پاسخ های تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 همراه با ذکر منبع و صفحه مربوط به طرح سوال

پاسخ های کاملاً تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 همراه با ذکر منبع و صفحه مربوط به طرح سوال در این فایل به 20 سوال تئورهای مدیریت کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت در سال 1393 بصورت تشریحی پاسخ داده شده است همچنین منابع و کتابهای مربوط به طرح 17 سوال از 20 سوال به همراه شماره صفحه آن نیز ذکر گردیده است ضمن اینکه در بخش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
پاسخ های تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 همراه با ذکر منبع و صفحه مربوط به طرح سوال

فروشنده فایل

کد کاربری 19

پاسخ های کاملاً تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 همراه با ذکر منبع و صفحه مربوط به طرح سوال

در این فایل به 20 سوال تئورهای مدیریت کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت در سال 1393 بصورت تشریحی پاسخ داده شده است. همچنین منابع و کتابهای مربوط به طرح 17 سوال از 20 سوال به همراه شماره صفحه آن نیز ذکر گردیده است ضمن اینکه در بخش اول فایل تفکیک سوالات بر حسب شاخه ها و درصد سوالات طرح شده از کتابهای مطرح در این زمینه نیز تحلیل شده است. تهیه این فایل به همه دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مجموعه مدیریت را دارند پیشنهاد می شود.


دانلود پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی

عنوان دانلود پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 25 اسلاید این فایل در زمینه برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی بوده و شامل بخشهای زیر است تعریف تجزیه و تحلیل شغل روش های جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل شغل نوشتن شرح شغل نوشتن ویژگی های شغل (شرایط احراز شغل) تجزیه و تحلیل شغل
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 268 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
دانلود پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

این فایل در زمینه برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی بوده و شامل بخشهای زیر است:

تعریف تجزیه و تحلیل شغل

روش های جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل شغل

نوشتن شرح شغل

نوشتن ویژگی های شغل (شرایط احراز شغل)

تجزیه و تحلیل شغل در دنیای ”بدون شغل“

آینده شرح شغل

کارمند یابی و فر ایند انتخاب

برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی

برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی

برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی

پیش بینی عرضه نیرو ی کار از منابع داخلی سازمان

منابع داخلی نیروی کار

پیش بینی عرضه نیروی کار از منابع خارج از سازمان

کارمند یابی ( شناسائی داوطلبان واجد شرایط)

سازمان های کاریاب به عنوان یک منبع تامین نیروی کار

استخدام نیروی کار ناهمگون

تدوین و استفاده از فرم درخواست کار

فرصت برابر و فرم درخواست کار


پاورپوینت مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 39 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 486 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
پاورپوینت مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نوزدهم این کتاب با عنوان " مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار" در 39 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف خرده فروشی

انواع خرده فروشی

دوره عمر خرده فروشی

خرده فروشی سلف سرویس

خرده فروشی خود – انتخابی

خرده فروشی خدمات کامل

تصمیم در باره بازار هدف

تصمیم در باره ترکیب و تهیه و تامین کالا

انواع ترکیب و عمق کالا

خط مشی تمایزی مطرح شده ورتزل برای خرده فروشان

ابزارهای بازاریابی فروشنده که در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد

خدمات معمول خرده فروشی

فضای عمومی فروشگاه

تصمیم درباره قیمت فروش

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تعریف عمده فروشی

تفاوت بین خرده فروشان و عمده فروشان

انواع عمده فروشان

تصمیمات بازاریابی عمده فروش

انواع اصلی عمده فروشان

روند عمده فروشی

تدارکات بازار

اهداف تدارکات بازار

هزینه های سیستم تدارکات بازار

تصمیمات تدارکات بازار

خرده فروشی فروشگاهی

فروشگاهای اختصاصی

فروشگاه های بزرگ

سوپر مارکت ها

فروشگاه های راحتی

فروشگاه های تخفیف دار

فروشگاه های زیر قیمت

مجاری کارخانه ای.

خرده فروشان زیر قیمت مستقل

کلوپ های انباری یا کلوپ های عمده فروشی.وسیع و بزرگ هستند

فروشگا ههای سوپر

فوق بازارها

نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ

خرده فروشی غیر فروشگاهی

موسسات خرده فروشی


پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

عنوان دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 29 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل شامل پاورپوینت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 539 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هجدهم این کتاب با عنوان " انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی" در 29 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعاریف پایه

دلال

تسهیل کننده

نماینده تولید کننده

بازرگان

خرده فروش

نمایندگی فروش

پرسنل فروش

عمده فروش(توزیع کننده)

کانال های بازاریابی چه هستند؟

چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟

وظایف و جریانات کانال

وظایف و جریانات کانال

تدارک و تخصیص وجوه مورد نیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی

سطوح کانال

کانال سطح صفر

کانال یک سطحی

کانال دوسطحی

تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان

گزینه های اصلی کانال

انواع واسطه موجود

تعداد واسطه

شرایط و مسئولیت های اعضای کانال

ارزیابی گزینه های کانال اصلی

معیارهای کنترل و نظارت

معیار های تطبیقی

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

اهرم پاداش

اهرم مشروعیت

اهرم کارشناسی

اهرم قدرت طرف مقابل

ارزیابی کانال

اصلاح ترتیبات کانال

سیستم های بازاریابی عمودی

انواع سیستم های بازاریابی عمودی

بازاریابی عمودی مشارکتی

بازاریابی عمودی اداری

بازاریابی عمودی قراردادی

انواع سیستم های مشارکت ار زش افزوده قراردادی

زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش

شرکت های تعاونی خرده فروشی

موسسات امتیازی

رقابت نوین در عرصه خرده فروشی

سیستم های بازاریابی افقی

سیستم های بازاریابی چند کاناله

نقش واحدهای منفرد در یک کانال(5تشخیص مک کامون)

مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال

معامله اختصاصی

نواحی اختصاصی

موافقت های الزام آور

حقوق واسطه های مجاز


پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 22 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل شامل
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 403 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل پانزدهم این کتاب با عنوان " مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی " در 22 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

کالا چیست؟

سطوح پنج گانه یک کالا

سلسه مراتب کالا

طبقه بندی کالاها

تصمیمات درباره ترکیب کالاها

عرض ترکیب کالا و طول خط کالای محصولات پی اند جی

تصمیمات درباره خط کالا

تجزیه و تحلیل خط کالا

طول خط کالا

نام تجاری چیست؟

سطوح عقیده مشتریان نسبت به نام تجاری

ارزش ویژه نام تجاری

مزایای رقابتی ارزش ویژه بالای نام تجاری

چالش ها در تعیین نام تجاری

نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری

مزایای تعیین نام تجاری برای فروشنده

خط مشی های نام تجاری

بسته بندی و برچسب زنی


مقاله در باره جایگاه پولشویی در ایران

مقاله در باره ی جایگاه پولشویی در ایران
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
مقاله در باره جایگاه پولشویی در ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله در باره ی جایگاه پولشویی در ایران*

گزارشی پیرامون جایگاه پولشویی در ایران و جهان

پولشویی طبق تعریف سازمان پلیس کیفری ، عبارت است از هر نوع عمل یا اقدام به عمل ، برای مخفی کردن یا تغییر ظاهر و هویت عواید نامشروع ، به طوری که وانمود شود از منابع قانونی سرچشمه گرفته است . در دو ده گذشته ، سازمان های جنایی با بهره مندی از جهانی شدن اقتصاد و تکنولوژی جدید ارتباطی ، از مبادی پولشویی ، موجب اثرات زیانبار و مخرب اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی کشورها گردند قانون جلوه دادن پول های حاصل از فعالیت های غیرقانونی و زیرزمینی ، علاوه بر کاهش اشتغال مولد در کشور و تخریب بازارهای مالی ، موجب افزایش فاصله طبقاتی و فساد سیاسی در کشور خواهد شد و براساس بررسی های انجام شده ، میزان پول کثیف در گردش اقتصاد کشور ، مبلغ 11 میلیارد دلار در سال می باشد . تصویب لایحه مبارزه با پولشویی در دولت اصلاحات و تصویب آن در مجلس هفتم ، از اقداماتی می باشد که می تواند گام مهمی در اجرایی نمودن اصل ( 49 ) قانون اساسی کشور باشد .

ضرورت توجه به پولشویی

« محمد علی ، الف » اقتصاد دان در رابطه با بحث پولشویی می گوید : « فساد مالی ، اقتصادی و به تعبیری کاستلز ، جنایت پدیده اجتماعی می باشد که عمر آن به قدمت بشر می رسد در آثار بسیاری از مورخین می توان سابقه تطهیر پول را از گذشته های دور برداشت نمود . مخفی کردن دارایی ها و جا به جایی ثروت از طرف بازرگانان و تجار در مقابل حکومت انتقال مالکیت یک قطعه زمین تحت عنوان هبه از طرف فروشنده و پرداخت هدایا از طرف خریدار در زمین هایی که حق فروش از آنان سلب شده بود ، از جمله سوابقی است که در تاریخ ثبت شده است . » پولشویی یک پدیده جهانی است که از طریق جامعه مالی بین المللی صورت می گیرد . برای بیان این اهمیت میزان پولشویی در جهان ، به برخی از آمارهای ارائه شده به شرح ذیل اشاره می گردد . براساس گزارش کمیسیون بانکی icc در دهلی نو به تاریخ دسامبر 2003 ، آخرین آماری که از میزان پول حاصل از جنایت ارائه شد ،مبلغی حدود 78 تریلیون دلار اعلام گردید و براساس تحقیق صندوق بین المللی پول ، جمع فعالیت های پولشویی برای تطهیر درآمدهای حاصل از جنایت بین 2 تا 5 درصد درآمد ناخالص داخلی دنیا ( GDP ) را تشکیل می دهد و طبق آمار دیگر در اروپا و آمریکا ، قاچاقچیان در دقیقه 23155 دلار درآمد دارند و موفق می شوند 9/99% آن را به حساب های امن بانکی بسپارند و سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی در سال (1993 ) از تطهیر سالانه دست کم 85 میلیارد دلار سود حاصله از قاچاق مواد مخدر خبر می دهد . « احسان . ک » کارشناس اقتصادی در این زمینه می گوید :

