دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-عوامل-و-مدل-های-تصمیم-گیری-خرید-(فصل-دوم)بخشی از متن: فرایند خرید مصرف کنندگان ، زنجیره ای از مراحل چند گانه متصل به هم است که شامل جمع آوری اطلاعات، ارزیابی گزبنه ها، خرید و ارزیابی پس از خرید می باشد. از آنجا که خرید آنلاین یک عمل نسبتاً جدید است، این نوع خرید برای مصرف کنندگان نسبت به خرید سنتی با خطر بیشتری درک شده است...دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.