دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش صلاحیت اخلاقی (مارتین و آشتین، 2010)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
تعداد صفحات | 4 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش صلاحیت اخلاقی (مارتین و آشتین، 2010)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
توضیح :
این ابزار 39 گویه دارد و توسط مارتین و آشتین (2010) اعتباریابی شده است. این مقیاس شامل 8 خرده مقیاس است که 6، 7، 4، 3، 4، 6، 7، 2 تعداد گویه های هر خرده مقیاس است. خرده مقیاسها عبارتند از: مراقبت فعال از دیگران، انجام عمل اخلاقی، تعهد به عمل درست، ازخودگذشتگی، تصدیق اشتباهات خود، پذیرش اشتباهات خود، پذیرش اشتباهات دیگران و اعتماد به دیگران.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 39
تعداد مولفه : 8 مولفه (مراقبت فعال از دیگران، انجام عمل اخلاقی، تعهد به عمل درست، ازخودگذشتگی، تصدیق اشتباهات خود، پذیرش اشتباهات خود، پذیرش اشتباهات دیگران و اعتماد به دیگران)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 4
دانلود پرسشنامه استاندارد بی تفاوتی سازمانی (دانایی فرد و همکاران، 1389)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
تعداد صفحات | 3 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
دانلود پرسشنامه استاندارد بی تفاوتی سازمانی (دانایی فرد و همکاران، 1389)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
توضیح :
این پرسشنامه توسط دانایی فرد و همکاران (1389) طراحی گردید که شامل 33 گویه 5 مولفه (بی تفاوتی به مدیر، بی تفاوتی به سازمان، بی تفاوتی به ارباب رجوع، بی تفاوتی به همکار و بی تفاوتی به کار) می باشد.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 33
تعداد مولفه : 5 مولفه (بی تفاوتی به مدیر، بی تفاوتی به سازمان، بی تفاوتی به ارباب رجوع، بی تفاوتی به همکار و بی تفاوتی به کار)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 3
ترجمه مقاله گیاه شوره زار، یک گونه ی گیاهی شوری زی برای کشاورزی پایدار در مناطق بیابانی در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 12 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | |
دسته بندی | مهندسی کشاورزی |
ترجمه مقاله گیاه شوره زار، یک گونه ی گیاهی شوری زی برای کشاورزی پایدار در مناطق بیابانی در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
فایل لاتین: 11 صفحه
فایل ترجمه: 12 صفحه
مقاله مربوط به سال 2014
گیاه شوره زار، یک گونه ی گیاهی شوری زی برای کشاورزی پایدار در مناطق بیابانی:
عنوان لاتین: Saltgrass, a True Halophytic Plant Species for Sustainable Agriculture in Desert Regions
چکیده:
بیابان زایی مداوم از زمین های قابل کشت به دلیل شهرنشینی ، گرم شدن کره زمین، آب و استفاده از آبهایی با درجه شوری کم برای آبیاری، به خصوص در مناطقی که کمبود آب را تجربه کردهاند، است. استفاده از آب با درجه شوری کم برای آبیاری، بیشتر در مورد گیاهانی است که با خاکهای شور و کمبود آب در این مناطق تحت فشار هستند. بنابراین نیاز فوری برای پیداکردن گونههای گیاهی مقاوم در برابر شوری یا خشکسالی برای زنده ماندن یا حفظ شدن تحت چنین شرایط سختی، وجود دارد. چونکه گیاهان بومی تقریبا تحت چنین شرایطی رشد می کنند، و با این تنش ها (یا فشارها) سازگار هستند، آنها بهترین و مناسب ترین انتخاب برای استفاده تحت چنین شرایط سختی هستند. اگر گونههای مقاوم در برابر فشار یا تنش، از این گیاهان بومی به طور موفقیتآمیزی شناسایی شوند، استفاده از آنها توسط تولیدکنندگان باعث صرفه جوییهای قابل توجهی در درآمدها خواهد شد و باعث صرفه جویی قابل توجهی در پول کشور خواهد شد. تحقیقات من در دانشگاه آریزونا در مورد گیاهان شوره زار، گونههای گیاهی شوری زی، نشان داده است که این گیاه یک مقاومت عالی در برابر شوری و خشکی و یک توان بسیار عالی برای چنین شرایط سخت دارد.