« پولشویی به عنوان یک جرم سازمان یافته و یک عمل مجرمانه نظر بسیاری از تحلیلگران اقتصادی و جامعه شناسی را به خود جلب نموده و آن را از اعمال جنایتکارانه به حساب می آورند . هم اکنون تلاش های بین المللی تحت نظر سازمان ملل متحد در جریان است تا بکوشد از طریق تبادل تجربیات ، مبارزه علیه پولشویی را در جهان نظم ببخشد و در گزارش سال 1993 سازمان ملل آمده است : « خصیصه اصلی تطهیر منافع حاصل از جنایت ، تا حد زیادی نشان دهنده عملیات جنایات سازمان یافته و بین المللی ماهیت جهانی ، خاصیت انعطاف پذیری و سازگاری با شرایط مختلف ، به کارگیری آخرین فناوری ها و کمک های تخصصی ، عملیات ابتکاری و منابع عظیمی که در اختیار آنهاست می باشد . کلید موفقیت و گسترش جنایت جهانی ، انعطاف پذیری و چند کاره سازی است ، هم به لحاظ داخلی ، در هر یک از سازمان های جنایی و هم در ارتباط با دیگر سازمان جنایی » .

تاریخچه پولشویی

واژه پولشویی « money Launderiny » جدیداً وارد مفاهیم اقتصادی و مشمول جرایم گردید. گفته می شود این اصطلاح مالکیت مافیا بر دستگاه های لباسشویی سکه ای در آمریکا گرفته شده است در دهه 1920 گانگسترها مبالغ هنگفتی به صورت نقد از راه اخاذی ، فحشا ، قمار ، قاچاق ، مشروبات الکلی و ... به دست می آوردند و ناچار بودند منبعی برای وجوه غیر قانونی خود معرفی نمایند . یکی از راه های رسیدن به این هدف ، خرید واحدهای تجاری قانونی و تلفیق عایدات غیرقانونی خود با عایدات قانونی و مشروعی بود که آنها از این مرکز تجاری به دست می آوردند . دستگاه های رختشویی سکه ای به این دلیل انتخاب شدند که از طریق این دستگاهها روزانه وجوه نقد زیادی کسب می شد و حساسیتی هم بر نمی انگیخت . در قضیه واترگیت در سال 1973 در آمریکا ، برای نخستین بار اصطلاح پولشویی وارد مطبوعات شد و در سال 1982 ، به متون قضایی و حقوقی آمریکا راه یافت.

تعریف پولشویی

پولشویی فرایندی است که صاحبان دارایی های غیرقانونی ، ثروت و دارایی های خود را به صورت قانونی جلوه می دهند و به عبارتی پول کثیف ، غیرقانونی و نامشروع در چرخه ای از مبادلات قانونی گذارده می شود تا پس از خروج از این چرخه قانونی و تمیز جلوه دهد .


اندازه­ گیری یون کروم (III) در پساب رنگی

روش­های سینتیکی اسپکترفوتومتری از جمله روش­های تجربه دستگاهی به منظور بررسی تغییرات میزان گونه­های موجود در نمونه می­باشند که ضمن دارا بودن صحت، دقت و سرعت عمل بالا دارای هزینه روش بسیار پایین است
دسته بندی نساجی
فرمت فایل doc
حجم فایل 1301 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 67
اندازه­ گیری یون کروم (III) در پساب رنگی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

روش­های سینتیکی- اسپکترفوتومتری از جمله روش­های تجربه دستگاهی به منظور بررسی تغییرات میزان گونه­های موجود در نمونه می­باشند که ضمن دارا بودن صحت، دقت و سرعت عمل بالا دارای هزینه روش بسیار پایین است. این خصوصیات کاربرد این تکنیک را در حد وسیعی برای بررسی رفتار ترکیبات رنگی و چگونگی تخریب وحذف آنها از پساب­های صنعتی میسر می­سازد. نظر به اهمیت ایجاد آلودگی توسط رنگ­های آلی در پساب­های صنعتی ارائه روش­های مناسب و جدید با حداقل هزینه و کارآیی بالا به منظور حذف این گونه ترکیبات مورد نظر پژوهشگران بوده و هست.

در این پروژه علاوه بر ارائه فاکتورهای مؤثر در تخریب رنگ متیلن­بلو می­توان به اندازه­گیری یون کروم که یک ماده سرطان­زاست، پرداخت. یک روش حساس و ساده برای تعیین مقادیر بسیار کم کروم به روش سینتیکی- اسپکتروفوتومتری براساس اثر بازدارندگی کروم در واکنش اکسیدشدن متیلن­بلو توسط پتاسیم نیترات در محیط اسیدی (H2SO4 4 مولار) معرفی شده است. این واکنش به روش اسپکتروفوتومتری و با اندازه­گیری کاهش جذب متیلن­بلو در طول موج 664 نانومتر به روش زمان ثابت استفاده شده است.

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول : اسپکتروفوتومتری

1-1- اساس اسپکتروفوتومتری جذبی14

1-2- جذب تابش 15

1-3- تکنیک­ها و ابزار برای اندازه­گیری جذب تابش ماوراء بنفش و مرئی15

1-4- جنبه­های کمی اندازه­گیریهای جذبی16

1-5- قانون بیر- لامبرت (Beer - Lamberts Law17

1-6- اجزاء دستگاهها برای اندازه­گیری جذبی21

فصل دوم : کاربرد روشهای سینتیکی در اندازه­گیری

2-1- مقدمه 23

2-2- طبقه­بندی روشهای سینتیکی25

2-3- روشهای علمی مطالعه سینتیک واکنشهای شیمیایی27

2-4- غلظت و سرعت واکنشهای شیمیایی 28

2-5- تاثیر قدرت یونی 28

2-6- تاثیر دما 29

2-7- باز دارنده­ها 30

2-8- روشهای سینتیک 30

2-8-1- روشهای دیفرانسیلی 31

2-8-1-1- روش سرعت اولیه31

2-8-1-2- روش زمان ثابت 33

2-8-1-3- روش زمان متغیر34

2-8-2- روشهای انتگرالی 35

2-8-2-1- روش تانژانت 36

2-8-2-2- روش زمان ثابت36

2-8-2-3- روش زمان متغیر37

2-9- صحت دقت و حساسیت روشهای سینتیکی38

فصل سوم: کروم

مقدمه 2

3-1- تعریف چرم 4

3-2- لزوم پوست پیرایی 4

3-3- پوست پیرایی با نمک­های کروم (دباغی کرومی) 5

3-4- تاریخچه پوست پیرایی با نمک­های کروم (III) 5

3-5- معادله واکنش با گاز گوگرد دی اکسید­6

3-6- شیمی نمک­های کروم (III) 6

3-7- شیمی پوست پیرایی با نمک­های کروم (III7

3-8- عامل های بازدارنده (کند کننده8

3-9- مفهوم قدرت بازی 8

3-10- نقش عامل­های کندکننده در پوست پیرایی با نمک­های کروم (III9

3-11- عامل­های مؤثر بر پوست پیرایی کرومی10

3-12- رنگ­آمیزی چرم­10

3-13- نظریه تثبیت رنگینه­ها11

3-14- صنعت چرم سازی و آلودگی محیط زیست11

3-15- منبع­ها و منشأهای پساب کارخانه­های چرم سازی12

فصل چهارم : بخش تجربی

4-1- مواد شیمیایی مورد استفاده40

4-2- تهیه محلول­های مورد استفاده40

4-3- دستگاه های مورد استفاده41

4-4- طیف جذبی 42

4-5- نحوه انجام کار 43

4-6- بررسی پارامترها و بهینه کردن شرایط واکنش 44

4-7- بررسی اثر غلظت سولفوریک اسید 45

4-8- بررسی اثر غلظت متیلن بلو 48

4-9- بررسی اثر غلظت آسکوربیک اسید 51

4-10- شرایط بهینه 54

4-11- روش پیشنهادی برای اندازه گیری کروم 54

فصل پنجم: بحث و نتیجه­گیری

5-1- مقدمه 55

5-2 – بهینه نمودن شرایط 56

منابع ومآخذ 57

فهرست جداول

جدول (3-1). طبقه بندی عمومی روشهای سینتیکی26

جدول (4-1). مواد شیمیایی مورد استفاده40

جدول (4-2). تغییرات بر حسب غلظت های متفاوت H2SO446

جدول (4-3). تغییرات بر حسب غلظت های متفاوت MB48

جدول (4-4). تغییرات برحسب غلظت های متفاوت AA52

فهرست نمودارها

نمودار (4-1) تشخیص طول­موج ماکسیمم رنگ متیلن­بلو 42

نمودار (4-2) اثر تخریب رنگ متیلن بلو بدون حضور کروم (III44

نمودار (4-3). تغییرات بر حسب غلظت های متفاوت H2SO446

نمودار (4-4). تغییرات بر بر حسب غلظت های متفاوت MB48

نمودار (4-5). تغییرات در برحسب غلظت های متفاوت AA52

فهرست اشکال

شکل (2-1) اجزاء دستگاه­ها برای اندازه­گیری جذب تابش21

شکل (3-1) سرعت واکنش نسبت به زمان23

شکل (3-2) روش سرعت اولیه32

شکل (3-3) روش زمان ثابت34

شکل (3-4) روش زمان متغیر35

شکل (3-5) روش تانژانت 36


مقاله درباره ی جامعه پسا صنعتی

مقاله درباره ی جامعه ی پسا صنعتی
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
مقاله درباره ی جامعه پسا صنعتی

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درباره ی جامعه ی پسا صنعتی*

جامعه‌ی اطلاعاتی، جامعه‌ی پساصنعتی، جامعه‌ی دانش محور، جامعه‌ی فکری، جامعه‌ی کامپیوتری: همه‌ی این اصطلاحات برچسب‌هایی هستند برای درک دگرگونی ژرف جوامع صنعتی در بخش پایانی قرن بیستم. صرف نظر از برچسبی که به کار می‌رود، تأکید اصلی همواره بر این نکته است که جوامع صنعتی دارند به شکل تازه‌ای تکامل می‌یابند که در آنها تکنولوژی نقش محوری دارد.

با این همه، برچسب‌ها به جای این که مسأله را روشن کنند ممکن است موجب سردرگمی شوند. به رغم این واقعیت که درباره‌ی این دگرگونی اخیر جامعه در سی سال گذشته بسیار گفته و نوشته‌اند، اصطلاحاتی مانند «جامعه‌ی اطلاعاتی» اکنون بخشی از واژگان رایج به شمار می‌رود، هنوز هم اغلب چندان روشن نیست که این گونه برچسب‌های آسان‌یاب عملاً چه معنایی دارند.

