پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 30 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشن
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل دهم این کتاب با عنوان " قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری " در 30 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

مقدمه

قیمت چیست؟

عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد

قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

قیمت گذاری ارزش مناسب

قیمت گذاری ارزش افزوده

قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

انواع هزینه های شرکت

هزینه های ثابت

هزینه های متغیر

هزینه های ثابت

هزینه های کل

تحلیل نقطه سر به سر و قیمت گذاری با سود هدف

قیمت گذاری در بازارهای مختلف

قیمت گذاری در شرایط رقابت محض

قیمت گذاری در شرایط رقابت انحصاری

قیمت گذاری در شرایط رقابت چند جانبه

قیمت گذاری در شرایط انحصار کامل

استراتژی ها و قیمت های رقبا

عوامل بیرونی


پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 26 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشن
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 413 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 26 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نهم این کتاب با عنوان " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول " در 26 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

مقدمه

استراتژی ایجاد محصول جدید

فرایند ایجاد محصول جدید

مرحله اول: به وجود آوردن ایده

مرحله دوم: غربال کردن ایده ها

مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن

مرحله چهارم: آزمایش مفهوم

مرحله پنجم: ایجاد محصول

مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی

رویکردهای آزمایش بازاریابی

ازارهای آزمایشی استاندارد

بازارهای آزمایشی کنترل شده

بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.

مرحله هفتم: تجاری کردن

مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید

استراتژی های چرخه عمر محصول

توسعه محصول

معرفی

رشد

بلوغ

افول(زوال)

خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول

بازاریابی بین المللی محصول و خدمت


پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 35 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 409 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هشتم این کتاب در 35 اسلاید با عنوان " استراتژی محصول، خدمات و برند " می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی) برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف محصول

محصولات، خدمات و تجربیات

سطوح محصولات و خدمات

دسته بندی کالاها و خدمات

محصولات مصرفی

ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی

محصولات صنعتی

تصمیمات مجزای محصولات و خدمات

تصمیمات محصول و خدمت

تصمیمات مربوط به یک محصول

برند

بسته بندی

برچسب زنی

خدمات پشتیبانی محصول

تصمیمات خط محصول

تصمیمات آمیخته محصول

ابعاد آمیخته محصول

تصمیمات اصلی استراتژی برند

تثبیت موقعیت برند

انتخاب نام برند

حمایت از برند

استراتژی توسعه برند

توسعه خط

توسعه برند

چند برندی

برندهای جدید

مدیریت برندها

بازاریابی خدمات

ماهیت و خصوصیات یک خدمت

استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی

وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی


پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 27 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 393 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هفتم این کتاب با عنوان " استراتژی بازایابی مشتری مدار " در 27 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

مقدمه

تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازارهای مصرفی

تقسیم بندی جغرافیایی

تقسیم بندی جمعیت شناختی

تقسیم بندی روانشناختی

تقسیم بندی رفتاری

متغیرهای تقسیم بندی رفتاری

تقسیم بندی بر اساس چند مبنا

تقسیم بندی بازارهای تجاری

تقسیم بندی بازاریابی بین المللی

الزامات تقسیم بندی مؤثر

بازاریابی هدفمند

ارزیابی قسمت های بازار

انتخاب قسمتهای بازار هدف

استراتژی های بازاریابی هدفمند

بازاریابی غیر متمایز

بازاریابی متمایز

بازاریابی متمرکز

بازاریابی خرد

انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند


پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 21 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می با
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 389 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل ششم این کتاب با عنوان " بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری " در 21 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف رفتار خریدار تجاری

خصوصیات بازارهای تجاری

مدل رفتار خرید تجاری

گونه های اصلی موقعیت خرید

خرید مجدد مستقیم (Straight Rebuy)

خرید مجدد اصلاح شده (Modified Rebuy)

وظیفه جدید (New Task)

شرکت کنندگان در فرایند خرید تجاری

عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری

فرایند خرید تجاری

شناخت مشکل

تشریح نیاز عمومی

مشخصات محصول

جستجوی تأمین کنندگان

درخواست پیشنهاد

انتخاب تأمین کننده

مشخصات روند خرید

ارزیابی کارایی


پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 37 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل ش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1566 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 37 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل پنجم این کتاب با عنوان " بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان " در 37 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

الگوی رفتار مصرف کننده

عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده

عوامل فرهنگی

طبقه اجتماعی

عوامل اجتماعی

عوامل شخصی

عوامل روانشناختی

انواع رفتار خرید

رفتار خرید پیچیده

رفتار خرید کاهش ناهماهنگی

رفتار خریدهای همیشگی

رفتار خرید تنوع گرایی

شناخت نیاز

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید

طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوریها

تفاوتهای فردی در قوه ابتکار


پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد سالاید 25 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 370 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 25 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل چهارم این کتاب با عنوان "مدیریت اطلاعات بازاریابی" در 25 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی

تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی

ایجاد اطلاعات بازاریابی

داده های داخلی

هوشمندی بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

فرایند تحقیقات بازاریابی

تعریف مسئله و اهداف تحقیق

تهیه برنامه تحقیق

اجرای برنامه تحقیق

تفسیر کردن و گزارش یافته ها

تحلیل اطلاعات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری

توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی در شرکتهای کوچک و سازمانهای غیر انتفاعی

تحقیقات بازاریابی بین المللی


عوامل مؤثر بر عایق حرارتی شدن پرده

کاهش ذخایر انرژی و نگرانی مشتری به خاطر هزینه‌های انرژی به افزایش نیاز برای تحقیق در حوزه حفظ انرژی منجر شده است
دسته بندی نساجی
فرمت فایل doc
حجم فایل 928 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 151
عوامل مؤثر بر عایق حرارتی شدن پرده

فروشنده فایل

کد کاربری 15

کاهش ذخایر انرژی و نگرانی مشتری به خاطر هزینه‌های انرژی به افزایش نیاز برای تحقیق در حوزه حفظ انرژی منجر شده است. حفظ انرژی در ساختمان‌ها، حفظ انرژی گرمایی همراه با استفاده کم از انرژی را شامل می‌شود و تا حدودی با حداقل کردن جریان گرمایی بین محیط‌های بیرون و داخل بدست می‌آید. مطالعات کمی در مورد نقش وسایل نساجی خانگی در حفظ انرژی خانه وجود داشته است. اگرچه پنجره‌های دارای عایق بندی خوب پیدا شده‌اند که انتقال گرما بین محیط بیرون و داخل را کاهش می‌دهند، اما نقش پرده‌های ضخیم در عایق‌بندی پنجره به طور مفصل بررسی نشده‌اند، مخصوصاً مواردی که به تعدیل رطوبت نسبی داخل مربوط می‌شوند.

پنج درصد از مصرف کلی انرژی ملی ما، از طریق پنجره‌های ساختمانی به هدر می‌رود. اخیراً تکنیک‌های حفظ انرژی خانه، در کاهش اتلاف انرژی از طریق پنجره‌ها دارای کارایی کمتری نسبت به تکنیک‌های حفظ انرژی از طریق دیوارها، سقف‌ها و کف‌ها بوده‌اند.

اگرچه اتلاف کلی انرژی از یک خانه کاهش می‌یابد زمانی که به خوبی عایق‌بندی شود ولی با این حال درصد واقعی اتلاف انرژی از طریق پنجره‌ها افزایش می‌یابد. انواع خاصی از طرح‌های پنجره در کاهش اتلاف انرژی مؤثر هستند. با این وجود، این کاهش هنوز با کاهش اتلاف انرژی از طریق دیوارهای دارای عایق مناسب برابر نیست.

اگر به خوبی سامان‌دهی شود، پرده‌های پنجره می‌توانند به کاهش اتلاف انرژی از طریق پنجره‌ها کمک کنند. همچنین آنها مزیت انعطاف‌پذیری را نیز دارد که به سادگی می‌توان آنها را باز کرد تا از انرژی خورشیدی استفاده حداکثر را برده یا اینکه بسته شوند تا اتلاف انرژی را کاهش دهند.

پرده‌ها می‌توانند بر حفظ انرژی به وسیله کاهش اتلاف حرارتی زمستان و بدست آوردن حرارت تابستان تأثیر گذارند. بررسی‌ها نشان داده‌اند که توانایی وسایل سایبان پنجره برای مسدود کردن جریان هوا، تنها ویژگی مهم در تأثیر بر مقدار کلی عایق بندی می‌باشد. با این وجود اگر پرده‌ها با مدل درزبندی کاربردی و کارایی طراحی شوند.

