دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق تصمیم گیری خرید آنلاین (دیجیتال) (فصل دوم)

چارچوب نظری و سوابق تحقیق تصمیم گیری خرید آنلاین (دیجیتال) (فصل دوم)

چارچوب-نظری-و-سوابق-تحقیق-تصمیم-گیری-خرید-آنلاین-(دیجیتال)-(فصل-دوم)بخشی از متن: مشتریان، مردم یا عملیاتی هستندکه محصول یا نتایج یک عملکرد را مصرف می کنند یا به آنها نیاز دارند و از آنها بهره می برند. در فرهنگ بازار، مشترى فردى است که توانایى و استعداد خرید کالا و یا خدمتى را داشته باشد، که این توانایى و استعداد به صورت توأمان در فرد بروز کرده و انتخاب و عمل خرید...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.