به نظر من، «جامعه‌ی پساصنعتی»، اصطلاح و مفهومی که خود من به کار می‌بردم، مناسب‌ترین اصطلاح است، نه به این دلیل که برچسب راحتی است بلکه به این دلیل که ابزاری است که به عقیده‌ی من می‌توان به کمک آن درک بهتری از عصر ما به دست آورد. من در کتاب ظهور جامعه‌ی پساصنعتی که نخستین بار در سال 1973 منتشر شد، ویژگی‌های جامعه‌ی پساصنعتی را برشمرده‌ام، امروز، پس از گذشت بیش از 25 سال، تقریباً با یقین می‌گویم که بیشتر تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌هایم درست بوده است.

در این کتاب کمتر وارد جزئیات شده‌ و خواهم کوشید ویژگی‌های عمده‌ی جامعه‌ی پساصنعتی را به گونه‌ای ارائه دهم که خواننده‌ی متون تجاری را در دست زدن به قضاوت‌های منطقی و تشخیص صحیح که از ارکان موفقیت تجاری است یاری رساند. هر گاه که خطر «اضافه بار اطلاعاتی» پدیدار می‌شود یا هر گاه که تازه‌ترین نظریه‌ی مدیریت «معجزه‌آسا» به بازار می‌آید. این اصول را به یاد بیاورید.

اصول جدید، سبک‌های جدید زندگی

جامعه‌ی پساصنعتی تصویر یا نتیجه‌ی مستقیم گرایش‌‌های موجود نیست، بلکه یکی از اصول جدید سازمان اجتماعی و تکنولوژیک و شیوه‌های جدید زندگی است، درست همانگونه که روند صنعتی شدن دگرگونی بنیادین شیوه‌ی زندگی کشاورزی را به دنبال داشت. اصول جدید تغییرات عمده‌ای در مفاهیمی ایجاد می‌کنند که برای هر تجارتی اهمیت اساسی دارند: زمان و مکان، بازار، منابع استراتژیک، معنای کار، اهمیت حمل و نقل در مقایسه با ارتباطات، طرح اجتماعی و سازمانی. اصول جدید جامعه‌ی پساصنعتی بر همه‌ی این عناصر حیاتی تجارت عمیقاً تأثیر گذاشته است.

شما خواه در تجارت خصوصی باشید و خواه در خدمات دولتی، آشکارا به این نیاز دارید که سیستم عملیات خود را بر این اساس تنظیم یا در آن تجدیدنظر کنید. این تنظیم اساسی مشکل عمده‌ای است که امروزه با آن روبه‌رو هستیم و یکی از دلایل گرفتار شدن ژاپن در بحران‌های سیاسی و اقتصادی همین است. پیشرفت‌های فنی در اواخر قرن بیستم جامعه‌ای پساصنعتی مبتنی بر اصول جدید ایجاد کرده است اما این واقعیت جدید هنوز به طور کامل در شیوه‌ی تفکر ما و اداره‌ی کسب و کارها نمود نیافته است. نظریه‌های دانشگاهی ما نیز چنین وضعی دارند. به رغم چندین دهه گفت‌وگو درباره‌ی جامعه‌ی پساصنعتی با جامعه‌ی اطلاعاتی، هنوز نتوانسته‌ایم نظریه‌ی فراگیر و کارآمدی درباره‌ی ارزش دانش ـ که معادل امروزی نظریه‌ی ارزش کار در جامعه‌ی صنعتی است ـ بنا نهیم. در دنیای حکومت‌ها و عالم علم، عدم انطباق ـ وجود شکاف میان نظریه و واقعیت ـ لزوماً مهلک نیست گرچه معمولاً اختلالات بسیاری ایجاد می‌کند، اما برای اهل تجارت نه تنها «خواندن» زمان حال بلکه نگاه به آینده فوق‌العاده مهم است، توانایی‌ای که برندگان را از بازندگان متمایز می‌گرداند. شرکت‌هایی که از درک و کاربرد اصول جدید در سیستم‌های عملیاتی خود عاجزند خطر فسیل شدن را به جان می‌خرند، در حالی که آن دسته از کسب و کارهای قدیمی که خود را با شرایط سازگار می‌کنند، نیز کارآفرینان جدید و آگاه که از اصول جدی بهره می‌برند، موفق می‌شوند و رشد می‌کنند.

طرح اجتماعی جدید

در میانه‌ی راه گذار به جامعه‌ی پساصنعتی بودن، نه به معنای از بین رفتن تولید صنعتی یا تولید کالا (جامعه‌ی صنعتی) است، نه پایان تولید غذا و تحصیل روزی از زمین و دریا (جامعه‌ی کشاورزی، جامعه‌ی پیش‌صنعتی). در واقع امروز بیش از هر زمانی غذا تولید می‌شود و برای تغذیه‌ی جمعیت فزاینده‌ی جهان حتی به غذای بیشتری نیاز است. از شمار شاغلان بخش کشاورزی و تولید صنعتی البته به نحو چشمگیری کاسته شده است، اما توسعه‌ی جامعه‌ی پساصنعتی به طور کامل جایگزین هیچ یک نشده و جایگزین اشکال پیشین سازمان اجتماعی نیز نگردیده است. آن چه می‌بینیم همزیستی گونه‌های بیشتری از سازمان اجتماعی، به گونه‌ای سلسله مراتبی، است که بر پیچیدگی جامعه و ماهیت ساختار اجتماعی می‌افزاید.

می‌توان چنین پنداشت که جهان به سه گونه سازمان اجتماعی تقسیم شده است. یکی جامعه‌ی پیش ـ صنعتی است. در جامعه‌ی پیش ـ صنعتی صنایع استخراجی همچون کشاورزی، ماهیگیری، تولید الوار و معدن‌کاوی غالب بود. بیشترین نیروی کار در آفریقا و بخش‌های بزرگی از آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی هنوز هم به این فعالیت‌ها اشتغال دارند که به طور کلی چیزی است که من آن را «بازی علیه طبیعت» می‌نامم؛ زیرا این فعالیت‌ها دستخوش تغییرات شدید آب و هوا، فرسایش خاک، تحلیل رفتن جنگل‌ها یا افزایش استخراج کانی‌ها و فلزات هستند.

سایر نقاط جهان عمدتاً صنعتی و به کار تولید مشغول هستند: کاربرد انرژی در ماشین‌ها برای تولید انبوه کالا. اینها کشورهای ساحلی حوزه‌ی اقیانوس اطلس بوده‌اند: کشورهای اروپای غربی و ایالات متحده، شوروی سابق، بعدها ژاپن. البته امروزه چند کشور در آسیای جنوب شرقی و نیز آمریکای لاتین پا به جامعه‌ی صنعتی گذاشته‌اند. کار در جامعه‌ی صنعتی «بازی در برابر طبیعت مصنوع» است، یعنی بستن انسان به ماشین، یک نظام کار موزون و بسیار هماهنگ.

نوع سوم سازمان اجتماع، سازمان پساصنعتی است. اکثریت نیروی کار دیگر نه در تولید صنعتی یا استخراج کانی‌ها بلکه در فعالیت‌هایی به کار گمارده می‌شوند که توسعاً بخش خدمات نامیده می‌شود. در حال حاضر ایالات متحده، ژاپن و چندین کشور اروپایی به این دسته تعلق دارند. در اینجا بازی، نه بازی علیه طبیعت است و نه بازی انسان علیه ماشین (طبیعت مصنوع) بلکه بازی انسان در برابر انسان است ـ بازی میان افراد در زمین بازی‌ای که تکنولوژی فکری خطوط آن را ترسیم می‌کند.

وقتی قوانین بازی از اساس دگرگون می‌شود، اولویت‌ها و کنش‌ها و بازیگران نیز باید دگرگون بشوند. با طرح اجتماعی جدیدی که امروزه در نیمه‌ی راه بنا نهادن آن هستیم، رویه‌های نهادی و سازمانی ناگزیر از تغییرند. نگاهی نزدیک‌تر به اصول عمده‌ی این طرح اجتماعی نو باید به ما این امکان را بدهد که اولویت‌ها را ارزیابی و در کنش‌ها بازنگری کنیم.

ابعاد پنج‌گانه‌ی جامعه‌ی پساصنعتی

طرح کلی زیر پنج بعد مهم یا اصول طراحی جامعه‌ی پساصنعتی را نشان می‌دهد. این فهرست با این که الزاماً جامع نیست، روی جنبه‌هایی تأکید می‌کند که مستقیماً به تحول تکنولوژیک مربوط می‌شود و تأثیر زیادی بر رفتار شرکت‌ها می‌گذارد.

اصل محوری سازمان اجتماعی: رمزگذاری دانش نظری، تکنولوژی فکری.

بخش اقتصادی غالب: خدمات انسانی، خدمات حرفه‌ای

جغرافیای اجتماعی / زیرساخت ارتباطات

مسائل سیاسی: سیاست علم و آموزش، جهانی شدن اقتصاد

گرایش زمانی: گراش به آینده

اصل محوری سازمان اجتماعی

در شناسایی نظام اجتماعی در حال ظهور که بخشی از آن را تکنولوژی شکل داده است، تنها در گرایش‌های نمایان نیست که به جست‌وجوی درک تغییرات بنیادین اجتماعی می‌پردازیم. می‌توان «گرایش‌های کلان» بی‌شماری را شناسایی کرد و همچنان از سازوکارهای اصلی تحول غافل ماند. سازوکارهای تحول بنیادین در صفت ممیزه و به اصطلاح گره‌ی عصبی، یا عصب‌های مرکزی نظام جدید تجسم یافته است. بنابراین تغییر محوری که در اینجا با آن سروکار داریم تنها فاصله گرفتن از تولید صنعتی، یا گذار از سرمایه و مالکیت به دانش به مثابه‌ی منبع جدید قدرت نیست. مکانیسم زیربنایی در تغییر خصلت خود دانش نهفته است.

همانگونه که در فصل پیش دیدیم، امروزه نوآوری و تحول از رمزگذاری دانش نظری سرچشمه می‌گیرند، نه از فرایند آزمون و خطا یا «صناعتگری خلاقانه». این تغییر هم در ایجاد دانش جدید و هم در تولید کالا و خدمات، فوق‌العاده مهم است. هر جامعه‌ی مدرن به برکت نوآوری و رشد که بنیان آن بر کاربرد دانش نظری استوار است، زندگی می‌کند.

نکته‌ی اساسی این است که در جهان پساصنعتی، دانش و اطلاعات به منابع استراتژیک و دگرگون‌کننده‌ی جامعه تبدیل می‌شوند، درست همان گونه که سرمایه و کار منابع استراتژیک و دگرگون‌کننده‌ی جامعه‌ی صنعتی بودند. شرکت‌هایی که می‌خواهند در کوران رقابت باقی بمانند می‌بایست به دانش و اطلاعات نه به مثابه‌ی یکی از منابع متعدد بلکه به مثابه‌ی مهم‌ترین منبع بنگرند. طبیعتاً کارکنانی که اطلاعات و دانش را به محصولات و خدمات عینی تبدیل می‌کنند می‌بایست از آموزش کافی برخوردار باشند و به طور مستمر بازآموزی شوند.


مقاله فلزات آمورف

طبق آزمایشات مستقل از دما و فشار متغیر، از نظر ترمودینامیکی، مواد سه حالت اصلی مایع، جامد، گاز دارند
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 3170 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
مقاله فلزات آمورف

فروشنده فایل

کد کاربری 15

طبق آزمایشات مستقل از دما و فشار متغیر، از نظر ترمودینامیکی، مواد سه حالت اصلی : مایع، جامد، گاز دارند.

تعیین کنندة هر یک از این حالات درجة آزادی بین اتمها و قید و بند آنها به یکدیگر است و یک مرحله تحول بین هر حالت وجود دارد. تعریف شیشه : یک مایع شیشه ای یا جامد بدون کریستال است که مشخصه های ویسکوزیته و ساختار آن نشان دهندة هم جامد و هم مایع است. به عبارت دیگر شیشه یک جامد در دمای اتاق است زیرا ویسکوزیته آن بیش از حد توازن یعنی 6/14 10 است و از طرف دیگر هنوز یک مایع است زیرا ساختار اتمها و مولکولهای آن یک ساختار بی نظم و شبیه مایع است . جامد از فاز کریستالی به وجود آمده است و یک کریستال از یک نظم دوره‌ای بین اتمها پیروی می کند اما مایع دارای چنین نظمی نیست و یک نظم تصادفی بین اتمها بدون تناوب و دوره خاصی را دارد.

بنابراین می گوییم، شیشه جامد و آمورفی است که اتمهای ساختار آن مانند مایع است. مهمترین مشخصه یک شیشه علاوه بر ساختار آن، پدیده تحول و به وجود آمدن آن است.

فهرست مطالب

فصل اول : فلزات آمورف و آمورف کامپوزیتی1

1-1 مقدمه 2

2-1 فلزات آمورف 6

1-2-1 خواص آلیاژهای آمورف9

2-2-1عمده نقطه ضعف مکانیکی مواد آمورف12

3-1 مکانیزم های تغییر شکل در فلزات آمورف12

1-3-1 تشکیل حجم آزاد13

2-3-1 افزایش دمای موضعی 18

فصل دوم : شکست در فلزات آمورف 23

1-2 شباهت های شکست فلزات آمورف با فلزات کریستالی 24

1-1-2 اثر فشار هیدرواستاتیک روی جریان تنش24

فصل سوم : کامپوزیت کردن جهت بالا بردن پلاستیسیته25

1-3 راهکارهایی برای افزایش پلاستیسیته در آلیاژهای یکپارچه 26

2-3 فلزات آمورف کامپوزیتی 27

1-2-3 مکانیزم تغییرات و افزایش پلاستیسیته توسط ذرات کامپوزیت28

3-3 بهبود پلاستیسیته با استفاده از ذرات تقویت کننده فاز دوم 31

4-3 بررسی باندهای برشی توسط TEM در یک کامپوزیت BMGs 35

1-4-3 انتشار باندهای برشی در کل قطعه39

5-3 انواع مختلف فلزات آمورف کامپوزیتی41

1-5-3 کامپوزیتهای ذره ای42

2-5-3 کامپیوزیتهای In-situ42

6-3 ذرات خارجی تقویت کننده در فلزات شیشه ای توده 42

1-6-3 کامپوزیت حاوی ذرات خارجی تقویت کننده ، تولید به روش تقویتBMG 43

2-6-3 تولید کامپوزیت BMG حاوی ذرات خارجی تقویت کننده با استفاده از فرایند ذوب 44

7-3 فرم In situ کامپوزیت های BMG 45

1-7-3 فرم کاربید In situ در فلزات شیشه ای پایه Zr46

8-3 تشکیل و ساختارها 47

9-3 مکانیزم تشکیل فاز آمورف نانو ساختار شده50

10-3 خواص مکانیکی و رفتار تغییر شکلی آلیاژ های آمورف نانوساختار شده توده 51

11-3 تشکیل و خواص مکانیکی آلیاژ های آمورف خوشه دار توده54

12-3 مقایسه کامپوزیت های ذره ای و In situ56

فصل چهارم :عوامل موثر در ایجاد داکتیلیته بیشتر در مواد آمورف 60

1-4 کریستالیزاسیون 61

1-1-4 اثر بیش از حد کریستالیزاسیون61

2-4 آنیلینگ 62

منابع و مآخذ 64

فهرست تصاویر

تصاویر فصل اول

شکل 1-1: دیاگرام ارتباط بین تغییرات حجم با دما از حالت مذاب تا لحظه گذر از دمای شیشه ای شدن،Tg3