تا اتلاف حرارت همرفتی را کنترل کنند، اهمیت بافت دیگر، ویژگی‌های ساختاری و تاروپود به میان می‌آید. در حالی که چنین مطالعه مجزا بر ویژگی‌های عایق بندی مختلف پرده‌ها و دیگر وسایل سایبان متمرکز شده‌اند، اهمیت نسبی هر یک از این فاکتورها مشخص نشده‌اند.

رطوبت‌های نسبی داخل به طور فصلی فرق می‌کنند. براساس نوع سیستم گرمایی مورد استفاده، رطوبت‌های نسبی بسیار پایین در زمستان متحمل می‌شوند. با این وجود، پیشرفت‌ها در تکنولوژی ساخت و ساز که از تأکید اخیر بر راندمان گرمایی نشات گرفته، به مقادیر کم نشت و هواکشی در ساختمان‌ها منجر شده است. علاوه بر تأثیر نامطلوب کیفیت هوای داخل وضعیت دیگری که از ترکیب نشت کم و دماهای پایین داخل نشات می‌گیرد افزایشی در رطوبت نسبی داخل اغلب تا نقطه تقطیر در ساختمان می‌باشد. پیچیدگی بیشتر مسئله، رطوبت نسبی داخل را از طریق استفاده از دستگاه‌های مرطوب کن مکانیکی افزایش می‌دهد و به عنوان محافظتی در مقابل سرمای زمستان توصیه می‌شود.

خواه به خاطر نشت کم، دمای پایین داخل یا استفاده از دستگاه‌های مرطوب‌کن فنی، تغییرات رطوبت نسبی بر ویژگی‌های عایق بندی پارچه‌های پرده تأثیر خواهد گذاشت.

رابطه بین خصوصیات جذب رطوبت از یک بافت و ویژگی‌های عایقی آن در سطوح مختلف رطوبت نسبی توضیح داده نشده است. در حالی که انتظار می‌رود که پرده‌های دارای بافت‌های هیدرولیک واکنش بیشتری به تغییر در رطوبت نسبی نسبت به بافت‌هایی نشان خواهند داد از بافت‌های هیدروفوبیک تشکیل شده‌اند، اما تأثیر این واکنش روی ویژگی‌های عایق پرده در این مقاله گزارش نشده است.

تعیین انرژی بهینه که خصوصیات پرده‌ها را حفظ می‌کند ضروری است تا پرده‌ها را توسعه دهند تا زمانی که در ترکیب با پنجره‌های خوب عایق‌بندی شده استفاده می‌شوند، اتلاف انرژی پنجره را به اندازه اتلاف انرژی از طریق دیوارها کاهش خواهد داد، در حالی که مزایای مطلوب پرده‌ها و پنجره‌ها شامل انعطاف‌پذیری، قابل مشاهده بودن و حرارت خورشیدی را موقع نیاز و وجود حس زیباشناسی را افزایش می‌دهد.

این پروژه بر روابط میان انتقال حرارت، رطوبت نسبی و چند بافت و پارچه و ویژگی‌های ساختاری پرده‌ها متمرکز است. متغیرهای مستقل نوع بافت (هیدروفیلیک یا هیدروفوبیک)، رنگ، ساختار پارچه (باز بودن بافت) فشردگی بافت پارچه رویی، و پارچه آستری و فاصله بین روی پارچه پرده و آستر را شامل می‌شوند. متغیر وابسته مقدار انتقال گرمایی از پرده به اضافه پنجره می‌باشد. مقادیر انتقال از مدل‌های پرده که ترکیبات سطوح مختلف هر یک از متغیرها را دارا می‌باشد، به دو روش رطوبت نسبی مختلف اندازه‌گیری می‌شود.

فهرست مطالب

مقدمه1

1-1- اهداف4

1-2- فرضیه ها5

1-3- پنداشت ها (گمان ها6

1-4- محدودیت ها6

1-5- تعاریف7

فصل دوم10

مرور مقاله 10

2-1- حفظ انرژی11

2-2- تئورسی انتقال حرارت12

2-3- طراحی و عملکرد پنجره14

2-4- ویژگی های بافت، لیف (رشته) وپارچه17

2- 5- نشت پذیری هوا و تخلخل19

2-5-1- رابطه بین نشت پذیری هوا و تخلخل21

2-5-2- تخلخل و هندسه پارچه22

2-5-3- فاکتورهای پارچه و لیف مرتبط با نشت پذیری هوا27

2-5-4- لایه‌های چندگانه پارچه29

2-6- رطوبت30

2-7- پرده‌ها و دیگر وسایل عایق‌بندی پنجره32

2-8- ابزار سازی63

فصل سوم: رویکرد67

3-1- پارچه‌ها68

3-2- ویژگی‌های پارچه69

3-3- شکل هندسی پرده‌ها75

3-3-1- تعیین سطح اسپیسر81

3-3-2- تعیین حجم90

3-3-3- مساحت سطح پارچه91

3-4- انتقال حرارت92

3-5- طرح تجربی (آزمایشی94

3-6- تحلیل آماری 97

فصل چهارم99

نتایج و بحث 99

4-1- مقدمه100

4-2- ضریب گسیل لایه‌های تکی 101

4-2-1- تضادها براساس نوع بافت109

4-2-2- تفاوت‌ها براساس گشادی بافت110

4-2-3- تفاوت‌های براساس رنگ پارچه 111

4-3- آزمایش‌های دو لایه112

4-3-1- نوع پارچه116

4-3-2- فشردگی پرده117

4-3-3- فشردگی آستری117

4-3-4- فاصله سه بعدی118

4-3-5- ترکیب فشردگی پرده و فشردگی آستری119

4-3-6- ترکیب فشردگی پرده، فشردگی آستری و فاصله گذاری121

4-3-7- رطوبت نسبی123

4-3-8- خلاصه نتایج چند لایه124

4-4- ویژگی‌های فیزیکی124

4-4-1- مدل‌های تک لایه125

4-4-2- مدل‌های چند لایه129

4-4-3- ویژگی‌های منحصر بفرد131

4-5- خلاصه132

فصل پنجم 137

خلاصه، بحث‌ها و توصیه‌ها137

5-1- خلاصه و نتایج138

5-2- توصیه‌ها141

عنوان صفحه

2-1. جدول : ویژگی های فیزیکی پارچه34

2-4. جدول : مقدار با عدد a DF = فشردگی پرده به درصد و b LF = فشردگی آستر41

2-10. جدول. دو عامل تحلیل واریانس برای پارچه‌ها در لایه‌های مجزا42

2-13. جدول ضریب گسیل، با نوع بافت و رطوبت نسبی42

2-23. جدول مقادیر ضریب گسیل با فشردگی پرده و فشردگی آستری44

2-24. جدول مقادیر ضریب گسیل با فشردگی پرده، فشردگی آستری و فاصله گذاری 45

2-25. جدول ضریب گسیل توسط پارچه و فشردگی پرده46

2-26. جدول ضریب گسیل توسط پارچه و فشردگی آستر46

2-27. جدول ضریب گسیل با پارچه و فاصله گذاری47

2-28 .جدول ضریب گسیل با پارچه و رطوبت نسبی47

2-40. جدول مقادیر ضریب گسیل ـ فاز 2 (لایه‌های دوگانه53

3-5 . جدول مساحت سطح پارچه91

3-6. جدول مساحت سطح پارچه در وضعیت (مختلف91

4-7. جدول مقادیر ضریب گسیل پارچه‌ها (تک لایه‌ها، صاف105

4-14. جدول ضریب گسیل‌ها توسط گشادی بافت108

4-15. جدول ضریب گسیل‌ها توسط گشادی بافت و رطوبت نسبی108

4-16. جدول ضریب گسیل‌ها توسط رنگ108

4-17. جدول ضریب گسیل‌ها توسط گشادی بافت و رطوبت نسبی110

4-18. جدول ضریب گسیل‌ها توسط رنگ111

4-19. جدول تفاوت‌های پارچه‌های تک لایه براساس رنگ112

4-20. جدول میانگین‌های تأثیرات عامل اصلی برای مدل‌های چند لایه114

4-21. جدول تحلیل‌های واریانس برای پارچه‌های لایه‌دار شده115

4-31. جدول تحلیل‌های رگرسیون برای پارچه‌های تک لایه مدل 1125

4-32. جدول تحلیل‌های رگرسیون برای پارچه‌های تک لایه، مدل 2127

4-33. جدول تحلیل‌های رگرسیون برای پارچه‌های تک لایه ـ مدل 3127

4-34. جدول تحلیل رگرسیون برای پارچه‌های تک لایه ـ مدل 4128

4-35. جدول تحلیل‌های رگرسیون برای پارچه‌های تک لایه ـ مدل 5129