پروژه سیستم داروخانه به زبان SQL و VB در 52 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 52 |
حجم | 2 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات |
پ روژه رشته کامپیوتر به زبان SQL و ویژوال بیسیک (سیستم داروخانه)
فهرست منابع
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول
مشخصات و ویژگی های کلی نرم افزار
فرم های مورد استفاده در برنامه
فرم اصلی و صفحه آغازین
منوی ثبت اطلاعات
منوی ثبت نسخه
منوی جستجو
منوی گزارش گیری
منوی درباره ما
فصل دوم
جداول مورد استفاده برنامه در پایگاه داده
جدول مشتری
جدول دارو
جدول نسخه
ارتباط بین جداول
فصل سوم
نمودار ER سطح 1
ارتباط بین موجودیت ها
دیاگرام برنامه در پایگاه داده
فصل چهارم
کدنویسی و توضیح کدها
فرم اصلی 29
فرم ثبت و حذف دارو
کدنویسی دکمه حذف مربوط به فرم ثبت دارو
کدنویسی دکمه برگشت مربوط به فرم ثبت دارو
کدنویسی مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت دارو
فرم ثبت و حذف مشتری
کدنویسی مربوط به دکمه اضافه فرم ثبت مشتری
کدنویسی دکمه حذف مربوط به فرم ثبت مشتری
کدنویسی دکمه برگشت مربوط به فرم ثبت مشتری
کدنویسی مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت مشتری
فرم ثبت و حذف نسخه
کدنویسی مربوط به دکمه اضافه فرم ثبت نسخه
کدنویسی مربوط به دکمه حذف فرم ثبت نسخه
کدنویسی مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت و حذف نسخه
کد نویسی فرم جستجوی دارو
کدنویسی مربوط به دکمه جستجو فرم جستجوی دارو
کدنویسی مربوط به لود شدن فرم جستجوی دارو
کدنویسی فرم جستجوی مشتری
کدنویسی مربوط به دکمه جستجوی فرم جستجوی مشتری
منابع
پروژه سیستم مدرسه به زبان VB و SQL در 54 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 54 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات |
پروژه رشته کامپیوتر به زبان VB و SQL (سیستم مدرسه)
فهرست مطالب
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول
مشخصات و ویژگی های کلی نرم افزار
فرم های مورد استفاده در برنامه
فرم اصلی و صفحه آغازین
فرم ثبت نام
فرم اضافه کردن کلاس
فرم جستجوی کلاس
فرم ثبت و حذف کردن دانش آموز
فرم جستجوی دانش آموز
فرم مربوط به گزارش دانش آموزان
فرم مربوط به گزارش کلاس
فرم درباره ما
قسمت خروج برنامه اصلی
فصل دوم 15
جداول مورد استفاده برنامه در پایگاه داده
جدول دانش آموز
جدول کلاس
جدول ثب نام
ارتباط بین جداول
فصل سوم 22
نمودار ER سطح 1
ارتباط بین موجودیت ها
دیاگرام برنامه در پایگاه داده
فصل چهارم
کدنویسی و توضیح کدها
فرم اصلی 27
کدنویسی مربوط به دکمه ثبت نام فرم ثبت نام
کدنویسی مربوط به هنگام لود شدن فرم ثبت دارو
کدنویسی دکمه برگشت فرم ثبت نام
کدنویسی دکمه حذف فرم ثبت نام
کدنویسی مربوط به لودکردن فرم ثبت نام
کدنویسی مربوط به فرم اضافه و حذف کردن کلاس
کدنویسی مربوط به دکمه ثبت فرم ثبت و حذف کلاس
کدنویسی مربوط به دکمه حذف فرم ثبت و حذف کلاس