شکل 1-2 : دیاگرام ظرفیت گرمایی فلزات شیشه ای در دمایTg 3

شکل 3-1: منحنی تنش کرنش فلز شیشه ای6

شکل 1-4: تصویریک آلیاژ آمورف (Ni55Pd5Nb20Ti15Zr5) در TEM7

شکل 1-5 : ارتباط بین و Hc10

شکل 1-6 : مقایسه جنس چرخ دنده ها در خصوص مقاومت به سایش11

شکل 1-7 : نشان دهنده پروسه حجم آزاد به وسیله معادله Spaepen15

شکل1-8 : نمودار تنش برشی نرمال در برابر کرنش برشی16

شکل 1-9 : نمودار کرنش برشی در یک باند نسبت به کرنش برشی نهایی17

شکل 1-10 : نمونه تست خمش و روکش کاری قلع برای بررسی باندهای برش نزدیک شکاف 20

شکل1-11: نشان دهنده باندهای برشی نزدیک شکاف در نمونه تست خمش روکش داده شده به وسیله قلع 21

شکل1-12: نشان دهنده حرارت موضعی و ذوب روکش به صورت مهره های کروی

در باندهای برشی22

تصاویر فصل سوم

شکل 1-3 : مکانیزم ممکن برای افزایش دانسیته باند برشی در فلزات شیشه ای23

شکل 2-3 : شکل میدان تنش بین سوراخ ها، در طول فشردن یک فلز متخلخل کشدار24

شکل3-3: اثر ذرات گرافیت تقویت­کننده دریک فلز شیشه­ای پایه Zr برروی دانسیته باند برش درهمسایگی آن 34

شکل4-3 : میکروگرافی TEM از ساختار قلز کامپوزیتی مشخصه پراش در دهانه صفحه[110] در منطقه محور فاز β است 36

شکل 5-3 : مناطق روشن ، تصویر باندهای برشی است. (a) , (b) تصویر یک منطقه یکسان با زاویه عکس‌برداری متفاوت است 37

شکل6-3 : عکس TEM از محل بدون شکل فاز β39

شکل7-3 : ترکیب برخی ازخواص فلزات با کامپوزیت­کردن فلزات 41

شکل8-3 : منحنی های DSC آلیاژ های آمورف Zr-Al-Ti-Ni-Cu و Zr-Al-Cu-Pd49

شکل9-3 : میکروگراف الکترون میدان روشن و الگو های پراش الکترونی آلیاژ های امورف پایه Zr آنیل شده در دمایی درست زیر واکنش اول گرمازا49

شکل10-3: شکل فرایند تشکیل فاز نانوبلورین Zr2(Cu,Pd) احاطه شده با فازآمورف50

شکل11-3: تغییرات Sf ، E و Hv با Vf ترکیبات برای آلیاژ­های آمورف ریختگی توده
Zr-Al-Ni-Cu-Pd51

شکل12-3 : ظاهر سطح شکست کششی آلیاژ امورف ریختگی توده52

شکل 13-3: شکل شماتیکی از حالت شکست کششی برای آلیاژ های آمورف نانوبلورینه شده که خواص مکانیکی بهبود یافته ای را نشان میدهد52

شکل 14-3: منحنی های تنش کرنش فشاری میله های استوانه ای در حالت مخلوط فاز های آمورف و نانو بلورین بلافاصله بعد از ریخته گری53

شکل 15-3 : سطح خارجی میله آمورف نانوبلور شده تحت طویل شدگی 5/2% پلاستیکی... 54

شکل 16-3 : الگوی پراش کوچک زاویه­ اشعه ایکس آلیاژ خوشه ای شده آمورفو اطلاعات آلیاژهای آمورف و نانو بلورین پایه Zr55

شکل 17-3 : منحنی های تنش- کرنش خمشی آلیاژ آمورف خوشه ای 56

شکل 18-3 : نتیجه تست فشار نمونه های گوناگون از فلزات شیشه ای کامپوزیتی با ئرات کامپوزیتی مختلف57

شکل19-3 : نتایج تست فشار فلز شیشه ای Vit1 کامپوزیتی به روش W wire58

تصاویر فصل چهارم

شکل 1-4 : رابطه بین استحکام شکست و افزایش درصد کریستالیزاسیون62


پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده( دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی( فرمت پاورپوینت )قابل ویرایش( تعداد اسلاید 27 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل یازدهم این کتاب با عنوان " دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری " در 27 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید

قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار

قیمت گذاری نفوذ در بازار

استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول

قیمت گذاری خط محصول

قیمت گذاری محصول اختیاری

قیمت گذاری محصول اجباری

قیمت گذاری محصول جانبی

قیمت گذاری مجموعه محصول

استراتژی های تعدیل قیمت

قیمت گذاری تخفیف و پاداش

انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش

قیمت گذاری بخش بندی شده

اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده

قیمت گذاری روانشناختی

قیمت گذاری ترویجی

قیمت گذاری جغرافیایی

استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی

قیمت گذاری پویا

قیمت گذاری بین المللی

انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش

عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا

مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری