پروپزال رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری با سلامت روانی امدادگران در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 23 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی |
پروپزال رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری با سلامت روانی امدادگران در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پروپزال کارشناسی ارشد شامل:
مقدمه و بیان مساله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف اصلی و فرعی پژوهش
سوالات پژوهش
فرضیه های پژوهش
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
پیشینه پژوهش
طرح پژوهش
جامعه و نمونه پژوهش
روش نمونه گیری
ابزار های پژوهش
روش جمع آوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل داده ها
منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA
فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد.
قسمت هایی از پروپزال:
مقدمه
امروزه بهداشت روانی مسألهای است که در کشورهای توسعه یافته مورد توجه فراوانی قرار می گیرد. سازمان بهداشت جهانی، بهداشت روانی را اینگونه تعریف می کند: "بهداشت روانی در درون مفهوم کلی بهداشت قرار دارد و بهداشت یعنی توانایی کامل برای ایفای نقش های روانی و جسمی، بهداشت به معنای نبود بیماری یا عقب ماندگی نیست". در واقع بهداشت روانی به معنای تواناسازی مردم برای بهبود افزایش تسلط بر سلامتشان می باشد (سازمان بهداشت جهانی، 2005).
اخیراً مشکلات سلامت روان بیشتر شده و یا اینکه بشر بیشتر به آن توجه کرده است. رسیدن به آرامش و اطمینان و دوری از افسردگی و اضطراب از اساسیترین نیازهای فطری آدمی و از دیرباز جزو مسائل اساسی بشر بودهاست. همین مسئله موجب شده تا در ادیان الهی و آیینهای کهن بشری، ضمن تشریح علل آرامش روحی و روانی، راهکارهایی برای پاسخ به این نیاز اساسی بشر ارائه شود. از طرف دیگر، بهداشت و سلامت روانی یکی از نیازهای اجتماعی نیز هست؛ چراکه عملکرد مطلوب جامعه مستلزم برخورداری از افرادی است که از نظر سلامت و بهداشت روانی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند (محمدپور، 1388). در زمینه عوامل اثرگذار بر سلامت روانی مطالعات بسیاری صورت گرفته و نقش عوامل مختلفی به عنوان عوامل پیش بینی کننده سلامت روانی در بین افراد مشخص شده که در این بین می توان به نقش عواملی همچون هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری اشاره کرد (رضوی، نظیری و قنبری، 1390؛ مک لین، 2006 و استرازدنیز و همکاران، 2008؛ کرمی و زکی یی، 1391). فردی که توانایی درک هیجانات خود و دیگران را دارا باشد و بتواند مدیریت آنها را در روابط خویش انجام دهد، به عبارتی از سطحی نسبتا بالا از هوش هیجانی برخوردار باشد و در موقعیت های استرس زای زندگی از حمایت افراد دیگر برخوردار شود و در موقعیت های مختلف حالت تعادل روانی اجتماعی خویش را برقرار سازد و در مواجهه با مسایل حالت انعطاف برای سازگاری با مسایل را داشته باشد و به نحوی تاب تحمل و کنارآمدن سازگارانه با آنها را داشته باشد البته به شکل فعال در جهت سازگاری عمل نماید می تواند از سلمت روانی بالاتری نسبت به سایر افراد برخوردار باشد و به نحوی بر اساس داشتن این موارد و ویژگی ها می توان سلامت روانی فرد را پیش بینی نمود.
در نهایت می توان بیان داشت که بر اساس اهمیت درک مسایل و عوامل تاثیرگذار بر سلامت روانی افراد، مطالعهی حاضر به دنبال دست دادن به درکی روشن از نقش عوامل اثرگذار بر سلامت روانی افرد و خصوصاً نقش عوامل هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری می باشد.
