دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم)

مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-سوابق-پژوهشی-تعاریف-و-مفاهیم-بازاریابی-بانکی-(فصل-دوم)بخشی از متن: بانک ها، شریان حیاتی اقتصاد هر کشورند. تلاش مؤسسات مالی و بانکی در سطح جهان در جهت افزایش کارایی است. باید برای جلب و تشویق مردم به پس انداز، جمع آوری سرمایه های کوچک و به کارانداختن آن ها در رشته های تولیدی وخدماتی، نقش مهمی ایفا کنند...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.