4-36. جدول تحلیل‌های رگرسیون برای پرده‌های چند لایه ـ مدل 1130

4-37. جدول تحلیل‌های رگرسیون برای پرده‌های چند لایه ـ مدل 2131

4-38. جدول تحلیل‌های رگرسیون پرده‌های چند لایه ـ مدل 3131

5-39.جدول مقدار ضریب گسیل ـ فاز یک (تک لایه137

2-2 نمودار : تراوش پذیری هوا از لایه های متوالی پارچه G 36

2-5 نمودار:ساختار منحنی دارای فشردگی 50 درصدی 37

2-6 نمودار:تعیین فشردگی 50 درصدی 37

2-11 نمودار:هندسه فاصله دارای فشردگی 50 درصد38

2-12 نمودار:بخش A12 از فاصله اندازفشردگی 50 درصد39

2-13 نمودار:هندسه فاصله انداز دارای فشردگی 100درصد40

2-31 نمودار.ضریب گسیل حرارت پارچه‌های تکی در سطوح متفاوت رطوبت 42

2-32 نمودار.ضریب گسیل انواع بافت با سطوح رطوبت نسبی42

2-33 شکل .ضریب گسیل پارچه‌های پرده لایه شده با پارچه آستری43

2-34 نمودار.تفاوت‌ها در ضریب گسیل بین پارچه‌ها با فشردگی پرده 47

2-35 نمودار.تأثیر فشردگی آستری روی ضریب گسیل48

2-36 نمودار.تأثیر فشردگی استری روی ضریب گسیل پارچه‌های مختلف پرده‌ای 49

2-37 نمودار. ضریب گسیل پرده‌ها با فاصله‌گذاری 50

2-38 نمودار.تأثیر فاصله گذاری بین پارچه‌های روی ضریب گسیل 51

2-39 نمودار. تفاوت‌ها در ضریب گسیل بین پارچه‌ها با رطوبت نسبی 52

3-1 نمودار . فاکتورهای پارچه68

3-3 شکل فاکتورهای شکل 76

7-7 شکل. فشردگی صد در صد78

3-8 شکل ایجاد کمان دارای فشردگی 100 درصد78

3-9 شکل اسپیسر آستری 79

3-10 شکل. اسپیسرهای اولیه و ثانویه80

3-14 شکل. بخش A1 از اسپیسر دارای فشردگی 100 درصد84

3-15 شکل. بخش A2 از اسپیسر دارای فشردگی 100 درصد84

3-16 شکل. اسپیسر مورد استفاده برای فشردگی آستری 50 درصد85

3-17 شکل. اسپیسرمورد استفاده برای فشردگی پرده 50 درصد با آستری صاف وفاصله گذاری صفر85

3-18 شکل. اسپیسر مورد استفاده برای فشردگی پرده 50 درصد با آستری صاف و فاصله گذاری 4/1 اینچ 85

3-19 شکل. اسپیسر مورد استفاده برای فشردگی پرده 50 درصد با آستری صاف و فاصله گذاری2/1 اینچ 85

3-20 شکل. اسپیسر مورد استفاده برای فشردگی آستری 100 درصد85

3-21 شکل. اسپیسر مورد استفاده برای فشردگی پرده 100 درصد با آستری صاف و فاصله گذاری صفر86

3-22 شکل. اسپیسر مورد استفاده برای فشردگی پرده 100 درصد با آستری صاف و فاصله گذاری 4/1 اینچ 86

3-23 شکل. اسپیسر مورد استفاده برای فشردگی پرده 100 درصد با آستری صاف و فاصله گذاری2/1 اینچ 86

3-24 شکل. اسپیسر برای سطوح یکسان فشردگی پرده و فشردگی آستری86

3-25 شکل. کمان‌های اسپیسر مورد استفاده برای سطوح یکسان فشردگی پرده و فشردگی آستری 87

3-26 شکل. کمان‌های اسپیسر فشردگی 100 درصد88

3-27 شکل. پنجره آزمایشی 93

3-28 شکل. طرح تحقیق ـ فاز یک95

3-29شکل. طرح تحقیق ـ فاز دو96

4-30 شکل ضریب گسیل حرارتی پارچه‌های تک لایه105


پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی ( فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد سالاید 20 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل شا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 521 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی ( فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 20 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل سوم این کتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در 20 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده زیر است:

مقدمه

محیط بازاریابی

نیروهای اصلی محیط خرد شرکت

شرکت

تأمین کنندگان

واسطه های بازاریابی

مشتریان

رقبا

اجتماع

نیروهای اصلی در محیط کلان شرکت

محیط جمعیت شناختی

محیط اقتصادی

محیط طبیعی

محیط فن آوری

محیط سیاسی

افزایش تأکید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی

محیط فرهنگی

پاسخ به محیط بازاریابی

مقدمه این فایل:

بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی کند، بلکه محیط آن پیچیده و کاملاً در حال تغییر است. دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین کنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممکن است له یا علیه شرکت عمل کنند . نیروهای محیطی اساسی یعنی ترکیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی را شکل داده، تهدیدهایی مطرح می کنند، و بر توانایی شرکت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درک بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر، ابتدا باید محیطی که بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.


بررسی سازه‌های پارچه‌ای و خصوصیات مکانیکی پارچه‌های آن

از دیر هنگام استفاده از سازه های پارچه ای در زندگی بشر نقش اساسی داشته است انسانها از سازه های پارچه ای (چادر) به عنوان سرپناه برای محافظ از سرما و برف و باران استفاده می کردند
دسته بندی نساجی
فرمت فایل doc
حجم فایل 6586 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 97
بررسی سازه‌های پارچه‌ای و خصوصیات مکانیکی پارچه‌های آن

فروشنده فایل

کد کاربری 15

از دیر هنگام استفاده از سازه های پارچه ای در زندگی بشر نقش اساسی داشته است. انسانها از سازه های پارچه ای (چادر) به عنوان سرپناه برای محافظ از سرما و برف و باران استفاده می کردند. اما سازه های پارچه های امروزی تغییرات فراوانی کرده است. سازه های پارچه در این مقاله در مورد آن بررسی انجام گرفته است از پارچه های کامپوزیتی ساخته شده و بیشتر در سقف های استودیوم، نمایشگاه و سایه بان­ها استفاده می گردد. در صنعت نساجی پارچه های کامپوزیتی از ترکیب پلی استر و رزین وینیل و همچنین الیاف شیشه و رزین تفلن تولید می شوند.

امروزه الیاف، انواع پارچه‌ها و دیگر مواد نساجی در ساختمان‌سازی جایگاه مناسبی پیدا کرده‌اند. زیرا نسبت به آجر و ملات، سبکتر و قابل انعطاف‌ بوده و در زمان بسیار کمی بنا می‌شوند. همچنین توانایی پوشاندن سطح وسیعی را با بکار بردن کمترین مواد را دارند. در این پروژه علاوه بر معرفی و ضرورت سازه‌های پارچه‌ای، خواص مکانیکی پارچه کامپوزیتی مورد استفاده در آنها بررسی می‌شود که نمونه پارچه کامپوزیتی مورد استفاده در سازه های پارچه ای که در این پروژه مورد بررسی شده از شرکت اطلس تهیه شده و تنها یک نمونه انتخاب و خواص آن اندازه گیری شده است. برای درک بهتر این خواص، مقایسه‌ای بین این پارچه و پارچه مورد استفاده در پوشاک انجام گرفته که نمونه (پارچه پیراهنی) از کارخانه یزدباف تهیه گردیده و تنها یک نمونه مورد آزمایش قرار گرفته است که شامل مقایسه استحکام، سختی خمشی، سختی برشی و خواص ظاهری (جنس، وزن، تراکم و...) می‌باشد. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که پارچه کامپوزیتی 4 برابر پارچه پیراهنی استحکام داشته و سختی خمشی آن در جهت تار 60 برابر و در جهت مورب 32 برابر پارچه پیراهنی می‌باشد و علاوه بر این 5 برابر پارچه پیراهنی وزن دارد.

کلمات کلیدی: پارچه کامپوزیتی- خواص مکانیکی- سازه پارچه‌ای

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول: آشنایی کلی با سازه‌های پارچه‌ای

بخش اول: مواد کامپوزیتی و خصوصیات آنها1

1-1- تاریخچه 1

2-1- مقدمه 2

3-1- کامپوزیتها چه هستند5

4-1- صنعت کامپوزیتها 8

1-4-1- کامپوزیتهای مصرفی8

2-4-1- کامپوزیتهای صنعتی9

3-4-1- کامپوزیتهای پیشرفته9

5-1- ساختارهای تشکیل دهنده مواد مرکب10

6-1- چرا کامپوزیتها متفاوتند11

7-1- کامپوزیتها از نقطه نظر دیگر13

8-1- طبقه بندی کامپوزیتها14

1-8-1- کامپوزیتهای الیافی (رشته‌ای15

2-8-1- کامپوزیتهای لایه‌ای16

3-8-1- کامپوزیتهای ذره‌ای17

4-8-1- کامپوزیتهای پولکی17

5-8-1- کامپوزیتهای پرشده17

9-1- مزایای هشتگانه کامپوزیتها (پلاستیکهای تقویت شده با الیاف FRP19

1-9-1- انعطاف پذیری در طراحی19

2-9-1- پایداری ابعاد19

3-9-1- ساخت قطعات به شکل یکپارچه19

4-9-1- مقاومت بالا 20

5-9-1- سبکی وزن 20

6-9-1- هزینه تجهیزات متوسط20

7-9-1- هزینه پرداختکاری پایین20

8-9-1- مقاومت در برابر خوردگی بالا20

بخش دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده قبلی21

10-1- شبیه سازی سه بعدی زیرلایه‌های کامپوزیت بافته شده برای صفحه مدارهای چند لایه‌ای21

11-1- شبیه‌سازی تصادفی شکل گیری کامپوزیتهای بافته شده21

12-1- روش میکرو سطح/ ماکرو سطح و مولتی سطح برای آنالیز ورقه‌های کامپوزیت پارچه‌های بافته شده 22

1-12-1- روش میکروسطح / ماکروسطح و مولتی سطح24

13-1- روندهای نمونه برداری برای کامپوزیت‌های بافته شده هشت وجهی سه‌بعدی.. 26

1-13-1- فرایند تولید برای کامپوزیتهای بافته شده سه بعدی28

14-1- تست فریم تصویری تقویت‌های کامپوزیت بافته شده با یک ثبت واتنش میدان کامل29

15-1- مدل‌های میکرو مکانیکی برای رفتار خمش کامپوزیت بافته شده30

بخش سوم: سازه‌های پارچه‌ای32

16-1- سازه‌های پارچه‌ای 32

17-1- خصوصیات مواد نساجی34

18-1- پارچه‌های مورد استفاده در سازه‌های پارچه‌ای35

19-1- انواع سازه‌های پارچه‌ای35

20-1- مزیت‌های سازه‌های پارچه‌ای37

21-1- انتخاب سازه‌های پارچه‌ای37

22-1- کاربردهای امروزه38

فصل دوم: مقایسه خصوصیات مکانیکی پارچه کامپوزیتی با پارچه پیراهنی

بخش اول: روش انجام آزمایشات 42

1-2- مقدمه 42

2-2- معرفی مواد مورد آزمایش42

1-2-2- پارچه کامپوزیتی (سازه پارچه‌ای42

1-1-2-2- خصوصیات پارچه کامپوزیتی 42

2-2-2- پارچه پیراهنی 43

1-2-2-2- خصوصیات پارچه پیراهنی43

3-2- اندازه‌گیری ضخامت با دستگاه44

1-3-2- اندازه‌گیری ضخامت پارچه کامپوزیتی44

2-3-2- اندازه‌گیری ضخامت پارچه پیراهنی 45

4-2- تعریف خواص مکانیکی 46

1-4-2- خاصیت کشسانی و قانون هوک46

5-2- خواص مکانیکی پارچه47

1-5-2- استحکام 47

2-5-2- مقاومت خمشی 47

3-5-2- قابلیت ازدیاد طول48

6-2- طول خمشی 48

1-6-2- سختی خمشی 51

2-6-2- مدول خمشی 51

7-2- استحکام پارچه 52

1-7-2- مقدمه 52

2-7-2- خصوصیات موثر بر خواص استحکامی کششی پارچه52

3-7-2- اندازه‌گیری استحکام پارچه55

4-7-2- اندازه‌گیری استحکام پارچه با باریکه‌ای از پارچه56

بخش دوم: نتایج بدست آمده از آزمایشات58

8-2- محاسبه سختی خمشی58

1-8-2- سختی خمشی پارچه کامپوزیتی در جهت تار58

2-8-2- سختی خمشی پارچه کامپوزیتی در جهت مورب ס4558

3-8-2- سختی خمشی پارچه پیراهنی در جهت تار 59

4-8-2- سختی خمشی پارچه پیراهنی در جهت پود 59

5-8-2- سختی خمشی پارچه پیراهنی در جهت مورب ס4560

9-2- محاسبه استحکام 61

1-9-2- اندازه‌گیری استحکام پارچه کامپوزیتی در جهت تار61

2-9-2- اندازه‌گیری استحکام پارچه کامپوزیتی در جهت مورب ס4562

3-9-2- اندازه‌گیری استحکام پارچه پیراهنی در جهت تار 63

4-9-2- اندازه‌گیری استحکام پارچه پیراهنی در جهت پود 64

5-9-2- اندازه‌گیری استحکام پارچه پیراهنی در جهت مورب ס45 65

10-2- محاسبه سختی برشی66

1-10-2- سختی برشی برای پارچه کامپوزیتی66

2-10-2- سختی برشی برای پارچه پیراهنی66

فصل سوم: نتیجه‌گیری

1-3- مقدمه 67

2-3- مقایسه خواص مکانیکی پارچه پیراهنی و پارچه کامپوزیتی67

3-3- مقایسه خواص ظاهری پارچه پیراهنی و پارچه کامپوزیتی68

4-3- نتایج 68

ضمائم 69

منابع و مآخذ

فهرست منابع فارسی 95

فهرست منابع غیرفارسی 96

فهرست جداول

1-2- جدول: اندازه‌گیری ضخامت پارچه کامپوزیتی44

2-2- جدول: اندازه‌گیری ضخامت پارچه پیراهنی45

3-2- جدول: داده‌های آزمایش پارچه کامپوزیتی در جهت تار61

4-2- جدول: نتایج آماری پارچه کامپوزیتی در جهت تار61

5-2- جدول: داده‌های آزمایش پارچه کامپوزیتی در جهت مورب (o4562

6-2- جدول: نتایج آماری پارچه کامپوزیتی در جهت مورب (o4562

7-2- جدول: داده‌های آزمایش پارچه پیراهنی در جهت تار63

8-2- جدول: نتایج آماری پارچه پیراهنی در جهت تار63

9-2- جدول: داده‌های آزمایش پارچه پیراهنی در جهت پود64

10-2- جدول: نتایج آماری پارچه پیراهنی در جهت پود64

11-2- جدول: داده‌های آزمایش پارچه پیراهنی در جهت مورب (o4565

12-2- جدول: نتایج آماری پارچه پیراهنی در جهت مورب (o4565

1-3- جدول: مقایسه خواص مکانیکی پارچه پیراهنی و پارچه کامپوزیتی67

2-3- جدول: مقایسه خواص ظاهری پارچه پیراهنی و پارچه کامپوزیتی68

فهرست شکل‌ها

1-1- شکل: کامپوزیت طبیعی5

2-1- شکل: کاهگل (خشت7

3-1- شکل: واسطه ارتباط بین الیاف و ماتریس11

4-1- شکل: تفاوت ساختاری بین کامپوزیتها و فلزات12

5-1- شکل: شکل کلی انواع کامپوزیت‌ها15

6-1- شکل: طبقه بندی کامپوزیتها از دیدگاه دیگر18

7-1- شکل: روش چند سطحی برای ساختمان های کامپوزیت پارچه بافته شده25

8-1- شکل: ترمینال حج در عربستان سعودی 32

9-1- شکل: گنبد پارچه‌ای در لندن33

10-1- شکل: استادیوم ورزشی در کالیفرنیا 33

11-1- شکل: ساختار سازه پارچه‌ای34

12-1- شکل: چگونگی تشکیل سازه پارچه‌ای35

13-1- شکل: سازه‌های هوایی36

14-1- شکل: سازه‌های کششی36

15-1- شکل: سقف خانه38

16-1- شکل: گنبد 39

17-1- شکل: سالن‌های نمایش39

18-1- شکل: استادیوم‌های ورزشی40

19-1- شکل: پارکهای تفریحی40

20-1- شکل: سالن نمایشگاه41

1-2- شکل: منحنی تنش- کرنش یک ماده در منطقه‌ای که رفتار کشسان از خود نشان می‌دهد46

2-2- شکل: اصول اندازه گیری خمش پارچه 49

3-2- شکل: روش آزمایشگاهی بررسی خمش پارچه50

4-2- شکل: اثر تاب بر استحکام نخ53

5-2- شکل: دستگاه استحکام سنج کششی پارچه57