فرضیه های پژوهش
پروپزال رابطه سبک های دلبستگی، هیجان خواهی و هوش هیجانی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 23 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی |
پروپزال رابطه سبک های دلبستگی، هیجان خواهی و هوش هیجانی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پروپزال کارشناسی ارشد شامل:
مقدمه و بیان مساله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف اصلی و فرعی پژوهش
سوالات پژوهش
فرضیه های پژوهش
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
پیشینه پژوهش
طرح پژوهش
جامعه و نمونه پژوهش
روش نمونه گیری
ابزار های پژوهش
روش جمع آوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل داده ها
منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA
فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد.
قسمت هایی از پروپزال:
بیان مساله
سوء مصرف مواد یکی از بزرگترین مشکلات عصر حاضر جامعه بشری می باشد که گستره ای جهانی پیدا کرده است. مصیبتی که میلیون ها زندگی را ویران و سرمایه های کلان ملی را صرف مبارزه و یا جبران صدمات ناشی از آن می نماید. هر روز بر شمار قربانیان سوء مصرف کننده مواد افزوده میشود و عوارض آن شامل اختلالات جسمی، روانی، خانوادگی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، همه مرزهای فرهنگی، را در می نوردد و سلامت فرد و جامعه را مورد تهدید قرار میدهد (مهرابی زاده، فتحی و زرگر، 1387). بر این اساس میتوان بیان داشت که مصرف مواد یکی از مشکلات عمده بهداشتی و اجتماعی جوامع امروزی به ویژه در کشورهای در حال توسعه است. چرا که گرایش روز افزون به مصرف مواد یکی از مشکلات مهم اجتماعی است، به ویژه با کاهش سن اعتیاد و رواج آن در میان نوجوانان (شاهسوند، 1385) ضرورت چاره اندیشی بیشتر احساس میشود. از آنجا که آمارهای سن شروع مصرف مواد در حال کاهش و متمرکز بر دانش آموزان و دانشجویان است، توجه به میزان آمادگی برای اعتیاد این قشر و شناسایی متغیرهای مرتبط با آن بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
میتوان اعتیاد را بیماری جسمانی-روانی-اجتماعی دانست که در شکلگیری آن زمینه های پیش اعتیادی متعددی نقش اساسی ایفا می کنند (گلانتر[1]، 2006). وابستگی به مواد یا به اصطلاح اعتیاد به مواد مخدر در همه مشاغل، سطوح تحصیلی و طبقه اقتصادی اجتماعی دیده می شود و مختص به افراد و اقشار خاصی نمی باشد (زرگر، نجاریان و نعامی، 1387). هر روز از طریق رسانه های جمعی، دوستان و آشنایان اخبار گوناگونی از افزایش میزان مصرف مواد مخدر، افزایش معتادان و مشکلات ناشی از آن شنیده می شود. که دلالت بر این امر دارد که مشکل اعتیاد مختص جامعه کنونی نیست، بلکه پدیده ای جهانی است. نکته مهمی که در رابطه با اعتیاد باید مدنظر داشت این است که اعتیاد یک پدیده چند بعدی است، یعنی عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند تا یک فرد معتاد شود و به اعتیاد خود ادامه دهد و حتی بعد از اینکه ظاهراً درمان شد به حالت اول بازگردد (چارلز و داچن[2]، ترجمه رنجگر، 1383). بر اساس این نکته که عوامل متعددی در شکلگیری، مداومت یا عود اعتیاد در محیط های گوناگون اثرگذار است و همچنین این امر که اعتیاد در همه اقشار، گروه ها و طبقات فردی، قومی، فرهنگی و اجتماعی میتواند بروز نماید، پژوهشگر را بر آن داشت تا حرکتی در راستای شناسایی بیشتر برخی عوامل موثر و زمینه ساز اعتیاد نماید.
[1]. Galanter
[2]. Charlz., & Dachen
فرضیه های پژوهش
پروپزال رابطه گرایش های مذهبی و هوش معنوی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 50 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی |
پروپزال رابطه گرایش های مذهبی و هوش معنوی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پروپزال کارشناسی ارشد شامل:
مقدمه و بیان مساله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف اصلی و فرعی پژوهش
سوالات پژوهش
فرضیه های پژوهش
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
پیشینه پژوهش
طرح پژوهش
جامعه و نمونه پژوهش
روش نمونه گیری
ابزار های پژوهش
روش جمع آوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل داده ها
منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA
فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد.
قسمت هایی از پروپزال:
اهمیت و ضرورت پژوهش
یکی از سازه های روانشناختی که در دهه های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ،سازه انگیزه پیشرفت است روانشناسان ، ضرورت توجه به انگیزش در تعلیم و تربیت را به دلیل ارتباط موثرآن با یادگیری های جدید ، مهارت ها، راهبرد ها و رفتار ها متذکر شده اند. به علت تأثیر انگیزش بر تمامی ابعاد رشد، یادگیری و آموزش، توانمند سازی علمی و عملی ، دست اندرکاران تعلیم و تربیت، انجام پژوهشهای بنیادی و کیفی، درزمینه های مختلف انگیزشی ضرورتی گریزناپذیر است (پنتریج و شانک ،2002،،شهر آرا،1385).
بشر بدون انگیزه پیشرفت قادر نبود از حد زندگی اولیه اش ، در آغاز پیدایش گامی فراتر بنهد و به چنین تحولاتی شگرفی نایل آید ( پور درویشی، 1377).
به برکت افراد پیشرفت گرا ، هرروز اندیشه های نو و سایل جدید، خلق می شود و به ثبات و زندگی انسان ها سامان داده می شود ، دیوید مک کللند با بررسی بسیار دقیق متوجه شد که وضع اقلیمی یک منطقه نمی تواند عامل مهمی در توسعه اقتصادی باشد ورشد جمعیت ، غالبا با کاهش توسعه اقتصادی همراه است ، مک کللند به این نتیجه رسید که رشد اقتصادی یک جامعه به میزان انگیزه پیشرفت افراد بستگی دارد ، او معتقد است در کشور هایی که والدین ، انگیزه پیشرفت را در کودکان خود پرورش داده اند در بزرگسالی این افراد دارای انگیزه پیشر فت بالا شده اند و به رشد اقتصادی کشور خود کمک کرده اند ( نقل از ستیدز و لیمان[1]، 1987، مترجم علوی، 1373) .
دانش آموزان در مرحله انتقال از دوره نوجوانی به بزرگسالی، علاوه برافزایش انگیزش درسی وتحصیلی ، باید سعی کنند یک مجموعه از ارزشهای معنوی ومذهبی را در زندگی فر دی واجتماعی بپذیرند. تا بتواند از آنها در شرایط مشکلزای زندگی استفاده کنند. وبا آن ارزش ها به مقابله با مشکلات بپردازند تا در زندگی خود به رشد وتعا لی معنوی ومذهبی دست پیدا کنند. و بی هدفی وبی معنایی در زندگی را با پرداختن به ابعاد معنوی ومذهبی از خود دور سازند .
ضرورت توجه به انگیزه پیشرفت که می تواند ، در رشد و شکوفایی ، نوجوانان ، از نظر تحصیلی، اجتمایی ،رفتاری ،اخلاقی ،مذهبی اثرات بسیار مهمی داشته باشد . به جهت تاثیر ات قابل ملا حظه انگیزه پیشرفت در موفقیت های تحصیلی دانش آموزان در دهه های اخیر، روانشناسان به بررسی عوامل موثر بر انگیزه پیشرفت پرداخته اند و پژوهش های متعددی در این زمینه ،انجام شده است .
زیرا کشف و بررسی عوامل موثر، بر انگیزه پیشرفت در نهایت به شناسایی بهتر و پیش بینی این متغیر ها در محیط های آموزشی منجرمی شود . و با شناسایی متغیر های پیش بین، انگیزه پیشرفت ،از یک سوء امکان جلوگیری از عواقب شکست در مدرسه و ایجاد محیطی مطلوب برای یادگیری دانش آموزان ،در کشورمان فراهم می شود. از سویی دیگر توجه داشتن به شناخت، عوامل موثر در انگیزه پیشر فت به ایجاد روش های مناسب و تاکید به اولویت های کاربردی این روش منجر خواهد شد. ضمن آنکه کوشش در راه دستیابی به اطلاعاتی است ،که راهبرد های علمی وعملی مهمی، در اختیار مراکز آموزش و پرورش و همه کسانی که به نحوی باتعلیم وتربیت دانش آموزان ودانشجو یان ارتباط دارند قرار دهد. توجه به انگیزه پیشرفت در رشد و شکوفایی اخلاقی ،مذهبی، رفتاری، ، افزایش مهارت های تحصیلی، و روابط اجتمایی و .....نوجوانان ضرورت ،گریز ناپذیر است .
دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی که نقش حساس و مهمی دررشدوتوسعه اجتماعی ،اقتصادی.فر هنگی ،اقتصادی.... دارند ، افزایش انگیزه پیشرفت در دانش آموزان با توجه به رویکرد های جدید انگیزشی در مدارس و به کارگیری راهکار های کاربردی مبنی بر پژوهش های علمی می تواند برای دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی که نقش حساس و مهمی دررشدوتوسعه اجتماعی ،اقتصادی.فر هنگی ،اقتصادی.... ایران اسلامی دارند اثرات قابل ملا حظه ای را داشته باشد زیرا یکی از شایع ترین مشکلات در بین دانشجویان ودانش آموزان در حال حاضر ، کاهش انگیزه پیشر فت در بعد پیشرفت تحصیلی، است ، این موضوع دارای ابعاد بسیار زیادی است،و در ارتباط با انواع متغیر های قابل بررسی می باشد.
رابطه انگیزه پیشرفت با گرایش های مذ هبی (اسلام شیعی )وهوش معنوی چیست ؟این مبهم میباشد .آیا این متغیر ها میتوانند از عوامل پیش بینی کننده انگیزه پیشرفت باشند؟واینکه کدامیک از این متغیر ها درصد بالاتری در پیش بینی انگیزه پیشرفت دارند.آیا این متغیرها باتوجه به جنسیت تفاوت دارند؟ پاسخ این سوالات مبهم است وپژوهشگر با توجه به علا قه خاصی که به بررسی موضوعات معنوی و مذهبی دارد، این پژوهش را انتخاب کرده است.
1-3-هدف اصلی
1-تعیین رابطه بین گرایشهای مذهبی و هوش معنوی باانگیزه پیشرفت دردانش آموزان .
1-3-1هدف های اختصاصی
1)تعیین رابطه بین گرایش های مذهبی باهوش معنوی
2 )تعیین رابطه گرایش های مذهبی با انگیزه پیشرفت
3-تعیین رابطه بین انگیزه پیشرفث با هوش معنوی
4-مشخص کردن تفاوت بین گرایش های مذهبی دانش آموزان دختروپسر
5-مشخص کردن تفاوت بین انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختروپسر
6-مشخص کردن تفاوت بین هوش معنوی دانش آموزان دختر وپسر
7-تعیین سهم هر یک از دو متغیرگرایش های مذ هبی وهوش معنوی درپیش بینی انگیزه پیشرفت
1-4-سوالات پژوهش
سوال اصلی : آِیا بین گرایش های مذ هبی وانگیزه پیشرفت با هوش معنوی دردانش آموزان رابطه وجود دارد
سوالات اختصاصی تحقیق:
1- آیا بین گرایش های مذهبی وانگیزه پیشرفت در دانش آموزان رابطه وجود دارد ؟
2-آیا بین گرایش های مذهبی وهوش معنوی در دانش آموزان رابطه وجود دارد؟
3- آیا بین انگیزه پیشرفت و هوش معنوی در دانش آموزان رابطه وجود دارد؟
4- آیا بین گرایش های مذهبی دانش آموزان دخترو پسر وجود دارد؟
5- انگیزه پیشرفت دردانش آموزان مذکرومونث وجود دارد ؟
6-هوش معنوی دردانش آموزان مذکر ومونث متفاوت است ؟
7-سهم گرایش های مذ هبی وهوش معنوی درپیش بینی انگیزه پیشرفت چقدر است؟
1-Setiz & liman
دانلود پرسشنامه استاندارد خانواده گرایی (استیدل و کانتریراس، 2003)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
تعداد صفحات | 4 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
دانلود پرسشنامه استاندارد خانواده گرایی (استیدل و کانتریراس، 2003)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
توضیح :
این مقیاس توسط استیدل و کانتریراس (2003) بر اساس چهار بعد (مقدم بودن خانواده بر فرد، هم پیوندی خانوادگی، افتخار و شرافت خانوادگی و مطیع خانواده بودن) و با استفاده از مقیاسهای برادیس (1959)، کولار، آرنولد و گونزالز (1995)، فولیگنی، تسنگ و لام (1999) و گینس و همکاران (1997، برگرفته از استیدل کانتریراس، 2003 )، تدوین شد که شامل 18 ماده است. این مقیاس در طیف لیکرت 10 رتبهای (از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم) مرتب شده است. نمره های این مقیاس بین 18 تا 180 متغیر میباشد و نمرة بالا، میزان بالای خانواده گرایی افراد را نشان می دهد.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 16
تعداد مولفه : 3 مولفه (حمایت خانوادگی، افتخار و شرافت خانوادگی و مطیع خانواده بودن)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 4
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سیستم سوخت رسانی رشته مکانیک خودرو در فنی و حرفه ای دارای 20سوال
تعداد صفحات | 3 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | نمونه سوال آزمون |
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سیستم سوخت رسانی رشته مکانیک خودرو در فنی و حرفه ای دارای 20سوال همراه با پاسخنامه
بخشی از سوالات :
الف) فراریت ب) مقاومت در مقابل خودسوزی ج) مقومت درمقابل سرما د)مورد الف وب
الف) خروجی پمپ پایین تر ازورودی قراردارد. ب) خروجی پمپ بالاتر ازورودی قراردارد.
ج)ToP د)in put
3- کدام یک ازگزینه های زیر معرف احتراق زود رس است؟
الف)شروع شدن احتراق قبل از جرقه زدن شمع ب)اشتعال خود به خود
ج) تبخیر شدن سوخت د)قفل گازی
4- تعریف قفل گازی .....؟
الف) هوا گرفتن سوخت ب) خود سوزی ج) تبدیل شدن بنزین ازمایع به گاز در اثرگرما
د) نشتی سوپاپ ورودی پمپ بنزین مکانیکی
5- انواع کاربراتور ازنظر وینتوری........؟
الف) ثابت ب)متغیر ج) الف وب د)نا متعادل
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره برق کار صنعتی در فنی و حرفه ای دارای 80سوال
تعداد صفحات | 15 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | نمونه سوال آزمون |
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره برق کار صنعتی در فنی و حرفه ای دارای 80سوال
... بخشی از سوالات :
2. برای خاموش کردن آتش های برق کدام خاموش کننده استفاده می شود؟
co2الف-
H2o ب-
ج- ازت
د- پودرو کف
3. درقانون بارهاکدام گزینه صحیح است؟
الف- بارهای هم نام همدیگرراجذب می کنند
ب- بارهای هم نام همدیگر رادفع می کنند
ج- بارهای غیرهم نام هم دیگر راجذب می کنند
د- گزینه ب وج درست است
یک کنتورکدام کمیت الکتریکی رااندازه گیری می کند؟
الف- توان
ب- جریان
ج- ولتاژ
د- کار الکتریکی
6. آمپرمتر و ولت متردرمداربه چه صورت قرارمی گیرند؟
الف- سری – سری
ب- موازی – موازی
ج- سری – موازی
د- موازی – سری
7. لوله های برقی رابا چه وسیله ای می برند؟
الف- اره آهن بر
ب- لوله بر
ج- هوا
د- جوشکاری
8. دریک مسیرمعمولا(حداکثر) چندخم 90درجه جایز می باشد؟
الف- یک
ب- دو
ج- سه
د- چهار
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره لوله کشی گاز در فنی و حرفه ای دارای 60سوال
تعداد صفحات | 8 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | نمونه سوال آزمون |
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره لوله کشی گاز در فنی و حرفه ای دارای 60سوال
بدون پاسخنامه
بخشی از سوالات :
.مقدار حجم براده برداری در قلاویز پیش رو چقدر است؟
الف:50% ب:30% ج:20% د:10%
2.زاویه تیغه اره نسبت به قطعه کار در فلز کاری چقدر است؟
الف:15 درجه ب:30 درجه ج:20درجه د:50 درجه
3. دو اینچ جند میلی متر است؟
الف:8/50 ب:49 ج: 6 د: 13
4.انواع سوهان از نظر آج را نام ببرید؟
الف : یک آجه ب:دو آجه ج:سه آجه د:یک آجه –دو اجه –آج درشت
5.قسمت های مختلف مته را نام ببرید ؟
الف:شیار – جان ب:ساق مته ج: نوک مته د:همه موارد
6.الکترودها را از نظر مغزی نام ببرید؟
الف:فولادهای کربنی ساده و فولادهای آلیازی ب:فولادهای زنگ نزن ونیکل
ج:روتیلی واسیدی د:موارد الف وب
7.در طبقه بندی الکترودها E7018 عدد 8 بیانگر چیست؟
الف:مقاومت کششی ب:حالت جوشکاری ج:نوع روپوش و جریان د:جنس
8. تو ضیح زیر بیانگر چه نوع وضعیت جوشکاری لوله گاز می باشد ؟
در این وضعیت محور لوله به صورت عمودی بوده و الکترود به صورت افقی حول لوله می چر خد
الف :G1 ب:G2 ج:G3 د:G6
9.کدامیک از الکترود های زیر سلولزی (نفوذی) میباشد ؟
الف:6013 ب:6010 ج:7018 د:6012
10. در جریان مستقیم چند قطب وجود دارد ؟
الف:مستقیم ب:متناوب ج:مستقیم و معکوس د:معکوس
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره پیرایشگر موی زنانه در فنی و حرفه ای دارای 40سوال بدون پاسخنامه
تعداد صفحات | 7 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | نمونه سوال آزمون |
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره پیرایشگر موی زنانه در فنی و حرفه ای دارای 40سوال بدون پاسخنامه
بخشی از سوالات :
محلّ نصب هواکشهای قوی) ایرکاندیشن (در کجای سالن میباشد؟
الف) جایی که گردش هوا در سالن ایجاد شود .
ب) در قسمت ورودی سالن نصب شود .
ج) فقط در سرویس بهداشتی نصب شود .
د) در قسمت بیرون سالن نصب شود .
-2 زبالهدانها در محیط کار هر چند وقت باید تخلیه و ضدعفونی شوند؟
الف) دو بار در هر روز باید تخلیه شوند
ب) هر روز باید تخلیه شوند .
ج) دو روز یکبار باید تخلیه شوند
. د) چند ساعت یک بار باید تخلیه شود.
-3 محل نصب جعبه کمکهای اولیه در کجاست؟
الف) در محل دید افراد و دور از گرما و تابش خورشید
ب) در جایی که زیبایی خاصی به سالن بدهد .
ج) نزدیک به سرویس بهداشتی
د) نزدیک به تهویه سالن
-4 با مشتری سختگیر چگونه باید رفتار کرد؟
الف) مشتری سختگیر را نباید پذیرا باشیم .
ب) زمانی که متوجه شدیم مشتری سختگیر است از ارائه خدمات صرفه نظر کنیم.
ج) با دخالت یکی از همکارها دنبال راه حل مناسب و چارهجویی باشیم .
د) برای مشتری سخت گیر خدمات رایگان انجام دهیم .
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره پیرایشگر ابرو و صورت زنانه در فنی و حرفه ای دارای 40سوال بدون پاسخنامه
تعداد صفحات | 7 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | نمونه سوال آزمون |
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره پیرایشگر ابرو و صورت زنانه در فنی و حرفه ای دارای 40سوال بدون پاسخنامه
بخشی از سوالات :
آیا هنگام استفاه از نانوسیل شستن دستها ضروری می باشد؟
الف- دستها حتماً باید شسته شود
. ب- دستها باید خیس باشد .
ج- در صورت آلوده بودن دستها
د- حتماً باید صابون زده شود .
-2 کپسولهای آتش نشانی را هر چند وقت یکبار باید امتحان نمود؟
الف- هر سال یکبار
ب- هرهفته یکبار
ج- هر دو هفته یکبار
د- هر دو ماه یکبار
-3 انواع آتش سوزی را نام ببرید؟
الف- جامدات ، مایعات
ب- جامد ، مایعات ، گازها ، فلزّات ، وسایل الکتریکی ، مواد منفجره
ج- مایعات ، گازها ، فلزّات
د- همه موارد به جز مایعات
-4 زخم و بریدگی موقع کار را چگونه شستشو میدهیم؟
الف- با لوسیون فر
ب- با آب ژاول
ج- با موس
د- با بتادین
-5 نور استفاده شده در محیط کار چگونه میتواند باشد؟
الف- زرد و سفید
ب- سفید
ج- رنگی
د- زرد و سفید
.
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سیستم انتقال قدرت در فنی و حرفه ای دارای 40سوال همراه با پاسخنامه
تعداد صفحات | 7 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | نمونه سوال آزمون |
نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سیستم انتقال قدرت در فنی و حرفه ای دارای 40سوال همراه با پاسخنامه
بخشی از سوالات :
- کدام گزینه جزء وسایل حفاظت شخصی در محیط کار می باشد؟
الف) لباس کار ب) عینک حفاظتی ج) کفش ایمنی د)همه موارد
2-سنسور سرعت (سیم کیلومترشمار) از طریق چرخ دنده ای به....... متصل می گردد؟
الف) شافت خروجی گیربکس ب) شافت ورودی گیربکس ج) شافت دنده زیر گیربکس د) هیچ کدام
3- اگر ضخامت لنت کلاچ کم شود؟
الف) خلاصی پدال کلاچ زیاد ب) خلاصی پدال کلاچ کم ج) تا ثیری ندارد
د) خلاصی گاهی کم وگاهی زیاد
4) علت بد جا رفتن دنده گیربکس هنگام سرد بودن خودروچیست؟
الف) خرابی پمپ بالا ب) خرابی بلبرینگ کلاچ ج) استفاده ازواسکازین با ویسکوزیته زیاد
د) استفاده ازواسکازین با ویسکوزیته کم
5- وظیفه سوپاپ تهویه (تخلیه هوا) چیست؟
الف) خروج روغن اضافی ب) گشتاور را بالا می برد ج) خروج بخارات اضافی از پوسته گیربکس
د) پایین آوردن گشتاور
6)- علت بد جا رفتن تمام دنده ها چیست؟
الف) خرابی فنر ماهک ب) خرابی دنده برنجی ج) تنظیم نبودن کلاچ د) همه موارد
7- کدام یک از عوامل زیر باعث بیرون زدن دنده می شود؟
الف) خار موشکی ب) ساییدگی فنر وساچمه ماهک ج) داگ دنده د) همه موارد
.