کدنویسی دکمه برگشت فرم ثبت و حذف کلاس
کدنویسی زمان لود شدن فرم ثبت و حذف کلاس
کد نویسی فرم جستجوی کلاس
کدنویسی دکمه جستجو بر اساس کد فرم جستجوی کلاس
کدنویسی دکمه جستجو بر اساس نام فرم جستجوی کلاس
کدنویسی دکمه برگشت فرم جستجوی کلاس
کدنویسی زمان لود شدن فرم جستجوی کلاس
کدنویسی فرم حذف و اضافه کردن دانش آموز
کد نویسی دکمه ثبت فرم حذف و اضافه دانش آموز
کدنویسی مربوط به دکمه حذف فرم حذف و اضافه دانش آموز
کدنویسی دکمه برگشت فرم حذف و اضافه دانش آموز
کد نویسی فرم جستجوی دانش آموز
کدنویسی دکمه جستجو بر اساس کد فرم جستجوی دانش آموز
کدنویسی دکمه جستجو بر اساس نام فرم جستجوی دانش آموز
کدنویسی دکمه برگشت فرم جستجوی دانش آموز
کدنویسی زمان لود شدن فرم جستجوی دانش آموز
کدنویسی فرم درباره ما
کدنویسی دکمه برگشت فرم درباره ما
منابع
پروژه سیستم اداره برق به زبان SQL و VB در 54 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 54 |
حجم | 2 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات |
پروژه رشته کامپیوتر به زبان VB و SQL (سیستم اداره برق)
در این پروژه از زبان برنامه نویسی ساده و پرطرفدار ویژوال بیسیک استفاده شده است.
در این پروژه از پایگاه داده SQL 2008 استفاده شده است. (فایل های پایگاه داده با پسوند mdf و ldf)
این پروژه شامل مستندات کامل و اصولی با فرمت word و قابل ویرایش به شرح فهرست زیر است:
پیشگفتار
مقدمه:
فصل اول
مشخصات و ویژگی های کلی نرم افزار
فرم های مورد استفاده در برنامه
فرم اصلی و صفحه آغازین:
فرم ثبت مشترک:
فرم اضافه کردن انشعاب:
فرم جستجوی فیش مشترک یا انشعاب:
فرم ثبت و یا حذف شخص:
فرم جستجوی شخص:
فرم مربوط به گزارش اشخاص :
فصل دوم
جداول مورد استفاده برنامه در پایگاه داده:
جدول شخص:
جدول انشعاب:
جدول ثبت نام(تخصیص انشعاب به شخص):
ارتباط بین جداول:
فصل سوم
نمودار ER سطح 1:
ارتباط بین موجودیت ها:
فصل چهارم
کد نویسی و توضیح کدها:
کد فرم ثبت اشخاص
کد فرم ثبت مشترک
کد فرم ثبت انشعاب
کد فرم جستجوی مشترک
کد فرم جستجوی شخص
کد فرم اصلی
منابع:
گزارش کارآموزی در شبکه بهداشت و درمان در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 31 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | حسابداری |
گزارش کارآموزی در شبکه بهداشت و درمان در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
یکی از اهداف انقلاب فرهنگی ایجاد دگرگونی اساسی در دروس اساسی در دروس علوم انسانی دانشگاهها بود و این امر مستلزم بازنگری منابع درسی و تدوین دروس عملی بود اما اهمیت موضوع اقتضا می کرد که با تدوین دروس عملی در بین واحدهای دانشگاهی سعی در بهتر یادگیری دروس نظری گردد. اما از بین واجدهای عملی می توان به واحد کارآموزی اشاره کرد . در این واحد سعی شده تا واحدهای نظری پاس شده توسط کارآموز دانشجویان را بطور عملی بهتر بیاموزد و بتواند یادگیریهای خویش را افزایش دهد .
فهرست
فصل اول
1-1 موسسات خدماتی
2-1 زمانبندی و نحوه انجام کار
3-1 نحوه انجام کار بطور خلاصه
فصل دوم
1-2 محل شبکه بهداشت و درمان
2- 2 زیر مجموعه های شبکه بهداشت
3-2 زیر مجموعه های شبکه بهداشت
4-2 رئیس شبکه
5-2 تاریخچه شبکه بهداشت و درمان
6-2 تغییرات
7-2 تغییرات در واگذاری
8-2 خانه بهداشت
فصل سوم
1-3 چرخه حسابداری در موسسات خدماتی
2-3 ارکان سازمان
3-3 زیرمجموعه امور مالی
4-3 شرح وظایف
5-3 عامل ذیحساب
6-3 امور مالی
7-3 حسابداری
8-3 دفتر روزنامه
9-3 سند حسابداری
10-3 معین
11-3 منابع درآمد
12-3 انبارداری
13-3 وظایف امین اموال
14-3 شرح وظایف تدارکات
15-3 پرسنل
16-3 پرداختیها
17-3 پرداختیهای جاری
18-3 پرداختی از محل اختصاصی
19-3 پرداختیها از محل ردیف
20-3 تامین پرداختیها
چارت فصول هزینه
اعتبارات هزینهای
22-3 حقوق و دستمزد
23-3 نحوه محاسبه حقوق
24-3 بیمه حقوق پرداختی
25-3 اعتبارات
26-3 بودجه
27-3 ثبت گردش پول
28-3 بستن حسابها
فصل چهارم
1-4 تهیه صورتهای مالی
2-4 تشکیل جلسات شورای سازمان و نحوه اتخاذ تصمیم
3-4 شورای سازمان
4-4 ایران محاسبات کشور
5-4 شورای اقتصادی
6-4 حسابرس
7-4 وظایف حسابرس
مقاله بررسی و تحلیل کاربری اراضی شهری – روستایی با استفاده از تکنوژیهای RS و GLS در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 24 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | جغرافیا |
مقاله بررسی و تحلیل کاربری اراضی شهری – روستایی با استفاده از تکنوژیهای RS و GLS در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
خلاصه:
اهداف این نوشته در بررسی و تحلیل تغییر کاربری اراضی روستایی – شهری، با استفاده از سنجش از دور و سیستمهای اطلاعات جغرافیایی میباشد. در این مطلب، 2 مطالعة چند زمانه در 2 سایت (مکان) مختلف اداره شده است.
اولین سایت شامل سه شهر در Morcco، و دومین سایت در آبادی Al-Ahsa در عربستان سعودی می باشد. هدف اصلی تحقیق اثرات شهرنشینی روی اراضی کشاورزی بوده است. اولین مطالعه روی 6 تصویر از (Spot-HRV) 2 تصویر از هر شهر و دومین مطالعه روی 2 تصویر از Land Sat-TM پایه ریزی شده بود. تصویر بصری از شبیه سازی ماهو.اره یا ما را قادر ساخته بود تا 3 نقشه از طبقه بندی اراضی و مطالعات مربوطه تهیه کنیم.
با استفاده از ابزارهای GLS بطور نسبی تخمین زده شده بود که تغییرات در طول 20 سال اخیر در Aorocco و 14 سال اخیر در Saudi Arabia اتفاق افتاده است. رویهم رفته تغییرات، نحوة تکامل محل پیدایش را روشن ساخته است و نقشه اثبات می کند که شهرنشیتی بطور اساسی اراضی کشاورزی را در امر فعالیتهای زمین خواری تحت فشار قرار داده است.
در نتیجه، RS و GLS با یکدیگر با دادة معینی می توانند، مورد استفاده قرار بگیرند جهت کمک به تصمیم گیرندگان برای آماده سازی نقشه های آتی، بخاطر یافتن گزینه های مناسب برای استقرار شهرسازی.
1. معرفی:
ابزارهای سنجش از دور همراه با GLS جهت جمع آوری، نمایش، ذخیره، تجزریه و تحلیلی و ارائه خروجی داده برای محیط زیست شهری و ...حومه استفاده شده اند، تا برنامه ریزان بتوانند مجموعه های دادة مطمئنی را جهت مدیریت بهتر مناطق شهری و حومة شهری، تهیه کنند.
RS و GLS می توانند استفاده شوند بخصوص در:
- تعیین محل و اندازة مناطق شهری
- توزیع مکانی مجموعه های کاربریهای اراضی مختلف
- شبکه نقل و انتقال اولیه و سازمان مربوطه
- سرشماریهای مختلف – سرشماریهای وابسته و شاخصهای اقتصادی – اجتماعی
- ساختارمناطق شهری برای مخابرات و مطالعات ارزیابی اثرات (ELA)و
- توانایی جهت پایش تغییرات در این خصوص در تمام مدت.
مجموعه دادة 1 و 2 و 6 می تواند از میان نقشه سازی هم پوشانی / کاربری اراضی و بررسی تغییر کاربری اراضی بیرون کشیده شود، که تکنولوژیهای مناسبی از طبقه بندی تصویر، تحلیل و بررسی تغییر استفاده می کند. مجموعههای داده باقیمانده بازهم باید بیشتر توسعه داده شوند کاملاً عملی شوند.
تغییر کاربری اراضی شهری-روستایی پدیدة خیلی بااهمیتی است که مشخصات مناطق شهری و حومة شهری، شهرها و واجه ها در بیابان و مناطق خشک را فرا می گیرند که بطور اساسی از فعالیتهای شهرسازی ناشی می شوند، نتیجة توسعة صنعتی و رشد جمعیت است و همچنین ناشی از مهاجرت می باشد به شهرسازی به عنوان یک موضوع مهم پرداخته شده و باید فشاری که شهرسازی روی اراضی کشاورزی حاشیة ممناطق شهری می آورد، مورد مطالعه قرار بگیرد.
در این متن، 2 مطالعه به نرنیب در کشور Morocco و در کشور عربستان صعودی انجام شده بود که بدین طریق تغییرات کاربری اراضی شهری بررسی شده است. هدف اصلی بررسی تأثیرات شهرسازی روی اراضی کشاورزی در 3 شهر Morocco و در واحه (آبادی) Al-Ahsa در عربستان صعودی می باشد.
اولین مطالعه روی 6 تصویر ماهواره ای پانکروماتیک (2 تصویر برای هر شهر) پایه ریزی شده بود که بوسیلة ماوارة Spot-HRV در طول 2 دهه یعنی (90-1980) بدست آمده بود. دومین مطالعه مربوط به آبادی Al-Ahsa در عربستان صعودی بود که روی 2 تصویر ماهواره ای چند طیفی از
Landsat-TM در طول 2 دوره زمانی، یعنی 1987 و 2001 پایه ریزی شده بود. در این 2 مورد مطالعاتی، نقشه های توپوگرافی، و مشاهدات میدانی متداول نیز استفاده شده بود.
روش شناسی پذیرفته شده شامل 4 مرحله بدین شرح است.
1. مطالعة جغرافیایی متمرکز. 2. بازنگری گسترده از روشهای بررسی تغییر کاربری اراضی 3. تفسیر بصری از تصویر ماهواره ای جهت تهیة نقشه های کاربری اراضی 4. تجزیه و تحلیل مکانی و مدلسازی از نتایج سنجش از دور.
2. تکنیکهای بررسی تغییر کاربری اراضی:
1-2. روشهای بررسی تغییر کاربری اراضی:
یک شرط لازم برای بررسی مزمن تغییر، یک موضوع ثبت شدة صحیح و با دقت از تصویر ماواره ای، همچنین ارائة بیکسهای رویهم قرار گرفتند از یک مکان مشابه می باشد. یک طیف گسترده از تکنیکهایی وجود دارد که برای بررسی تغییر کاربری اراضی مناطق شهری استفاده شده اند. این تکنیکها می توانند به دسته های زیر تقسیم شوند:
تصویر مرکب، مقایسه (سنجش) تصویر، سنجش یا مقایسة تصاویر طبقه بندی شده، ترکیب تصاویر طبقه بندی شده، طبقه بندی رادار.
1-1-2- روش تصویر مرکب چند داده ای:
تصاویر از دوره های زمانی مختلف را می توان ترکیب کرد و شکل یک تصویر منفرد مرکب را درآورد، در این صورت شاید تغییرات را بتوان از طریق تنوع در شن خاکستری یا رنگ تصویر استنتاج کرده روش افزایشی اغلب، بارها، برای بررسی تغییر بکار گرفته می شود که این روش شامل: هم پوشانی تصویر، تفاضل تصویر، نسبت گیری تصویر، فهرست پوشش گیاهی می باشد. نقش روش افزایشی در تحت فشار قرار دادن مناطقی است که تغییر نیافته اند و افزایش مناطقی است که تغییر یافته اند. این تصویر ترکیبی سپس طبقه بندی می شود. روش افزایشی می تواند بدین صورت تشریح شود:
- هم پوشانی تصویر، ترکیب 2 تصویر است، که برای رنگهای مختلف تعیین شده اند.
- تفاضل تصویر، شامل تفریق 2 تصویر یا 2 باند پیکسل بوسیلة پیکسل است (Pixel: کوچکترین واحد تبدیل به نقشه).
- نسبت گیری تصویر روی تقسیم باندها برای تولید تصویر نسبت گیری شده پایه ریزی شده.
- فهرست پوشش گیاهی جهت تناوب قائل شدن بین پوشش گیاهی و خاک بستر، بکار گرفته می شود.
2-1-2- روش سنجش (مقایسه) تصویر:
یک مقایسه می تواند تمایزی را بین تصاویر ماهواره ای جداگانه بریا زمانهای مختلف بوجود آورد. این تصاویر شاید تن خاکستری یک باند منفرد باشند یا تصاویر رتگی مرکب از چند باند باشند. تنوع تصاویر بین سیگنالهای زمانی – وقوع تغییر پوشش زمینی است.
آزمون آرکی تایپهای زنانه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 16 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
آزمون آرکی تایپهای زنانه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها: 13
محدوده امتیاز: دارد
پاسخنامه: دارد
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
دستورالعمل
لطفاً پاسخ خود را مطابق با هر سوال در هر گروه پاسخنامه پر کنید.
هر گروه از سوالات 1 – 13 هفت بند دارد.
هر بند را با دقت بخوانید و دقت کنید که در حال حاضر کدام بند در نظر شما درستتر میآید. کنار هر بند، امتیازی را که برایش در نظر میگیرید بنویسید. (بین 2 – 3)
باید دقت کنید که جوابهای ما در زمانهای متفاوت از زندگی، متفاوت است وآنچه که در این تست به طور کلی باید پاسخ بدهید مربوط به زمان حال است نه زمانهای گذشته یا احساساتی که در گذشته داشتهاید.
درباره پاسخ دادن به سوالات کلی باید با خود بیندیشید که شما در حال حاضر تصمیم میگیرید که تا چه حد موافق یا مخالف با هر بند عمل کنید؟
محدوده امتیاز:
3 = 90% یا بیشتر (معمولا همیشه) درست است.
2 = 89% - 70 (بیشتر مواقع) درست است.
1 = 69% - 50 (نیمی از مواقع) درست است.
1- (منفی 1) : کمتر از 50% درست است
2- (منفی 2) : درست نیست.
سوال یک: ظاهر و سر وضع
(-----) A: از آنجائی که ترجیح میدهم به جای بیرون رفتن، در خانه و با خانواده باشم، و زیاد از خانه خارج نمیشوم، لباس و آرایشم اصلا مهم نیست.
(-----) B: من لباسهای راحت تر مثل تیشرت و جین را به لباسهای تنگتر و شیکتر، ترجیح می دهم.
(-----) C: من لباسهایی زیبا احتمالا با طرحهای گلدار و یا چاپی میپوشم، که شاید دارای زوائد و تزئیناتی هم باشند که با احساسات دخترانه من تطابق بیشتری دارند، حتی اگر بنظر بیاید آرایش و لباس من غیر معمول و غیر متعارف است (مثل همه نیست)
(-----) D: سبک لباس پوشیدن من محافظه کارانه است. ترجیح میدهم مطابق عرف و رسمی لباس بپوشم و آرایشی سبک داشته باشم. کت و شلوار و لباسهای رسمی را به لباسهای تن نما ترجیح میدهم، کمتر از کفش پاشنه بلند استفاده میکنم، با حداقل جواهرات - غیر از حلقه ازدواجم.
(-----) E: من عاشق این هستم که خیلی زنانه و جذاب لباس بپوشم و آرایش کنم و طرز لباس پوشیدنم جذابیتهای وجودم را کاملا نشان بدهد. دوست دارم جواهراتم را با دقت و سلیقه انتخاب کنم، همچنین روسریهای رنگین ابریشمی را که برای ست کردن با لباسهایم استفاده می کنم.
(-----) F: من به پیروی از مد علاقهای ندارم و لباسهای سنتی و کلاسیک را ترجیح میدهم- برخی ممکن است لباس پوشیدنم را به سبک لباس پوشیدن مردانه نزدیک بدانند- در حقیقت با لباس پوشیدن به سبک مردانه احساس بهتری دارم.
(-----) G: من ترجیح میدهم لباس کارایی بیشتری داشته باشد تا اینکه مد روز باشد، من علاقه مند به جلب توجه دیگران به سمت خودم با نوع لباس پوشیدنم نیستم، بنابراین من سبک لباس پوشیدن بسیار ساده را در رنگهای خنثی ترجیح میدهم.
سوال دو : تناسب اندام
(-----) A: من زیاد به زیبایی اندامم فکر نمیکنم. من بیشتر به افکار و ایدههایم فکر میکنم تا اینکه توجه خاصی به اندامم داشته باشم.
(-----) B: بدن من نیاز به ورزش منظم دارد- آمادگی جسمانی به عنوان یک اولویت در زندگی من است. وقتی بدنم ورزشکاری و فعال است احساس خوبی دارم. با اینکه لمسهای بی هدف معمولی برایم مشکلی ندارد اما علاقمند به نوازش نیستم و یک فاصله عاطفی را ترجیح می دهم.
(-----) C: من دوست دارم که بدنم را آنهایی که دوستشان دارم لمس کنند. من از تماس فیزیکی، به طور منظم، در تعامل با کسانی که دوستشان دارم لذت میبرم. من دوست دارم با استفاده از عطر، لوسیون، کرم پوستم را شبیه پوست نوزاد نرم و لمس کنم.
(-----) D: من زیاد با بدنم ارتباط ندارم و زیاد بر آن تمرکز نمیکنم. صادقانه بگویم، توجه من به بدنم مورد تمرکز و – در آگاهی هشیار من نیست- به همان اندازه از آن آگاهی دارم که از افکار درونی ام، رویاها و خیالاتم.
(-----) E: من اصلا راحت نیستم راجع به بدنم حرف بزنم. من زیاد علاقه مند به تمرکز بر بدنم نیستم، چیزهای مهم تری هستند که باید به آنها فکر کنم- فعالیتهایم در : سازمان ها، جلسات و مسائل خانوادهام.
(-----) F: بدن من برای تربیت کودک ساخته شده است- نگه داشتن، بغل کردن. این نوع از لمس لذت بیش از همه به من می دهد. من در مورد رابطه جنسی خودم را نگران نمی کنم- مگر اینکه من به دنبال به داشتن فرزند دیگری باشم، من دوست دارم تن ام را باردار و حامله ببینم این فرایندیست که من می پرستم.
(-----) G: مراقبت از بدن من به شیوهای شبیه همان مراقبتیست که از خانهام دارم. من بیشتر از این که بدنم باید به خوبی وظایف و توانایی هایش را انجام دهد، به بدنم فکر نمیکنم. من از لمس توسط شوهرم، وقتی مورد مهر واقع میشوم، لذت میبرم. بدنم بیشتر از این، چیزی نیست که تمرکزم را به خود اختصاص دهد.
پرسشنامه عمل به باورهای دینی (معبد) فرم کوتاه 25 سوالی در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرم doc
تعداد صفحات | 4 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
پرسشنامه عمل به باورهای دینی (معبد) فرم کوتاه 25 سوالی در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرم doc
آزمون معبد 25 سوالی، (عمل نه اعتقاد و نگرش) به باورهای اسلامی را اندازه می گیرد. مواد آزمون در 4 حوزه عمل به واجبات، عمل به مستحبات، فعالیت های مذهبی( عضویت در گروه های مذهبی و...) و در نظر گرفتن مذهب در تصمیم گیری ها و انتخاب های زندگی قرار دارد. سوالات آزمون با توجه به رفتاری های دینی رایج در جوانان متدین به اسلام انتخاب شده است. هر سوال 5 گزینه دارد که از صفر تا چهار نمره گذاری می شود. بنابراین نمره صفر به معنی عمل نکردن به هیچ یک از باورهای دینی و بیشترین نمره (100) نشان دهنده عمل به همه باورهای دینی به حساب می آید.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها: 25
تعداد مولفه: مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc