف براساس نوع کانال توزیع ارزیابی کردند. که در این فرایند تفاوت معنی داری را نسبت وفاداری به نام تجاری (برند ) آنها براساس نوع کانال توزیع نشان ندادند.

 وقتی که تأثیر ارزش نام تجاری (برند ) بر وفاداری نام تجاری (برند ) مورد آزمون قرار گرفت براساس نوع کانال توزیع انواع ارزشها بر وفاداری نام تجاری (برند ) موثر واقع شدند .

 همچنین، این پژوهش گزینه های احتمالی کانال توزیع را برای برند های  لوکس مد روز خارجی (flfb) که در بازار کره جنوبی می توانستند موفق ظاهر شوند و ارزشی که آنها باید بر انواع خرده فروشی داشته باشند ، را ارائه نمود.


بعلاوه ، برندهای لوکس مد روز خارجی میتوانند نتایج حاصل از این پژوهش را با بازارهای هدف خود مطابقت دهند.



چکیده لاتین



The purpose of this research is to examine South Korean consumers’ brand value and brand loyalty toward foreign luxury fashion brands and current distribution channels for those brands (i.e., Department stores/Specialty stores, Factory outlet, Internet retailing, TV home shopping). Furthermore, this research examines the impact of channel diversification on consumers’ brand value and brand loyalty toward foreign luxury fashion brands. This study employed a quantitative research method. Factor analysis, ANOVA, Duncan test, and multiple regression analysis were employed to test the hypotheses. When testing brand values for each channel diversification case, participants evaluated brand value differently depending on the type of distribution channel. Participants did not show significantly different brand loyalty depending on distribution diversification cases. When the influence of brand value on brand loyalty was tested, different brand values affected brand loyalty depending on the type of distribution channel. Also, this research could suggest possible distribution channel options for foreign luxury brands to be successful in the Korean market and values they need to put an importance depending on the retail types. In addition, foreign luxury brands could apply the results of this study to their own markets.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در 15 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در 15 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

چکیده فارسی

مقالة حاضر شرحی اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بکار برده است. هدف از این مطالعه ترکیب کردن خدمات وفاداری برند را به عنوان یک نتیجه از ارزیابی مصرف کنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعمیم مدل (SBV) اصلاح شده در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده های نظرسنجی آنلاین در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارک و نروژ (به ترتیب شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام شد. یافته های پیشین نشان می دهند که شواهد برند به طور قابل توجهی رضایت مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد، نگرش و وفاداری رفتاری نسبت به نام های تجاری خدمات مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، برخلاف یافته های پیشین، عناصر ارتباط کنترل شده (یعنی تبلیغات و ترویج ها) هیچ تاثیری بر رضایت مشتری با نام های تجاری خدمات ندارد. با این حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقیم و قابل توجهی ادراک مشتریات از ابعاد گوناگون برند و نگرش کلی آنها نسبت به برند را شکل می دهد. 

 

چکیده لاتین


The present paper uses a modified version of the Service Brand Verdict (SBV) model. The objective of the study is to incorporate service brand loyalty as an ultimate dependent measure seen as the outcome of consumers' evaluation of various service brand dimensions and communication, and test the generalizability of the modified SBV model in two different service sectors and cultural settings. Two studies using on-line survey data were conducted in Denmark and Norway in two different service industries (airlines and banks respectively). Previous findings suggesting that brand evidence significantly influences consumer satisfaction, attitude and behavioural loyalty towards service brands were confirmed. Moreover, contrary to previous findings, controlled communication elements (i.e. advertising and promotions) did not have any influence on customer satisfaction with service brands. However, the same communication elements directly and significantly shaped customers' perceptions of the various brand dimensions and their overall attitude towards the brand.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری در22 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری در22 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی




چکیده فارسی

این مقاله یک مدل تئوری را برآورد میکند که درباره شخصیت، رضایت، وفاداری، تزئینات داخلی، و ذهنیت محیط یک هتل است. نتایج مدلسازی معادله ساختاری نشان داد که برونگرائی، سازگاری، و روان رنجورخویی در بین پنج عامل اصلی شخصیت، بر روی عامل رضایت تأثیرگذار هستند. و رضایت هم تأثیر مهمی بر ذهنیت هتل و وفاداری مهمانان آن دارد. ذهنیت هتل در مقایسه با عامل رضایت، تأثیر کمتری بر روی وفاداری دارد و همچنین واسطی برای تأثیر رضایت بر روی وفاداری می باشد. نقش تزئینات داخلی هتل بعنوان یک عامل متعادل کننده در یک چارچوب تئوری پیشنهادی اثبات شده است. نتایج بدست آمده، تاکتیک ها و استراتژی های مخصوص هتلداری را برای بالا بردن وفادار پیشنهاد میکند.




چکیده لاتین

 

This article appraises a theoretical model that relates personality, satisfaction, loyalty, ambience, and image in a hotel setting. The results of the structural equation modeling indicated that extraversion, agreeableness, and neuroticism among the Big Five Personality Factors significantly affect satisfaction. Satisfaction had a significant impact on hotel image and guests’ loyalty. Compared to satisfaction, hotel image had a lesser impact on loyalty as well as being a mediator for the impact of satisfaction on loyalty. The moderating role of hotel ambience in the proposed theoretical framework was also identified. The results offer hoteliers potential strategies/tactics for loyalty enhancement.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی در 31 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی در 31 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

بخشی از ترجمه

چکیده فارسی


هدف- در این مقاله هدف نویسندگان بررسی تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی مشتری بر ارزش سرویس، رضایت مشتری و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی است یعنی محیطی با درگیری زیاد.

طرح/ متدولوژی/ روش- نویسندگان یک مدل معادلات ساختاری را با کمک روش حداقل مربعات جزئی (PLS) برآورد می کنند. آن ها به منظور بررسی تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی، تحلیل واریانس (ANOVA) را برای بررسی تفاوت میانگین سازه ها انجام می دهند. علاوه بر این، آن ها تحلیل میانجی را برای بررسی تأثیر غیرمستقیم ارزش سرویس بر وفاداری مشتری انجام می دهند.

یافته ها- نویسندگان دریافتند که رضایت مشتری، تأثیر مثبت و بالایی بر وفاداری مشتری دارد. اما ارزش سرویس هیچ تأثیر مستقیم معناداری برای وفاداری مشتری ندارد؛ تأثیر ارزش سرویس بر وفاداری مشتری به طور کامل توسط رضایت مشتری تعدیل شده است. با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی مشتری، نویسندگان تفاوت های معناداری را در نمرات میانگین مربوط به وضعیت استخدام، نوع تأمین کننده خدمات بانکداری اختصاصی و اندازه دارایی های نقد به دست آوردند.

محدودیت ها/ نتایج تحقیق- پژوهش های دیگر باید آثار تعدیل کننده بالقوه متغیرهای مختلف مرتبط با مشتری را تحلیل کنند. به منظور تأکید بر یافته های نویسندگان باید یک مطالعه تکرار انجام شود.

محدودیت های عملی- نویسندگان تفاوت معناداری برای نمره رضایت و وفاداری مشتری در مورد وضعیت استخدام و اندازه دارایی های نقد به دست آوردند. بنابراین مدیران باید بر افراد با ثروت خالص بالا و بسیار بالا تمرکز کنند زیرا این بخش ها رتبه رضایت و وفاداری بیشتری را نشان می دهند. علاوه بر این، مشتریان باید علاوه بر اندازه دارایی نقد از نظر وضعیت استخدام نیز بخش بندی شوند.

اصالت/ ارزش
- نویسندگان، تحلیل خود را در یک محیط با درگیری زیاد انجام دادند. آن ها با استفاده از یک نمونه منحصر به فرد 286 پرسشنامه از مشتریان بانکداری اختصاصی، آثار مستقیم متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی را بر ارزش سرویس، رضایت مشتری و وفاداری مشتری به دست آوردند. بنابراین، یافته های نویسندگان نتایج مهمی برای مدیران در صنعت بانکداری اختصاصی و به همین ترتیب برای پژوهشگران بازاریابی در بر دارد.

 

 

چکیده لاتین

 

Purpose

 – In this paper the authors aim to study the impact of customer demographics on service value, customer satisfaction, and customer loyalty in the private banking industry, i.e. a high‐involvement context.


Design/methodology/approach

 – The authors estimate a structural equation model with the help of partial least squares (PLS). In order to examine the influence of socio‐demographic variables, they conduct an analysis of variance (ANOVA) to test for differences in the means of the constructs. Furthermore, they conduct an analysis of mediation to test for an indirect influence of service value on customer loyalty.


Findings

 – The authors find that customer satisfaction has a strong positive impact on customer loyalty. However, service value has no significant direct effect on customer loyalty; the impact of service value on customer loyalty is completely mediated by customer satisfaction. With regards to customer demographics, the authors find significant differences in mean scores as to employment status, type of private banking service provider, and size of liquid assets.


Research limitations/implications

 – Further research should analyse potential moderating effects of different customer‐related variables. A replication study should be conducted in order to underline the authors’ findings.


Practical implications

 – The authors find significant differences for customer satisfaction and customer loyalty ratings as to employment status and size of liquid assets. Hence, managers should focus on high net worth and ultra high net worth individuals as these segments show higher satisfaction and loyalty ratings. Furthermore, customers should be segmented as to employment status in addition to size of liquid assets.


Originality/value

 – The authors conduct their analysis in a high‐involvement setting. Using a unique sample of 286 questionnaires of private banking customers, they find direct effects of socio‐demographic variables on service value, customer satisfaction, and customer loyalty. Thus, the authors’ findings have important implications for managers in the private banking industry and marketing researchers alike.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات45
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

سیستم های کسب و کار سازمان

کاربردهای میان کارکردی سازمان

معماری کاربردهای سازمانی

مدیریت ارتباط با مشتری

مجموعه کاربرد های اصلی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM  )

مدیریت تماسها و حسابها

بازار یابی و تکمیل سفارش ها

خدمات و پشتیبانی مشتری

برنامه نگهداری و ایجاد وفاداری

برنامه ریزی منابع سازمان

مزایا و چالش های برنامه ریزی سازمان

هزینه های ERP

مدیریت زنجیره تامین

یکپارچه سازی برنامه های سازمان(EAI )

سیستمهای پردازش مبادلات TPS) )

چرخه پردازش مبادله

سیستمهای همکاران سازمان ( ECS )

سیستمهای کارکردی کسب و کار

مثالهایی از سیستم های اطلاعاتی  کارکردی کسب و کار

سیستمهای بازاریابی

جزء اصلی بازیابی هدفمند برای تجارت الکترونیک

اتوماسیون نیروهای فروش

سیستم های تولید و ساخت

مدیریت منابع انسانی

سیستمهای حسابداری

اطلاعات حسابداری با اهمیت برای پردازش مبادلات و گزارش دهی مالی

خلاصه ای از شش سیستم اطلاعاتی حسابداری مورد استفاده در کسب و کار

سیستم های مدیریت مالی

مثالهایی از سیستمهای با اهمیت مدیریت مالی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود